List of Articles Open Access Article Abstract Page Full-Text 1 - بررسی نقش علایم تجاری و سایر عوامل موثر بر وفاداری مشتری وحیدرضا میراثی فرشاد تقوی پور بنام 20.1001.1.22520104.1390.3.12.8.4 Open Access Article Abstract Page Full-Text 2 - بررسی عوامل مؤثر بر رفتاربدبینانه(منفی) مصرف کنندگان بهرام خیری مولود سادات فرازنده مهر حامد رضی پور 20.1001.1.22520104.1390.3.12.1.7 Open Access Article Abstract Page Full-Text 3 - بررسی رابطه بین سبکهای رهبری تحول آفرین، تبادلی و عدم ملاحظه علی اصغر حیات مصطفی عزیزی شمامی حاتم فرجی مسلم ملکی حسنوند 20.1001.1.22520104.1390.3.12.5.1 Open Access Article Abstract Page Full-Text 4 - تبیین رابطه بین بهبود مستمر با تعهد سازمانی سید محسن علامه محمود دانیالی ده حوض حسین منصوری 20.1001.1.22520104.1390.3.12.3.9 Open Access Article Abstract Page Full-Text 5 - بررسی ادراک مشتریان از امنیت و اعتماد در مدیریت سیستمهای پرداخت الکترونیکی(مورد کاوی : مؤسسات مالی اعتباری شهر تهران) عباس صالح اردستانی شادی سراج هاشمی 20.1001.1.22520104.1390.3.12.2.8 Open Access Article Abstract Page Full-Text 6 - بررسی تاثیر سنجش عملکرد کارکنان با استفاده از رویکردهای روانشناسی بر توسعه ظرفیتهای انسانی و استعدادیابی نوشین ایزد پناه حسین صفرزاده 20.1001.1.22520104.1390.3.12.7.3 Open Access Article Abstract Page Full-Text 7 - بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در بخش خدمات ارتباطی وحید پریچهر حمیدرضا سعیدنیا 20.1001.1.22520104.1390.3.12.6.2 Open Access Article Abstract Page Full-Text 8 - بررسی واکنش مصرف کننده در برابر استراتژی گسترش برند بهرام خیری محمد سعید زمانی 20.1001.1.22520104.1390.3.12.4.0