List of Articles سید کامران نوربخش Article 1 - بررسی تاثیر عوامل موثر بر بازاریابی رابطه مند در روابط کامل خریدار- فروشنده S. K. Nourbakhsh L. Pashang Jounal of Marketing Management , Issue 13 , Year , Winter 2012 Article 2 - بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر بازاریابی رابطه¬مند در روابط کامل خریدار- فروشنده (مطالعه موردی شرکت بهمن دیزل) seyed kamran noorbakhsh bahram kheiri leila pashang Journal of Development & Evolution Mnagement , Issue 4 , Year , Winter 2013 Article 3 - شناسایی و بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات صنعت بانکداری با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی شعب موسسه اعتباری توسعه) 20.1001.1.22520104.1394.7.27.4.8 سید کامران نوربخش نفیسه رستمی Journal of Business Management , Issue 4 , Year , Autumn 1394 Article 4 - تعیین استراتژی بهینه بازاریابی در صنعت بانکی با رویکرد ترکیبی ANP و TOPSIS (مورد مطالعه: بانک صادرات) 20.1001.1.22520104.1394.7.25.7.7 سید کامران نوربخش رضا مداین Journal of Business Management , Issue 1 , Year , Spring 2027 Article 5 - نقش تجربیات و رویدادهای پیشین زندگی در رفتار خرید اجباری Kamran Noorbakhsh abolghasem keshir Educational Administration Research , Issue 1 , Year , Summer 2017