فهرست مقالات سید کامران نوربخش مقاله 1 - بررسی تاثیر عوامل موثر بر بازاریابی رابطه مند در روابط کامل خریدار- فروشنده سید کامران نوربخش لیلا پشنگ مدیریت بازاریابی , شماره 13 , سال 6 , زمستان 1390 مقاله 2 - بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر بازاریابی رابطه¬مند در روابط کامل خریدار- فروشنده (مطالعه موردی شرکت بهمن دیزل) سید کامران نوربخش بهرام خیری لیلا پشنگ مدیریت توسعه و تحول , شماره 4 , سال 4 , پاییز 1391 مقاله 3 - شناسایی و بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات صنعت بانکداری با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی شعب موسسه اعتباری توسعه) 20.1001.1.22520104.1394.7.27.4.8 سید کامران نوربخش نفیسه رستمی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 4 , سال 7 , پاییز 1394 مقاله 4 - تعیین استراتژی بهینه بازاریابی در صنعت بانکی با رویکرد ترکیبی ANP و TOPSIS (مورد مطالعه: بانک صادرات) 20.1001.1.22520104.1394.7.25.7.7 سید کامران نوربخش رضا مداین مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 1 , سال 7 , بهار 1394 مقاله 5 - نقش تجربیات و رویدادهای پیشین زندگی در رفتار خرید اجباری سید کامران نوربخش ابوالقاسم کشیر تحقیقات مدیریت آموزشی , شماره 1 , سال 8 , بهار 1396