فهرس المقالات سید کامران نوربخش المقاله 1 - بررسی تاثیر عوامل موثر بر بازاریابی رابطه مند در روابط کامل خریدار- فروشنده سید کامران نوربخش لیلا پشنگ مدیریت بازاریابی , العدد 13 , السنة 6 , زمستان 1390 المقاله 2 - بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر بازاریابی رابطه¬مند در روابط کامل خریدار- فروشنده (مطالعه موردی شرکت بهمن دیزل) سید کامران نوربخش بهرام خیری لیلا پشنگ مدیریت توسعه و تحول , العدد 4 , السنة 4 , پاییز 1391 المقاله 3 - شناسایی و بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات صنعت بانکداری با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی شعب موسسه اعتباری توسعه) 20.1001.1.22520104.1394.7.27.4.8 سید کامران نوربخش نفیسه رستمی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 7 , پاییز 1394 المقاله 4 - تعیین استراتژی بهینه بازاریابی در صنعت بانکی با رویکرد ترکیبی ANP و TOPSIS (مورد مطالعه: بانک صادرات) 20.1001.1.22520104.1394.7.25.7.7 سید کامران نوربخش رضا مداین مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 7 , بهار 1394 المقاله 5 - نقش تجربیات و رویدادهای پیشین زندگی در رفتار خرید اجباری سید کامران نوربخش ابوالقاسم کشیر تحقیقات مدیریت آموزشی , العدد 1 , السنة 8 , بهار 1396