• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 4
  • شماره14 دوره4
  • 14
    شماره 14 دوره 4 تابستان 1403

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - بررسی تاثیر سهولت درک شده بر ارزش آفرینی دیجیتال مشتریان با نقش میانجی سودمندی درک شده در بانکداری اسلامی (مورد مطالعه: بانک قرض الحسنه مهر ایران)
        بهنام احمدزاده
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - تاثیر مدیریت جهادی و اخلاق حرفه ای برارتقای معنویت سازمانی در اداره آموزش وپرورش شهرستان سنندج
        علیرضا اللهمرادی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - ارائه مدل برون‌رفت از سندروم تروریسم سازمانی (مورد مطالعه: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی)
        سید محمدرضا پرهیزکار ازبری سراج الدین محبی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - گونه‌شناسی کنترل در مدیریت اسلامی: فراترکیب
        حامد حاج آقا معمار مهدی باقری میبدی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - ارتقاء بهره‌وری در حکمرانی اسلامی توسط مدل کاهش بطالت اجتماعی در سازمان‌های دورکار
        محسن قدیری نژادیان کرم اله دانش فرد رضا نجف بیگی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - مروری سیستماتیک بر مدل اسلامی اخلاق حرفه‌ای مبتنی بر آموزه‌های اسلام در راستای ارزش‌های سازمانی
        شوانه عبدالهی رضا رستم زاده
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - رابطه‌ی اثربخشی سازمانی با مدیریت جهادی با توجه به نقش میانجی‌گر نوآوری اجتماعی در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)
        مهرداد فتحی ستوده اسحق رسولی فرزاد ستاری اردبیلی
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود