• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 14
  • شماره56 دوره14
  • 56
    شماره 56 دوره 14 تابستان 1401

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - نقش واسطه‌ای یادگیری خودتنظیمی در رابطه بین نیازهای اساسی روان‌شناختی و تعلل‌ورزی تحصیلی در دانشجویان
        مهدیه خلیلی خضرآبادی فائزه اسحاقی مقدم فاطمه زارع علیرضا حسین‌پور آشناآباد
        10.30495/jinev.2022.1917521.2363
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - مقایسه خودکارآمدی تحصیلی در نیمرخ‌های مختلف انگیزشی: تحلیل مبتنی بر شخص
        محمد ستایشی اظهری عباس حبیب زاده حسن میرزاحسینی
        10.30495/jinev.2022.1941578.2576
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - ساختار عاملی، روایی، پایایی و هنجاریابی مقیاس معلم مثبت ارییلماز در دانش‌آموزان دختر پایه دهم دوره دوم متوسطه
        سمیه سلطانی دزکی محمدعلی نادی ایلناز سجادیان
        10.30495/jinev.2022.1943389.2596
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - شناسایی چالش‌ها و راهکارهای ارزشیابی مؤثر از یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی در نرم‌افزار شاد توسط نومعلمان
        انسی کرامتی مهدیه رحیمی رقیه افرا
        10.30495/jinev.2022.1943169.2594
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - تأثیر آموزش سخت‌رویی بر نشانگان وانمودگرایی و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان
        مهدی برزگر بفرویی عزت اله قدم پور علیرضا مراتی محمد شفیعی
        10.30495/jinev.2022.1948345.2633
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - ارزیابی کاربست سازمان یادگیرنده در شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان بر اساس مدل واتکینز ومارسیک
        محمد عباسقلی زاده جهانگیر یاری حاج عطالو صادق ملکی آوارسین
        10.30495/jinev.2022.1947955.2646
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - مقایسه اثربخشی درمان تعاملی والد-کودک(PCIT)، آموزش ذهن‌آگاهی کودک محور و برنامه والدین سال‌های باورنکردنی(IY) بر نشانه‌های برونی‌سازی شده دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی شهر تبریز
        آناهیتا اوبالاسی علی خادمی مجید محمود علیلو مهین اعتمادی نیا
        10.30495/jinev.2022.1952560.2671
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - تحلیل روان‌سنجی پرسشنامه راهبردهای مشارکت آنلاین در دانشجویان
        سارا ابراهیمی
        10.30495/jinev.2022.1957514.2715
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود