• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 4
  • شماره3 دوره4
  • 3
    شماره 3 دوره 4 پاییز 1392

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - مقایسه تناسب ساعات تدریس دروس رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزشی ازنظر فارغ التحصیلان(مدیران و معاونین مدارس )و استادان صاحبنظر آموزش عالی
        رضا محمودی شهربانو ربیعی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه و رضایت زناشویی زنان
        راحیل آزاد بخت پریوش وکیلی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - همه گیر شناسی نشانگان خستگی مزمن در پرستاران شهر بوشهر
        مسعود صیادی اله کرم پولادی ریشهری سید موسی گلستانه
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - رابطه بین سرمایه های فکری و بهره وری در سازمان آموزش و پرورش
        ملوک دیوانگاهی معصومه بشیری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - بررسی دیدگاه مدیران مدارس درباره عملکرد دوره های آموزشی ضمن خدمت
        زهرا شهرآئینی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - بررسی ضرورت و اهمیت زنگ انشاء از نظر معلمان و مدیران مدارس ابتدایی شهر کرمانشاه
        طاهره گوهری نادر
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - بررسی ارتباط بین آگاهی فراشناختی از راهبردهای مطالعه و باورهای هوشی در پیشرفت تحصیلی
        معصومه باقرپور حسن عبداله زاده
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس وابستگی های ارزش خود
        میلاد سبزه آرای لنگرودی مهدی رضا سرافراز نیما قربانی رضا رستمی
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود