تیموری فتحی.فاطمه
لزوم نقش کهن الگوی پیرخردمند در تعلیم بشر
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1394]
ح
حاجی مزدرانی.مرتضی
رفتارشناسی اخلاقی نمودهایاجتماعی دین از منظر سعدی با تکیه بر گلستان
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1394]
حسن پور آلاشتی.حسین
بررسی مقایسهای گفتگو در گلستان سعدی و قابوس نامه عنصرالمعالی با تکیه بر منطق گفتگویی میخاییل باختین
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1394]
حسن زاده.شهریار
مضامین تعلیمی و تربیتی در هفت پیکر
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1394]
حقیقی.مرضیه
بررسی مقایسهای گفتگو در گلستان سعدی و قابوس نامه عنصرالمعالی با تکیه بر منطق گفتگویی میخاییل باختین
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1394]
طایفی.شیرزاد
درآمدی انتقادی بر شیوه های بیان مفاهیم اخلاقی در حکایت های تمثیلی و جانوری
[
دوره7,
شماره
28
- زمستانسال
1394]
طغیانی.اسحاق
دیدگاههای اخلاقی و تربیتی در شعر وحشی بافقی
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1394]
ع
عالی کردکلایی.حمید
بررسی مدارا، تساهل و تسامح در قصاید ناصر خسرو
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1394]
عزیزی.لیدا
دستور زبان روایت در ادبیات تعلیمی (با تکیه بر ساختار روایت و جایگاه روایتشنو در مناظرات پروین اعتصامی)
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1394]
علوی مقدم.مهیار
مکتب اخلاقی خیام اصالت فایده و گریز از خودکامگی در رباعیات خیام
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1394]
علی مددی.منا
تبارشناسی ادبیات تعلیمی (نگاهی به چرایی شکلگیری و گسترش ادبیات تعلیمی در ایران)
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1394]
علیزاده.علی
دیدگاههای اخلاقی و تربیتی در شعر وحشی بافقی
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1394]
غ
غفوری.عفت سادات
تبیین شکاف بین سیاست و اخلاق بر مبنای نظریه ماکیاولی با بررسی پند و اندرز در داستان شیر و گاو کلیله و دمنه
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1394]