حکیم آذر.محمد
روایت، ابزار تعلیم در گلستان (رویکردی روایتشناختی به باب نخست گلستان)
[
دوره9,
شماره
34
- تابستانسال
1396]
حکیم آذر.محمد
بررسی دگرگونی ادب تعلیمی در جریانهای شعر معاصر در ارتباط با تحولات اجتماعی
[
دوره9,
شماره
34
- تابستانسال
1396]
حیایی طهرانی.نسرین
پیرنگِ تعلیم (سنجش تطبیقی باب «شیر و گاو»، در سه تحریر از کلیله و دمنه با تکیه بر عنصر داستانی پیرنگ)
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1396]
خ
خادم.اعظم
کاربست گفتمان عاطفی در متون تعلیمی با تکیه بر باب پنجم گلستان سعدی
[
دوره9,
شماره
33
- بهارسال
1396]
خسروی.حسین
بررسی اثرپذیری منظومۀ ویس و رامین از اندرزنامههای پهلوی در حوزۀ مفاهیم تعلیمی
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1396]
ذ
ذوالفقاری.محسن
بررسی کارکردهای تکرار در القای مضامین اخلاقی و تعلیمی (مطالعه موردی شعر شفیعی کدکنی)
[
دوره9,
شماره
33
- بهارسال
1396]
رضائی هفتادر.علی محمد
بررسی اثرپذیری منظومۀ ویس و رامین از اندرزنامههای پهلوی در حوزۀ مفاهیم تعلیمی
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1396]
روضاتیان.سیده مریم
بررسی و مقایسه جنبه های تعلیمی دو مفهوم انصاف و عشق در تذکره الاولیا و منطق الطیر عطار
[
دوره9,
شماره
33
- بهارسال
1396]
س
ساداتشریفی.سید فرشید
پیرنگِ تعلیم (سنجش تطبیقی باب «شیر و گاو»، در سه تحریر از کلیله و دمنه با تکیه بر عنصر داستانی پیرنگ)
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1396]
سعیدی ابواسحاقی.فخرالدین
روایت، ابزار تعلیم در گلستان (رویکردی روایتشناختی به باب نخست گلستان)
[
دوره9,
شماره
34
- تابستانسال
1396]
سعیدی مقدم.محمد
سبک اقناعی نظامی در بیان مضامین تعلیمی با تکیه بر قصاید
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1396]
سلیمانی.علی
اخلاقِ تجاری در ادب فارسی
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1396]