ابطحی.معصومهالسادات
اعتبارسنجی مؤلفههای جذب دانشجوی خارجی در دانشگاهها با هدف تبادل پذیری برنامه درسی با تکنیک دلفی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
امیری.مریم
طراحی و اعتبارسنجی چهارچوب برنامه¬درسی آموزش کاهش خطرپذیری از آسیب¬های فضای مجازی برای دوره ابتدایی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ب
بهرامی.سوسن
طراحی و اعتبارسنجی برنامۀ درسي سواد رسانهای برای والدین دانشآموزان ابتدایی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
بيكتاشي.وحيد
کارکردهای اجرایی کودکان در مواجهه با برنامههای آموزشی وغیرآموزشی تلویزیون
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ت
تقی پور.فائزه
کارکردهای اجرایی کودکان در مواجهه با برنامههای آموزشی وغیرآموزشی تلویزیون
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ج
جاودانی.محمد
طراحی و اعتبارسنجی چهارچوب برنامه¬درسی آموزش کاهش خطرپذیری از آسیب¬های فضای مجازی برای دوره ابتدایی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
جعفری هرندی.رضا
طراحی و اعتبارسنجی برنامۀ درسي سواد رسانهای برای والدین دانشآموزان ابتدایی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ح
حسینیان.سمیرا
تأثیر بازی¬وارسازی فعالیت¬های کلاسی بر کیفیت یادگیری دانش¬آموزان پایه دهم در برنامه درسی شیمی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
خ
خسروی.رحمت اله
تأثیر بازی¬وارسازی فعالیت¬های کلاسی بر کیفیت یادگیری دانش¬آموزان پایه دهم در برنامه درسی شیمی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
د
دهقانی.مرضیه
شناسایی ملاک¬ها و نشانگرهای رویکرد سنجش به مثابه یادگیری در کلاس¬های چندپایه دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ر
رشتی زاده. الناز
تأثیر بازی¬وارسازی فعالیت¬های کلاسی بر کیفیت یادگیری دانش¬آموزان پایه دهم در برنامه درسی شیمی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
رضایی راد.مجتبی
مقایسه کیفیت یادگیری الکترونیکی و سبک¬های یادگیری دانش¬آموزان متوسطه دوم مدارس دولتی و غیر¬دولتی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
رضائی.فاطمه
شناسایی ملاک¬ها و نشانگرهای رویکرد سنجش به مثابه یادگیری در کلاس¬های چندپایه دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ز
زیرک.مهدی
سنتزپژوهی مؤلفه¬های الگوی چابک سازی برنامه¬های درسی آموزش عالی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
س
سالاری.مریم
سنتزپژوهی مؤلفه¬های الگوی چابک سازی برنامه¬های درسی آموزش عالی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
سجادیان.ایلناز
اثربخشی بسته آموزشی تجربه بهینه مبتنی بر نظریه چیکسنت میهای بر تعامل و خوداعتمادی معلمان دوره ابتدایی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
سلیمی.لیلا
اعتبارسنجی مؤلفههای جذب دانشجوی خارجی در دانشگاهها با هدف تبادل پذیری برنامه درسی با تکنیک دلفی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ش
شعبانی بشلی.زهرا
مقایسه کیفیت یادگیری الکترونیکی و سبک¬های یادگیری دانش¬آموزان متوسطه دوم مدارس دولتی و غیر¬دولتی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ص
صادقی.مهرداد
کارکردهای اجرایی کودکان در مواجهه با برنامههای آموزشی وغیرآموزشی تلویزیون
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
صادقي.عليرضا
اعتبارسنجی مؤلفههای جذب دانشجوی خارجی در دانشگاهها با هدف تبادل پذیری برنامه درسی با تکنیک دلفی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
صالحی.کیوان
شناسایی ملاک¬ها و نشانگرهای رویکرد سنجش به مثابه یادگیری در کلاس¬های چندپایه دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ع
عزیزی ملک آبادی.حمید
سنتزپژوهی روشهای تدریس زیستشناسی با تأکید بر یادگیری عمیق
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ق
قادری.زهرا
اثربخشی بسته آموزشی تجربه بهینه مبتنی بر نظریه چیکسنت میهای بر تعامل و خوداعتمادی معلمان دوره ابتدایی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
قادري.مصطفي
اعتبارسنجی مؤلفههای جذب دانشجوی خارجی در دانشگاهها با هدف تبادل پذیری برنامه درسی با تکنیک دلفی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ک
کشتی آرای.نرگس
سنتزپژوهی روشهای تدریس زیستشناسی با تأکید بر یادگیری عمیق
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
م
مؤمنی مهموئی.حسین
سنتزپژوهی مؤلفه¬های الگوی چابک سازی برنامه¬های درسی آموزش عالی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
میرشکاری.ثریا
سنتزپژوهی روشهای تدریس زیستشناسی با تأکید بر یادگیری عمیق
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ن
نادی.محمد علی
اثربخشی بسته آموزشی تجربه بهینه مبتنی بر نظریه چیکسنت میهای بر تعامل و خوداعتمادی معلمان دوره ابتدایی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]