ا

  • ابراهیم پور.علی رضا اثرات عملکرد برند بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق متغییرهای واسط اعتماد به برند و تصویر برند و ارزش ویژه برند و وفاداری به برند [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • احمدنژادمستی.امیررضا تأثیر ویژگی‌های تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان با رویکرد پژوهش توصیفی [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • احمدی چهره برق.سیاوش طراحی و تبیین مدل تداوم خرید محصولات مشابه اصل در سطح سازمانی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • اسگندری.کریم طراحی مدل ارزیابی تحقیقات بازاریابی صنعتی (B2B) با تأکید بر الگوی رفتار خرید سازمانی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • اکبری اره کمری.محمد بررسی تأثیر فعالیت‌های بازراریابی شبکه‌های اجتماعی بر قصد خرید مجدد و ارتباط اجتماعی پایدار (مورد مطالعه: شرکت آتی‌ساز ایرانیان در شهر مشهد) [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • اکبری.حمید تأثیر ﺑﺮﻧﺪﺳﺎزى در ﮔﺴﺘﺮش ﺑﺎزارﻳﺎبی و ﺻﺎدرات محصولات ﺷﺮﻛﺖ‌های داﻧﺶ بنیان در ﺑﺎزار ﻛﺸﻮرهای همسایه (مورد مطالعه: مشتریان ﺷﺮﻛﺖ‌های داﻧﺶ بنیان ﭘﺎرک ﻋﻠﻢ و ﻓﻨﺎورى مازندران) [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • الهی حسین آبادی.حسنی تأثیر تلاش‌های بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه مشتری در برندهای لوکس (مورد مطالعه: برندهای لوکس بازار پوشاک) [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]

آ

  • آزاد.ناصر متغیرهای اثرپذیر بر تغییر نگرش مصرف‌کننده مبنی بر رویکرد ناهماهنگی شناختی [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • آندرواژ.لیلا ارائه مدل راهبردی ظرفیت‌های بازاریابی و تأثیر آن بر عملکرد در جهت توسعه نوآوری باز در صنعت فولاد خوزستان [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]

ب

  • باشکوه.محمد بررسی تأثیر اثربخشی ارتباطات بانکی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش درک شده، کیفیت درک شده و اعتماد مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بانک شهر استان قزوین) [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • برهانی نژاد.عبدالرضا طراحی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه بر بازاریابی الکترونیکی با تأثیرگذاری تمایز شخصیت برند بر تمایل خرید [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • بهادری نژاد.محمد شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر ایجاد قصد رفتار بازاریابی ویروسی در مشتریان با رویکرد تصمیم‌گیری چندمعیاره (تحلیل سلسله مراتبی فازی) [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • بیگلو.لیلا طراحی مدل ارزیابی تحقیقات بازاریابی صنعتی (B2B) با تأکید بر الگوی رفتار خرید سازمانی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]

پ

  • پور قاسمی.شهرزاد اثرات عملکرد برند بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق متغییرهای واسط اعتماد به برند و تصویر برند و ارزش ویژه برند و وفاداری به برند [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • پیرزاد.علی طراحی مدل توسعه‌ای بازاریابی سبز برای محصولات ارگانیک [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]

ت

  • تاج امیر.آزاده ارائه مدل راهبردی ظرفیت‌های بازاریابی و تأثیر آن بر عملکرد در جهت توسعه نوآوری باز در صنعت فولاد خوزستان [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • تقی پوریان.محمدجواد اصالت برند در صنعت درمان و سلامت: واکاوی پیشایندها و پیامدها و ابعاد با رو یکرد کیفی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]

ج

  • جوان امانی.ودود تأثیر ﺑﺮﻧﺪﺳﺎزى در ﮔﺴﺘﺮش ﺑﺎزارﻳﺎبی و ﺻﺎدرات محصولات ﺷﺮﻛﺖ‌های داﻧﺶ بنیان در ﺑﺎزار ﻛﺸﻮرهای همسایه (مورد مطالعه: مشتریان ﺷﺮﻛﺖ‌های داﻧﺶ بنیان ﭘﺎرک ﻋﻠﻢ و ﻓﻨﺎورى مازندران) [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]

چ

  • چراغی.امیر مسئولیت اجتماعی و کارایی سرمایه‌گذاری: نقش تعدیلی نوع استراتژی تجاری شرکت (مورد مطالعه: شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]

ح

  • حاجی کریمی.عباسعلی بررسی تأثیر ویژگی‌های تبلیغات رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان جوان در صنعت لوازم الکترونیک (مورد مطالعه: دیجی کالا) [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • حسین پور.محمد ارائه مدل راهبردی ظرفیت‌های بازاریابی و تأثیر آن بر عملکرد در جهت توسعه نوآوری باز در صنعت فولاد خوزستان [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • حق شناس کاشانی.فریده تأثیر ابعاد بازاریابی چریکی ازطریق متغیرهای میانجی سودمندی و پذیرش اطلاعات در تصویر برند در شبکه‌های اجتماعی مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • حمدی.کریم ارائه مؤلفه‌های مؤثر برای بر مدل کسب‌و‌کارهای انرژی‬های تجدیدپذیر (با پیش‌بینی وضعیت انرژی‌های تجدیدپذیر در ایران و جهان تا سال 2030) [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز طراحی الگوی پیامدهای برپاسازی فروشگاه پاپ‌آپ در صنعت خرده‌فروشی کالاهای تندمصرف: پژوهشی آمیخته [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز تأثیر ویژگی‌های تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان با رویکرد پژوهش توصیفی [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]

خ

  • خانجانی.بهزاد تأثیر بکارگیری دانش مشتری در نوآوری و کارآیی محصول جدید (مورد مطالعه: شرکت نرم‌افزاری سماسامانه) [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • خدایاری.فرانک تأثیر بکارگیری دانش مشتری در نوآوری و کارآیی محصول جدید (مورد مطالعه: شرکت نرم‌افزاری سماسامانه) [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]

د

  • درویشی.مریم بخش‌بندی و تعیین نیمرخ مشتریان خودروهای پلاک اروند با استفاده از الگوریتم شبکه عصبی مدل نقشه‌های خودسازمانده [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • دهقان.ارش اصالت برند در صنعت درمان و سلامت: واکاوی پیشایندها و پیامدها و ابعاد با رو یکرد کیفی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]

ر

  • ربیعه.سجاد تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی بر عملکرد مالی با نقش میانجی‌گری تعهد مشتری و رضایت مشتری (مورد مطالعه: بانک‌های خصوصی استان خوزستان) [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • رحمانی یوشانلویی.کمال الدین طراحی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه بر بازاریابی الکترونیکی با تأثیرگذاری تمایز شخصیت برند بر تمایل خرید [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • رستمی.محمد رضا ارائه الگویی در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تخفیفی با بکارگیری اینترنت اشیاء و بیگ دیتا [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • رستمی.محمد رضا ارائه الگویی در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تخفیفی با بکارگیری اینترنت اشیاء و بیگ دیتا [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • رشیدی چقاخور.هاشم تأثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی با نقش میانجی‌گری ارزش برند و خلاقیت (مورد مطالعه بانک‌های خصوصی استان خوزستان) [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • رضاییان.علی تأثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی با نقش میانجی‌گری ارزش برند و خلاقیت (مورد مطالعه بانک‌های خصوصی استان خوزستان) [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • رضاییان.علی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی بر عملکرد مالی با نقش میانجی‌گری تعهد مشتری و رضایت مشتری (مورد مطالعه: بانک‌های خصوصی استان خوزستان) [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • رضوانی چمن زمین.موسی طراحی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه بر بازاریابی الکترونیکی با تأثیرگذاری تمایز شخصیت برند بر تمایل خرید [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • روستا.علیرضا طراحی و تبیین مدل تداوم خرید محصولات مشابه اصل در سطح سازمانی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]

ز

  • زمانی مقدم.افسانه ارائه مدل فروش تولیدات جدید صنعت تایر کشور به روش بازاریابی رابطه‌مند [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • زمانی مقدم.افسانه ارائه مؤلفه‌های مؤثر برای بر مدل کسب‌و‌کارهای انرژی‬های تجدیدپذیر (با پیش‌بینی وضعیت انرژی‌های تجدیدپذیر در ایران و جهان تا سال 2030) [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]

س

  • سعیدنیا.حمیدرضا طراحی الگوی پیامدهای برپاسازی فروشگاه پاپ‌آپ در صنعت خرده‌فروشی کالاهای تندمصرف: پژوهشی آمیخته [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • سعیدنیا.حمیدرضا طراحی الگوی پیامدهای برپاسازی فروشگاه پاپ‌آپ در صنعت خرده‌فروشی کالاهای تندمصرف: پژوهشی آمیخته [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • سیادتی.سیدهادی واکاوی همکاری‌های نوآورانه در طول زنجیره ارزش صنعت داروهای زیستی در ایران [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • سیف اللهی.ناصر شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر ایجاد قصد رفتار بازاریابی ویروسی در مشتریان با رویکرد تصمیم‌گیری چندمعیاره (تحلیل سلسله مراتبی فازی) [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]

ش

  • شهریاری.شادی تأثیر ابعاد بازاریابی چریکی ازطریق متغیرهای میانجی سودمندی و پذیرش اطلاعات در تصویر برند در شبکه‌های اجتماعی مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]

ص

  • صادقی.مهرداد اثرات عملکرد برند بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق متغییرهای واسط اعتماد به برند و تصویر برند و ارزش ویژه برند و وفاداری به برند [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • صفی زاده.مسعود ارائه مدل فروش تولیدات جدید صنعت تایر کشور به روش بازاریابی رابطه‌مند [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]

ط

  • طاهری کیا.فریز طراحی و تبیین مدل تداوم خرید محصولات مشابه اصل در سطح سازمانی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • طلوعی اشلقی.عباس ارائه مدل فروش تولیدات جدید صنعت تایر کشور به روش بازاریابی رابطه‌مند [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • طهماسبی.داریوش مسئولیت اجتماعی و کارایی سرمایه‌گذاری: نقش تعدیلی نوع استراتژی تجاری شرکت (مورد مطالعه: شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]

ع

  • عباسی.نازنین بخش‌بندی و تعیین نیمرخ مشتریان خودروهای پلاک اروند با استفاده از الگوریتم شبکه عصبی مدل نقشه‌های خودسازمانده [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • عشوری.فاطمه متغیرهای اثرپذیر بر تغییر نگرش مصرف‌کننده مبنی بر رویکرد ناهماهنگی شناختی [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • علیپور.وحیده بررسی تأثیر اثربخشی ارتباطات بانکی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش درک شده، کیفیت درک شده و اعتماد مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بانک شهر استان قزوین) [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • علیزاده مشکانی.فتانه طراحی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه بر بازاریابی الکترونیکی با تأثیرگذاری تمایز شخصیت برند بر تمایل خرید [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]

غ

  • غریب نواز.نادر الگوی راهبردی برندسازی خدمات پژوهشی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]

ف

  • فرجی.میثم مسئولیت اجتماعی و کارایی سرمایه‌گذاری: نقش تعدیلی نوع استراتژی تجاری شرکت (مورد مطالعه: شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]

ق

  • قاسمی نامقی.محمد بررسی تأثیر فعالیت‌های بازراریابی شبکه‌های اجتماعی بر قصد خرید مجدد و ارتباط اجتماعی پایدار (مورد مطالعه: شرکت آتی‌ساز ایرانیان در شهر مشهد) [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • قاضی نوری.سید سپهر واکاوی همکاری‌های نوآورانه در طول زنجیره ارزش صنعت داروهای زیستی در ایران [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • قائد.ابراهیم تأثیر تلاش‌های بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه مشتری در برندهای لوکس (مورد مطالعه: برندهای لوکس بازار پوشاک) [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • قائدامینی هارونی.عباس اثرات عملکرد برند بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق متغییرهای واسط اعتماد به برند و تصویر برند و ارزش ویژه برند و وفاداری به برند [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • قربی.سیده سمیه بررسی تأثیر فعالیت‌های بازراریابی شبکه‌های اجتماعی بر قصد خرید مجدد و ارتباط اجتماعی پایدار (مورد مطالعه: شرکت آتی‌ساز ایرانیان در شهر مشهد) [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]

ک

  • کردناییج.اسداله تأثیر بازاریابی معرف بر قصد خرید مشتریان: بررسی نقش میانجی اعتماد مشتری و تعدیل‌گری درگیری ذهنی و ادراک مشتری (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی) [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • کریمی جعفری.فاطمه بررسی تأثیر ویژگی‌های تبلیغات رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان جوان در صنعت لوازم الکترونیک (مورد مطالعه: دیجی کالا) [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]

گ

  • گرجی.مرضیه اصالت برند در صنعت درمان و سلامت: واکاوی پیشایندها و پیامدها و ابعاد با رو یکرد کیفی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]

ل

  • لطفی زاده.فرشته تأثیر ویژگی‌های تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان با رویکرد پژوهش توصیفی [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]

م

  • محبی.سراج الدین ارائه مؤلفه‌های مؤثر برای بر مدل کسب‌و‌کارهای انرژی‬های تجدیدپذیر (با پیش‌بینی وضعیت انرژی‌های تجدیدپذیر در ایران و جهان تا سال 2030) [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • محمدی.امید طراحی مدل توسعه‌ای بازاریابی سبز برای محصولات ارگانیک [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • مدیری.محمود متغیرهای اثرپذیر بر تغییر نگرش مصرف‌کننده مبنی بر رویکرد ناهماهنگی شناختی [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • معصومی.مائده تأثیر بازاریابی معرف بر قصد خرید مشتریان: بررسی نقش میانجی اعتماد مشتری و تعدیل‌گری درگیری ذهنی و ادراک مشتری (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی) [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • منطقی.منوچهر واکاوی همکاری‌های نوآورانه در طول زنجیره ارزش صنعت داروهای زیستی در ایران [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • موسوی.سید نجم الدین طراحی مدل توسعه‌ای بازاریابی سبز برای محصولات ارگانیک [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • مهرانی.هرمز الگوی راهبردی برندسازی خدمات پژوهشی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • مهری بازقلعه.انیس بررسی تأثیر اثربخشی ارتباطات بانکی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش درک شده، کیفیت درک شده و اعتماد مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بانک شهر استان قزوین) [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • مهری بازقلعه.عاطفه بررسی تأثیر اثربخشی ارتباطات بانکی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش درک شده، کیفیت درک شده و اعتماد مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بانک شهر استان قزوین) [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]

ن

  • نظرپور.سهیلا اصالت برند در صنعت درمان و سلامت: واکاوی پیشایندها و پیامدها و ابعاد با رو یکرد کیفی [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • نعامی.عبدالله متغیرهای اثرپذیر بر تغییر نگرش مصرف‌کننده مبنی بر رویکرد ناهماهنگی شناختی [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • نیکنام.منوچهر الگوی راهبردی برندسازی خدمات پژوهشی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]

و

  • واشقانی فراهانی.محمد الگوی راهبردی برندسازی خدمات پژوهشی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]

ه

  • هوشمندی نیا.شهرزاد ارائه مؤلفه‌های مؤثر برای بر مدل کسب‌و‌کارهای انرژی‬های تجدیدپذیر (با پیش‌بینی وضعیت انرژی‌های تجدیدپذیر در ایران و جهان تا سال 2030) [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1401]

ی

  • یزدانی.شهین بررسی تأثیر ویژگی‌های تبلیغات رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان جوان در صنعت لوازم الکترونیک (مورد مطالعه: دیجی کالا) [ دوره17, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • یونسی.محمد طراحی و تبیین مدل تداوم خرید محصولات مشابه اصل در سطح سازمانی [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1401]