ا

  • ابراهیم زاده دستجردی.رضا بررسی تأثیر تبلیغات محیطی با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر تصویر برند از دیدگاه مشتریان فروشگاه‌های ورزشی شهر اصفهان (مورد مطالعه: برند پوشاک ورزشی درفش) [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • ابراهیم زاده دستجردی.رضا تأثیر ارزش رابطه مشتری با بانک بر رفتار شهروندی مشتری از طریق متغیرهای میانجی کیفیت رابطه و قدرت رابطه (مورد مطالعه: بانک صادرات اصفهان) [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • اجاقی.محمدامین واکاوی عوامل مؤثر بر عملکرد شرکت‌های تولیدی شهرک صنعتی شهر گرگان از منظر مدیریت بازاریابی و کارآفرینی [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • اسدزاده.وحیده نشانه‌شناسی بلاغت کلامی در تبلیغات چاپی – مطالعه چند موردی [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • اصلی کوشا.هانیه بررسی تأثیر ایدئولوژی‌های اخلاقی بر ارزیابی مصرف‌کننده از محصول و شرکت با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی سازمان [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • اقایی.نجف طراحی مدل ارزش ویژه برند تیم والیبال پیکان تهران [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • انوشه.مزدک نشانه‌شناسی بلاغت کلامی در تبلیغات چاپی – مطالعه چند موردی [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]

آ

  • آشتیانی.ندا نقش دلبستگی احساسی برند بر واکنش‌های رفتاری خریداران اتومبیل‌های لوکس در تهران [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]

ب

  • بادپا.مهدی بررسی مقایسه‌ای عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان بانک‌ها و مؤسسات مالی دولتی و خصوصی (مطالعه موردی: بانک ملی و اقتصاد نوین) [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • باقری.هادی توسعه مدل عوامل درون سازمانی مؤثر برجذب حامیان مالی در ورزش قهرمانی [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • بختیاری.فاطمه بررسی تأثیر مشتری‌مداری بر عملکرد صادراتی شرکت‌های صادرکننده لوازم منزل با در نظر گرفتن تأثیر اعتماد، ارتباطات و تعهد رفتاری به کمک روش بیزی [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • بوداقی خواجه نوبر.حسین نقش واسطه‌ای ارزش ویژه برند در رابطه بین ارزش درک شده و ارزش عمر مشتری در صنعت بانکداری [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • بوستان احمدی.وحید بررسی تأثیر جهت‌گیری بازار بر استراتژی‌های نوآوری [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]

ت

  • تقی پوریان.محمدجواد نقش دلبستگی احساسی برند بر واکنش‌های رفتاری خریداران اتومبیل‌های لوکس در تهران [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • تقی زاده.آرزو تأثیر نوآوری باز بر موفقیت توسعه محصول جدید در صنعت غذایی (مورد مطالعه: شرکت گلستان) [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]

ج

  • جعفری.معصومه تأثیر پذیرش رسانه اجتماعی بر عملکرد شرکت‌های واردکننده پوشاک (مورد مطالعه: اینستاگرام) [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]

ح

  • حاج علی اکبری.فیروزه تأثیر مؤلفه‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی از طریق ارزش ویژه برند بر پاسخ‌دهی مشتریان در صنعت گردشگری (مطالعه موردی: شهرستان ابهر) [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]

خ

  • خادمی.طیبه بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت ارتباط مشتری در خلق ارزش برند و قصد خرید آنلاین (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی شهر تهران) [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • خدادی.نهال تأثیر پذیرش رسانه اجتماعی بر عملکرد شرکت‌های واردکننده پوشاک (مورد مطالعه: اینستاگرام) [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • خدایاری.فرانک بررسی تأثیر جهت‌گیری بازار بر استراتژی‌های نوآوری [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • خسروی.کیانوش تأثیر تمایل کارآفرینانه بر رفتار کسب‌وکارهای نوپا با نقش تعدیل‌گر فرهنگ ملی [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • خسروی.کیانوش بررسی تأثیر عوامل شخصیتی و تسهیل‌گرهای محیطی بر انگیزه‌های کارآفرینی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • خون سیاوش.محسن بررسی تأثیر مشتری‌مداری بر عملکرد صادراتی شرکت‌های صادرکننده لوازم منزل با در نظر گرفتن تأثیر اعتماد، ارتباطات و تعهد رفتاری به کمک روش بیزی [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]

ر

  • رمضانی.مجتبی نقش واسطه‌ای ارزش ویژه برند در رابطه بین ارزش درک شده و ارزش عمر مشتری در صنعت بانکداری [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • رومیانی.سعید طراحی مدل ارزش ویژه برند تیم والیبال پیکان تهران [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • رومیانی.مراد طراحی مدل ارزش ویژه برند تیم والیبال پیکان تهران [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]

ز

  • زنگانه.مهدی واکاوی عوامل مؤثر بر عملکرد شرکت‌های تولیدی شهرک صنعتی شهر گرگان از منظر مدیریت بازاریابی و کارآفرینی [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]

س

  • سیدین.بهرام نقش واسطه‌ای ارزش ویژه برند در رابطه بین ارزش درک شده و ارزش عمر مشتری در صنعت بانکداری [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]

ش

  • شعبانی نژاد.اسماعیل تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش مشتری با نقش میانجی جهت‌گیری بازار در بنگاه‌های کوچک و متوسط [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]

ص

  • صادقی.مهرداد بررسی تأثیر تبلیغات محیطی با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر تصویر برند از دیدگاه مشتریان فروشگاه‌های ورزشی شهر اصفهان (مورد مطالعه: برند پوشاک ورزشی درفش) [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • صادقی.مهرداد تأثیر ارزش رابطه مشتری با بانک بر رفتار شهروندی مشتری از طریق متغیرهای میانجی کیفیت رابطه و قدرت رابطه (مورد مطالعه: بانک صادرات اصفهان) [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • صادقی.مهرداد تأثیر ارزش رابطه مشتری با بانک بر رفتار شهروندی مشتری از طریق متغیرهای میانجی کیفیت رابطه و قدرت رابطه (مورد مطالعه: بانک صادرات اصفهان) [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]

ط

  • طاهری کیا.فریز تأثیر ارزش‌های شخصی بر وفاداری مشتریان شعب بانک کشاورزی در تهران [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]

ع

  • عبدالوند.مهری بررسی تأثیر مشتری‌مداری بر عملکرد صادراتی شرکت‌های صادرکننده لوازم منزل با در نظر گرفتن تأثیر اعتماد، ارتباطات و تعهد رفتاری به کمک روش بیزی [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • عبدالوند.مهری تأثیر ارزش‌های شخصی بر وفاداری مشتریان شعب بانک کشاورزی در تهران [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • عبدی.حمیرا بررسی تأثیر تبلیغات محیطی با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر تصویر برند از دیدگاه مشتریان فروشگاه‌های ورزشی شهر اصفهان (مورد مطالعه: برند پوشاک ورزشی درفش) [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • عطف.زهرا تأثیر ارزش‌های شخصی بر وفاداری مشتریان شعب بانک کشاورزی در تهران [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]

غ

  • غریب نواز.نادر طراحی مدل ارزیابی عوامل مؤثر بر رفتار نوستالژیک با رویکرد شاخص‌های فرهنگی هافستد و عوامل اجتماعی، میراث و نگرش برند (مطالعه موردی: بازارهای نوستالژیک شهر تهران) [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]

ف

  • فتح اللهی.ثریا طراحی مدل ارزیابی عوامل مؤثر بر رفتار نوستالژیک با رویکرد شاخص‌های فرهنگی هافستد و عوامل اجتماعی، میراث و نگرش برند (مطالعه موردی: بازارهای نوستالژیک شهر تهران) [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • فروغ نعمت اللهی.بهناز تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش مشتری با نقش میانجی جهت‌گیری بازار در بنگاه‌های کوچک و متوسط [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • فریدچهر.الهام طراحی مدل ارزیابی عوامل مؤثر بر رفتار نوستالژیک با رویکرد شاخص‌های فرهنگی هافستد و عوامل اجتماعی، میراث و نگرش برند (مطالعه موردی: بازارهای نوستالژیک شهر تهران) [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • فندرسکی.فائزه واکاوی عوامل مؤثر بر عملکرد شرکت‌های تولیدی شهرک صنعتی شهر گرگان از منظر مدیریت بازاریابی و کارآفرینی [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • فهیمی نژاد.علی توسعه مدل عوامل درون سازمانی مؤثر برجذب حامیان مالی در ورزش قهرمانی [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]

ق

  • قاسمی نامقی.محمد بررسی تأثیر بازاریابی چریکی بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی (موردمطالعه: مشتریان فروشگاه‌های افق کوروش شهر مشهد) [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • قاسمی همدانی.ایمان تأثیر ارزش‌های شخصی بر وفاداری مشتریان شعب بانک کشاورزی در تهران [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • قائدامینی هارونی.عباس بررسی تأثیر تبلیغات محیطی با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر تصویر برند از دیدگاه مشتریان فروشگاه‌های ورزشی شهر اصفهان (مورد مطالعه: برند پوشاک ورزشی درفش) [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • قائدامینی هارونی.عباس تأثیر ارزش رابطه مشتری با بانک بر رفتار شهروندی مشتری از طریق متغیرهای میانجی کیفیت رابطه و قدرت رابطه (مورد مطالعه: بانک صادرات اصفهان) [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • قربی.سیده سمیه بررسی تأثیر بازاریابی چریکی بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی (موردمطالعه: مشتریان فروشگاه‌های افق کوروش شهر مشهد) [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]

ک

  • کریمی.آصف تأثیر نوآوری باز بر موفقیت توسعه محصول جدید در صنعت غذایی (مورد مطالعه: شرکت گلستان) [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • کیماسی.مسعود نشانه‌شناسی بلاغت کلامی در تبلیغات چاپی – مطالعه چند موردی [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]

گ

  • گرانمایه.مرضیه بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر جذب منابع با استفاده از عناصر آمیخته بازاریابی در بانک صادرات ایران [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • گرانمایه.مریم بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر جذب منابع با استفاده از عناصر آمیخته بازاریابی در بانک صادرات ایران [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • گندمی.مینا طراحی مدل ارزش ویژه برند تیم والیبال پیکان تهران [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]

م

  • مجیدی دیزج.حسن تأثیر تمایل کارآفرینانه بر رفتار کسب‌وکارهای نوپا با نقش تعدیل‌گر فرهنگ ملی [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • مجیدی دیزج.حسن بررسی تأثیر عوامل شخصیتی و تسهیل‌گرهای محیطی بر انگیزه‌های کارآفرینی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • محترم.رحیم تأثیر پذیرش رسانه اجتماعی بر عملکرد شرکت‌های واردکننده پوشاک (مورد مطالعه: اینستاگرام) [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • محمدرضایی.میثم تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش مشتری با نقش میانجی جهت‌گیری بازار در بنگاه‌های کوچک و متوسط [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • مرسل.باقر توسعه مدل عوامل درون سازمانی مؤثر برجذب حامیان مالی در ورزش قهرمانی [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • مشکل گشا.الهام ارائه مدل تأثیر عوامل نمایشگاه‌ ورزشی بر راهبردهای موفقیت تجاری محصولات ورزشی [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • معلمی.هانیه بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت ارتباط مشتری در خلق ارزش برند و قصد خرید آنلاین (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی شهر تهران) [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • منظمی.امیرحسین طراحی مدل ارزش ویژه برند تیم والیبال پیکان تهران [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • منوچهری میاندوآب.ایوب احساسات اخلاقی مصرف‌کننده در بازاریابی ورزشی: توسعه یک مقیاس [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • موسوی.سید علیرضا بررسی رابطه بین تمرکز بر مشتری با بازده دارایی‌ها و نسبت گردش موجودی‌های شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • موسوی.سید علیرضا بررسی رابطه بین رشد فروش و بازده دارایی‌ها با پاداش هیأت مدیره شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • موسوی.نرگس تأثیر مؤلفه‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی از طریق ارزش ویژه برند بر پاسخ‌دهی مشتریان در صنعت گردشگری (مطالعه موردی: شهرستان ابهر) [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • مهرانی.هرمز واکاوی عوامل مؤثر بر عملکرد شرکت‌های تولیدی شهرک صنعتی شهر گرگان از منظر مدیریت بازاریابی و کارآفرینی [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • میرابی.,وحیدرضا طراحی مدل ارزیابی عوامل مؤثر بر رفتار نوستالژیک با رویکرد شاخص‌های فرهنگی هافستد و عوامل اجتماعی، میراث و نگرش برند (مطالعه موردی: بازارهای نوستالژیک شهر تهران) [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1398]

ن

  • نایب زاده.شهناز بررسی تأثیر ایدئولوژی‌های اخلاقی بر ارزیابی مصرف‌کننده از محصول و شرکت با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی سازمان [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • نظری.رسول ارائه مدل تأثیر عوامل نمایشگاه‌ ورزشی بر راهبردهای موفقیت تجاری محصولات ورزشی [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • نیکوآبادی.حمید رضا ارائه مدل تأثیر عوامل نمایشگاه‌ ورزشی بر راهبردهای موفقیت تجاری محصولات ورزشی [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1398]