ا

  • احمدزاده.مصطفی شناسایی عوامل اثرگذار بر توسعه بازارهای بین المللی با رویکرد ترکیبی (مورد مطالعه: محصولات پتروشیمی) [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • احمدی شریف.محمود مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر کاربست فناوری بلاک‌چین در صنعت بانکداری ایران [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • اسدپور.حمزه ارائه الگوی خط مشی گذاری عمومی مطلوب در سازمان امور مالیاتی کشور [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • اقبالیار.ادیب طراحی مدل قابلیت های بازاریابی برون گرا به منظور بهبود عملکرد بانکهای دولتی [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • اکبری.الهام بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی و قابلیت‌های پویا بر عملکرد سازمانی با توجه به نقش پذیرش تجارت الکترونیک [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • امیرکبیری.علیرضا ارائه الگوی خط مشی گذاری عمومی مطلوب در سازمان امور مالیاتی کشور [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • انور خطیبی.سعید رتبه بندی و مقایسه عوامل موثر بر کیفیت حسابرسی از دیدگاه گروههای مختلف با استفاده از تکنیک تاپسیس [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]

آ

  • آرایی.وحید سیاستگذاری تأثیر رهبری تحول آفرین و اصیل بر نوآوری سازمانی با توجه به نقش تعدیل گر تسهیم دانش ‏در شرکت بیمه ایران ‏ [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • آسایش.فرزاد مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر کاربست فناوری بلاک‌چین در صنعت بانکداری ایران [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • آقایوسفی.علیرضا طراحی مدل اثربخشی تبلیغات بانکی با استفاده از روش تئوری داده بنیاد مورد مطالعه شعب بانک دی در شهر تهران [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • آهنگر سله بنی.راضیه تبیین و طراحی مدل بازاریابی خیرخواهانه در صنایع غذایی لبنی [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]

ب

  • بابایی.مجتبی ارجحیت سنجی و تعیین روابط عوامل موثر بر تامین مالی کسب وکارهای کوچک و متوسط در ایران [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • باقری قلعه جوقی.صدیقه شناسایی عوامل تعیین‌کننده و پیامدهای وام‌های غیرجاری با استفاده از روش فراترکیب [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • برادران حسن زاده.رسول رتبه بندی و مقایسه عوامل موثر بر کیفیت حسابرسی از دیدگاه گروههای مختلف با استفاده از تکنیک تاپسیس [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • برازنده.سید مهدی مدل سازمان یادگیرنده برای سازمان محیط زیست با رویکرد کیفی [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • بکی حسکویی.مرتضی ارائه مدل کارآمد ظرفیت‌های مالیاتی تجارت الکترونیک در ایران [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • بیگی.آرش اثر ادراک مشتریان از برندسازی آنلاین افراد مشهور بر قصد خرید مشتریان با نقش تعدیل گر کیفیت درک شده محصول [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]

پ

  • پاداش.حمید ارجحیت سنجی و تعیین روابط عوامل موثر بر تامین مالی کسب وکارهای کوچک و متوسط در ایران [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • پاک مرام.عسگر بررسی عوامل موثر برکارایی سرمایه گذاری در منابع انسانی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • پرگو.محبوبه واکاوی عوامل مؤثر بر فرهنگ سازمانی در صنایع پتروشیمی کشور [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • پورزمانی.زهرا سطح خوانایی استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی و کسب و کار [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]

ت

  • ترابی اسفینایی.اصغر ارائه الگوی سرمایه گذاری جسورانه در ایران با رویکرد چالش ها [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • تقی زاده.هوشنگ رتبه بندی و مقایسه عوامل موثر بر کیفیت حسابرسی از دیدگاه گروههای مختلف با استفاده از تکنیک تاپسیس [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • تنومندیان.هاشم شناسایی شاخص های موثر بر مدل کسب و کار کارآفرینی دیجیتال [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • تیمورنژاد.کاوه مدل سازمان یادگیرنده برای سازمان محیط زیست با رویکرد کیفی [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • تیمورنژاد.کاوه مدل ساختاری-تفسیری انگیزش خدمات عمومی در بخش آموزش عالی [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]

ث

  • ثانوی فرد.رسول طراحی مدل اثربخشی تبلیغات بانکی با استفاده از روش تئوری داده بنیاد مورد مطالعه شعب بانک دی در شهر تهران [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]

ج

  • جباری نوقابی.مهدی بررسی تأثیر راهبری شرکتی بر رابطه سرمایه گذاری مخاطره آمیز و عملکرد کسب و کارهای بزرگ دارای عرضه عمومی اولیه [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • جوانمرد.حبیب اله تعیین سطح اتوماسیون سیستم لجستیک در صنایع بزرگ مونتاژ ایران [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • جواهری.وحید ارائه الگوی قابلیتهای استراتژیک بازاریابی مبتنی بر مزیت رقابتی در صنعت بانکداری برمبنای رویکرد داده بنیاد [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • جهانگیرنیا.حسین طراحی سیستم هشدار سریع برای ریسک اعتباری مشتریان حقیقی و حقوقی بانک با استفاده از مدل های شبکه عصبی، تابع احتمال بقا و ماشین بردار پشتیبان [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]

چ

  • چاوشی.سید کاظم ارائه الگوی سرمایه گذاری جسورانه در ایران با رویکرد چالش ها [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]

ح

  • حق شناس کاشانی.فریده بررسی پیشایندها و پسایندهای رفتار سرمایه گذاران حقیقی در بازار سرمایه ایران با تاکید بر جنبه های مالی عصبی رویکرد آمیخته [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • حقیقت منفرد.جلال طراحی مدل بیمه‌های اتکایی جهت ورود به بازارهای بین‌المللی با رویکرد آمیخته [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • حقیقت منفرد.جلال ارزیابی ریسک‌‌ پیاده‌سازی سیستم‌های برنامه ریزی منابع سازمان ( ERP) در صنایع بالادستی فولاد [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • حنیفی.فرهاد ارائه مدلی برای بی‌نظمی مالی با رویکرد تکنیک دلفی فازی: تعدیل مدل بینش. [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • حیدر پور.فرزانه ارائه مدلی برای بی‌نظمی مالی با رویکرد تکنیک دلفی فازی: تعدیل مدل بینش. [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • حیدری.سیدعباس تحلیل‌ عاملی‌ اکتشافی‌ و تحلیل‌ عامل‌ تاییدی‌ قابلیت‌ های‌ بازاریابی‌ برند بانک‌ ملی‌ ایران‌ در استان‌ تهران‌ [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • حیدری.سیدعباس ارائه مدل بازاریابی درونی با رویکرد کارآفرینانه جهت توسعه اقتصاد کسب و کارهای نوپا (پارادایم آمیخته) [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • حیدری.سیدعباس مدل رفتار خریداران کالاهای لوکس در بازار طلا: یک مطالعه کیفی [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • حیدری.عباس ارائه الگوی قابلیتهای استراتژیک بازاریابی مبتنی بر مزیت رقابتی در صنعت بانکداری برمبنای رویکرد داده بنیاد [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]

خ

  • خجسته باقرزاده.حسن تحلیل مضامین فرهنگی بیانیه گام دوم انفلاب [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • خداپناه.بهمن ارجحیت سنجی و تعیین روابط عوامل موثر بر تامین مالی کسب وکارهای کوچک و متوسط در ایران [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • خداداد حسینی.سید حمید تبیین ویژگی های زیست بوم با روش فراترکیب [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • خضری.سیده اسرین طراحی مدل قابلیت های بازاریابی برون گرا به منظور بهبود عملکرد بانکهای دولتی [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • خلفی.سپیده بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی و قابلیت‌های پویا بر عملکرد سازمانی با توجه به نقش پذیرش تجارت الکترونیک [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • خونساری.یحیی تبیین و طراحی مدل بازاریابی خیرخواهانه در صنایع غذایی لبنی [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • خیری.بهرام طراحی مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقاء برند (مورد مطالعه: شرکت پاکسان) [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • خیری.بهرام تحلیل‌ عاملی‌ اکتشافی‌ و تحلیل‌ عامل‌ تاییدی‌ قابلیت‌ های‌ بازاریابی‌ برند بانک‌ ملی‌ ایران‌ در استان‌ تهران‌ [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • خیری.بهرام ارائه الگوی قابلیتهای استراتژیک بازاریابی مبتنی بر مزیت رقابتی در صنعت بانکداری برمبنای رویکرد داده بنیاد [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]

د

  • دانش فرد.کرم اله تدوین مدل سازمان حرفه‌گرا در شرکت ملی نفت ایران با تأکید بر بهبود عملکرد [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • داودی.عارفه واکاوی عوامل مؤثر بر فرهنگ سازمانی در صنایع پتروشیمی کشور [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • داوری.علی بررسی نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه کارآفرینی بین‌المللی با تاکید بر ویژگی های(خلاقیت، تجاری سازی، مقاومت در برابر تغییر و رقابت پذیر بودن) این شرکت-ها [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • درخشان.سیدعلیرضا ارائه چارچوب انتقال تکنولوژی در بانکداری الکترونیک [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • درخشانی.رویا طراحی سیستم هشدار سریع برای ریسک اعتباری مشتریان حقیقی و حقوقی بانک با استفاده از مدل های شبکه عصبی، تابع احتمال بقا و ماشین بردار پشتیبان [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • درخشنده.محبوبه چارچوب مفهومی قابلیت‌های بازاریابی صادرات مبتنی بر مزیت رقابتی [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • دشت لعلی.زهرا اثر ادراک مشتریان از برندسازی آنلاین افراد مشهور بر قصد خرید مشتریان با نقش تعدیل گر کیفیت درک شده محصول [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • دشمن زیاری.اسفندیار ارائه مدل کمی ارزیابی اثربخشی دوره‌های مجازی آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان با رویکرد بازاریابی کارآفرینانه (مورد مطالعه: بانک تجارت) [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • ده بید.مهدی ارائه چارچوب انتقال تکنولوژی در بانکداری الکترونیک [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • دهقان زاده.احد ارائه مدل کمی ارزیابی اثربخشی دوره‌های مجازی آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان با رویکرد بازاریابی کارآفرینانه (مورد مطالعه: بانک تجارت) [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]

ر

  • ربیعی مندجین.محمدرضا طراحی مدل عدالت سازمانی با تاکید بر گروه‌های کاری صنعت بانکداری با رویکرد کیفی [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • ربیعی مندجین.محمدرضا ارائه الگوی خط مشی گذاری عمومی مطلوب در سازمان امور مالیاتی کشور [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • رحیمی نیا.هیوا تدوین برنامه‌ریزی راهبردی توسعه تولید صادراتی با استفاده از مدل SWOT و QSPM (مورد مطالعه: استان کردستان) [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • رحیمی نیک.اعظم مدل رفتار خریداران کالاهای لوکس در بازار طلا: یک مطالعه کیفی [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • روستا.علیرضا بررسی تأثیر قابلیت های سازمانی بر عملکرد رقابتی با نقش میانجی چابکی سازمانی [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • رویایی.احمد بررسی تأثیر قابلیت های سازمانی بر عملکرد رقابتی با نقش میانجی چابکی سازمانی [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]

ز

  • زارعی.محمد بررسی نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه کارآفرینی بین‌المللی با تاکید بر ویژگی های(خلاقیت، تجاری سازی، مقاومت در برابر تغییر و رقابت پذیر بودن) این شرکت-ها [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • زرین کمر.ساغر مدل رفتار خریداران کالاهای لوکس در بازار طلا: یک مطالعه کیفی [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]

س

  • سهرابی.طهمورث بررسی مفهومی انتقال فنآوری در صنعت خودرو با استفاده از روش نظریة داده بنیاد در دو نمونة موردی محصول پژو 301 و 2008 [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]

ش

  • شادنوش.نصرت اله شناسایی و تحلیل ریسک بر اساس رویکرد تلفیقی PMBOK و RFMEA در پروژه‌های صنعت پتروشیمی [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • شاه منصوری.اشرف ارائه چارچوب انتقال تکنولوژی در بانکداری الکترونیک [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • شاهمرادی.مهدی ارائه مدلی برای بی‌نظمی مالی با رویکرد تکنیک دلفی فازی: تعدیل مدل بینش. [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • شایان.علی تبیین ویژگی های زیست بوم با روش فراترکیب [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • شجاعی باغینی.گلنار طراحی مدل بازاریابی صادراتی با توجه به رفتار مصرف‌کنندگان محصولات غذایی (مورد مطالعه: آجیل و خشکبار) [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • شمس.مریم بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و جنسیت بر گرایش به کارآفرینی در حسابداران شاغل در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]

ص

  • صفرزاده.حسین طراحی مدل عدالت سازمانی با تاکید بر گروه‌های کاری صنعت بانکداری با رویکرد کیفی [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]

ط

  • طالبی.کامبیز بکارگیری مدل نوآوری‌باز در توانمندسازی شرکت‌های کوچک و متوسط (SMEs) برای همکاری استراتژیک با شرکت‌های بزرگ (مطالعه درصنعت آرایشی- بهداشتی) [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • طیبی.علیرضا ارائه مدل بازاریابی درونی با رویکرد کارآفرینانه جهت توسعه اقتصاد کسب و کارهای نوپا (پارادایم آمیخته) [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • طیبی.علیرضا ارائه مدل بازاریابی درونی با رویکرد کارآفرینانه جهت توسعه اقتصاد کسب و کارهای نوپا (پارادایم آمیخته) [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]

ع

  • عابدینی مقانکی.زهرا بکارگیری مدل نوآوری‌باز در توانمندسازی شرکت‌های کوچک و متوسط (SMEs) برای همکاری استراتژیک با شرکت‌های بزرگ (مطالعه درصنعت آرایشی- بهداشتی) [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • عباسی نامی.حامد بررسی نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه کارآفرینی بین‌المللی با تاکید بر ویژگی های(خلاقیت، تجاری سازی، مقاومت در برابر تغییر و رقابت پذیر بودن) این شرکت-ها [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • عباسی.فاطمه ارزیابی ریسک‌‌ پیاده‌سازی سیستم‌های برنامه ریزی منابع سازمان ( ERP) در صنایع بالادستی فولاد [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • عبدالهی بهنمیری.سیده فاطمه ارائه الگوی بازاریابی گردشگری حلال در خاورمیانه (مطالعه موردی: جزیره کیش) با رویکرد کیفی [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • عدالتیان شهریاری.جمشید ارزیابی ریسک‌‌ پیاده‌سازی سیستم‌های برنامه ریزی منابع سازمان ( ERP) در صنایع بالادستی فولاد [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • عدالتیان شهریاری.جمشید طراحی مدل بیمه‌های اتکایی جهت ورود به بازارهای بین‌المللی با رویکرد آمیخته [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • عقیلی.سید وحید تحلیل مضامین فرهنگی بیانیه گام دوم انفلاب [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • علاف جعفری.الناز بررسی تأثیر قابلیت های سازمانی بر عملکرد رقابتی با نقش میانجی چابکی سازمانی [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • علیزاده مجد.امیررضا واکاوی عوامل مؤثر بر فرهنگ سازمانی در صنایع پتروشیمی کشور [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • علیقلی.منصوره طراحی مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقاء برند (مورد مطالعه: شرکت پاکسان) [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • علیقلی.منصوره چارچوب مفهومی قابلیت‌های بازاریابی صادرات مبتنی بر مزیت رقابتی [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • عیسی زاده نشلی.ساسان بررسی تاثیر آمیزه بازاریابی خدمات بر ارزش ویژه برند بانک صادرات استان تهران(مطالعه موردی منطقه شمال تهران ) [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • عیسی زاده نشلی.ساسان بررسی تاثیر آمیزه بازاریابی خدمات بر ارزش ویژه برند بانک صادرات استان تهران(مطالعه موردی منطقه شمال تهران ) [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • عیوضی حشمت.علی اصغر طراحی مدل اثربخشی تبلیغات بانکی با استفاده از روش تئوری داده بنیاد مورد مطالعه شعب بانک دی در شهر تهران [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]

غ

  • غلامی جمکرانی.رضا طراحی سیستم هشدار سریع برای ریسک اعتباری مشتریان حقیقی و حقوقی بانک با استفاده از مدل های شبکه عصبی، تابع احتمال بقا و ماشین بردار پشتیبان [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • غلامی جمکرانی.رضا ارائه الگوی سرمایه گذاری جسورانه در ایران با رویکرد چالش ها [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]

ف

  • فتحی.زادالله بررسی مفهومی انتقال فنآوری در صنعت خودرو با استفاده از روش نظریة داده بنیاد در دو نمونة موردی محصول پژو 301 و 2008 [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • فتحی.زاداله ارائه مدلی برای بی‌نظمی مالی با رویکرد تکنیک دلفی فازی: تعدیل مدل بینش. [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • فرمهینی فراهانی.محمدرضا سیاستگذاری تأثیر رهبری تحول آفرین و اصیل بر نوآوری سازمانی با توجه به نقش تعدیل گر تسهیم دانش ‏در شرکت بیمه ایران ‏ [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • فلاح حسینی.احمد تأثیر نگرش برند، تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر تمایل به پرداخت، قیمت بیشتر با نقش هویت برند مشتری (مورد مطالعه:بانک صادرات) [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • فلاح.میرفیض طراحی سیستم هشدار سریع برای ریسک اعتباری مشتریان حقیقی و حقوقی بانک با استفاده از مدل های شبکه عصبی، تابع احتمال بقا و ماشین بردار پشتیبان [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]

ک

  • کاباران زاد قدیم.محمدرضا بررسی عوامل موفقیت کارآفرینی الکترونیک از منظر کارآفرینان معلول جسمی-حرکتی [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • کاوسی.اسماعیل ارائه مدل کمی ارزیابی اثربخشی دوره‌های مجازی آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان با رویکرد بازاریابی کارآفرینانه (مورد مطالعه: بانک تجارت) [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • کردلویی.حمید رضا طراحی سیستم هشدار سریع برای ریسک اعتباری مشتریان حقیقی و حقوقی بانک با استفاده از مدل های شبکه عصبی، تابع احتمال بقا و ماشین بردار پشتیبان [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • کشاورز.سمیه بررسی رابطه مدل کسب و کار و خدمات ابری پایدار [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • کشتکار.مهران مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر کاربست فناوری بلاک‌چین در صنعت بانکداری ایران [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • کلیج.لیلا تحلیل مضامین فرهنگی بیانیه گام دوم انفلاب [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • کمالی.کامل چارچوب مفهومی قابلیت‌های بازاریابی صادرات مبتنی بر مزیت رقابتی [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • کوزه گر.پریناز سطح خوانایی استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی و کسب و کار [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • کولوبندی.عبداله بررسی عوامل موفقیت کارآفرینی الکترونیک از منظر کارآفرینان معلول جسمی-حرکتی [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • کوهزادی.فواد طراحی مدل قابلیت های بازاریابی برون گرا به منظور بهبود عملکرد بانکهای دولتی [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]

ل

م

  • محمدپورزرندی.محمدابراهیم شناسایی عوامل تعیین‌کننده و پیامدهای وام‌های غیرجاری با استفاده از روش فراترکیب [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • محمدکریمی.یوسف طراحی مدل قابلیت های بازاریابی برون گرا به منظور بهبود عملکرد بانکهای دولتی [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • محمدی یاریجانی.فروزان بررسی تاثیر کنترل‌های داخلی شرکت‌ها بر رابطه بین سطح مسئولیت اجتماعی و حساسیت سرمایه‌گذاری به جریان نقدی [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • محمدی.احمد بررسی عوامل موثر برکارایی سرمایه گذاری در منابع انسانی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • محمودی.عمر تدوین برنامه‌ریزی راهبردی توسعه تولید صادراتی با استفاده از مدل SWOT و QSPM (مورد مطالعه: استان کردستان) [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • محمودی.کاوان تدوین برنامه‌ریزی راهبردی توسعه تولید صادراتی با استفاده از مدل SWOT و QSPM (مورد مطالعه: استان کردستان) [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • مدیرقمی.سیداحمد بررسی مفهومی انتقال فنآوری در صنعت خودرو با استفاده از روش نظریة داده بنیاد در دو نمونة موردی محصول پژو 301 و 2008 [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • مرادی.مهدی بررسی تأثیر راهبری شرکتی بر رابطه سرمایه گذاری مخاطره آمیز و عملکرد کسب و کارهای بزرگ دارای عرضه عمومی اولیه [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • مریمی یعقوبیان.مرتضی بررسی پیشایندها و پسایندهای رفتار سرمایه گذاران حقیقی در بازار سرمایه ایران با تاکید بر جنبه های مالی عصبی رویکرد آمیخته [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • مسروری.رسول بررسی عوامل موثر برکارایی سرمایه گذاری در منابع انسانی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • معدنچی زاج.مهدی سطح خوانایی استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی و کسب و کار [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • معظمی.مجتبی ارائه مدل کمی ارزیابی اثربخشی دوره‌های مجازی آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان با رویکرد بازاریابی کارآفرینانه (مورد مطالعه: بانک تجارت) [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • مقری.مسیح طراحی مدل بازاریابی صادراتی با توجه به رفتار مصرف‌کنندگان محصولات غذایی (مورد مطالعه: آجیل و خشکبار) [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • موتمنی.علیرضا بررسی رابطه مدل کسب و کار و خدمات ابری پایدار [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • موسوی کاشی.زهره بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و جنسیت بر گرایش به کارآفرینی در حسابداران شاغل در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • مومنی.فرشاد بررسی تأثیر راهبری شرکتی بر رابطه سرمایه گذاری مخاطره آمیز و عملکرد کسب و کارهای بزرگ دارای عرضه عمومی اولیه [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • مومنی.ماندان مدل سازمان یادگیرنده برای سازمان محیط زیست با رویکرد کیفی [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • مومنی.ماندان بررسی نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه کارآفرینی بین‌المللی با تاکید بر ویژگی های(خلاقیت، تجاری سازی، مقاومت در برابر تغییر و رقابت پذیر بودن) این شرکت-ها [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • مهدی عصری.گلناز طراحی مدل عدالت سازمانی با تاکید بر گروه‌های کاری صنعت بانکداری با رویکرد کیفی [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • مهرپویان.علی رضا ارائه مدل کارآمد ظرفیت‌های مالیاتی تجارت الکترونیک در ایران [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • مهرمنش.حسن شناسایی و تحلیل ریسک بر اساس رویکرد تلفیقی PMBOK و RFMEA در پروژه‌های صنعت پتروشیمی [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • میرابی.وحیدرضا ارائه الگوی بازاریابی گردشگری حلال در خاورمیانه (مطالعه موردی: جزیره کیش) با رویکرد کیفی [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • میرابی.وحیدرضا تبیین و طراحی مدل بازاریابی خیرخواهانه در صنایع غذایی لبنی [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • مینویی.مهرزاد شناسایی عوامل تعیین‌کننده و پیامدهای وام‌های غیرجاری با استفاده از روش فراترکیب [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]

ن

  • نامنی.وحید طراحی مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقاء برند (مورد مطالعه: شرکت پاکسان) [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • نجف زاده ضیاالدین.محمد تحلیل‌ عاملی‌ اکتشافی‌ و تحلیل‌ عامل‌ تاییدی‌ قابلیت‌ های‌ بازاریابی‌ برند بانک‌ ملی‌ ایران‌ در استان‌ تهران‌ [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • نجفی مقدم.علی بررسی پیشایندها و پسایندهای رفتار سرمایه گذاران حقیقی در بازار سرمایه ایران با تاکید بر جنبه های مالی عصبی رویکرد آمیخته [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • نجمی.مسعود شناسایی و تحلیل ریسک بر اساس رویکرد تلفیقی PMBOK و RFMEA در پروژه‌های صنعت پتروشیمی [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • نژاد محمد نامقی.احسانه تأثیر نگرش برند، تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر تمایل به پرداخت، قیمت بیشتر با نقش هویت برند مشتری (مورد مطالعه:بانک صادرات) [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • نصرالهی.بیتا بررسی پیشایندها و پسایندهای رفتار سرمایه گذاران حقیقی در بازار سرمایه ایران با تاکید بر جنبه های مالی عصبی رویکرد آمیخته [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • نعامی.عبداله شناسایی عوامل اثرگذار بر توسعه بازارهای بین المللی با رویکرد ترکیبی (مورد مطالعه: محصولات پتروشیمی) [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • نعمتی زاده.نسیم شناسایی شاخص های موثر بر مدل کسب و کار کارآفرینی دیجیتال [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • نورائی.مریم بررسی تاثیر کنترل‌های داخلی شرکت‌ها بر رابطه بین سطح مسئولیت اجتماعی و حساسیت سرمایه‌گذاری به جریان نقدی [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • نوربخش.سید کامران تبیین و طراحی مدل بازاریابی خیرخواهانه در صنایع غذایی لبنی [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • نوروزی مبارکه.علی ارائه الگوی بازاریابی گردشگری حلال در خاورمیانه (مطالعه موردی: جزیره کیش) با رویکرد کیفی [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • نوروزی.مهسا تدوین مدل سازمان حرفه‌گرا در شرکت ملی نفت ایران با تأکید بر بهبود عملکرد [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]

و

  • واشقانی فراهانی.حمیدرضا بررسی عوامل موفقیت کارآفرینی الکترونیک از منظر کارآفرینان معلول جسمی-حرکتی [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • ودادی.احمد مدل ساختاری-تفسیری انگیزش خدمات عمومی در بخش آموزش عالی [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • وظیفه دوست.حسین تأثیر نگرش برند، تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر تمایل به پرداخت، قیمت بیشتر با نقش هویت برند مشتری (مورد مطالعه:بانک صادرات) [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • ولی خانی.ماشااله تدوین مدل سازمان حرفه‌گرا در شرکت ملی نفت ایران با تأکید بر بهبود عملکرد [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]

ه

  • هاشمی.سید محمود شناسایی عوامل اثرگذار بر توسعه بازارهای بین المللی با رویکرد ترکیبی (مورد مطالعه: محصولات پتروشیمی) [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]
  • هاشمی.فاطمه طراحی مدل بیمه‌های اتکایی جهت ورود به بازارهای بین‌المللی با رویکرد آمیخته [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]

ی

  • یزدانی راد.مریم مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر کاربست فناوری بلاک‌چین در صنعت بانکداری ایران [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • یوسفیان.محمدحسین تبیین ویژگی های زیست بوم با روش فراترکیب [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1402]