احمدی شریف.محمود
طراحی مدلِ مفهومی کنارگذاری محصول با روش شبکه خزانه
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
احمدی.مجید
تاثیر شخصی سازی تبلیغات و تعامل بر ارزش تبلیغات و قصد خرید (مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
اسلامی.شیوا
بررسی تاثیر تحریم بر شاخصهای اقتصادی برندهای داخلی صنعت بهداشتی و آرایشی (مطالعه موردی : شرکت پاکشو از گروه صنعتی گلرنگ )
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
اسماعیل پور.حسن
بررسی عوامل محیطی مؤثر بر نظام بازاریابی اخلاقی بر اساس مدل پیرس و رابینسون مبتنی بر رهیافت اسلامی– ایرانی با تأکید بر صنایع غذایی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
اسماعیل پور.حسن
تحلیل تاثیر هوش فرهنگی بر عملکرد وظیفه ای کارکنان با نقش واسطهای تطابق میان فرهنگی و ارتباطات اثربخش
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
اسماعیل پور.فریدون
تحلیل تاثیر هوش فرهنگی بر عملکرد وظیفه ای کارکنان با نقش واسطهای تطابق میان فرهنگی و ارتباطات اثربخش
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
اسماعیل زاده مقری.علی
اثر متغیرهای کلان اقتصادی و قدرت بازاری بر سپردههای بانکی در ایران (رهیافت متوسط وزنی حداقل مربعات در دادههای تابلویی پویا)
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
اسماعیلی.زینب
نقش شادی و نشاط در محیط کار بر جذابیت سازمانی با توجه به نقش میانجی دلبستگی شغلی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
اعتماد.محسن
مدل سازی و طراحی شبکه زنجیره تامین دو هدفه با در نظر گرفتن مدیریت ارتباط با مشتری: مطالعه موردی
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
افشارنژاد.علیرضا
ارائه مدل آسیب شناسی خط مشی گذاری در حوزه تعاون(مورد مطالعه: اداره کل تعاون استان تهران)
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
افشاری راد.مجید
اثر متغیرهای کلان اقتصادی و قدرت بازاری بر سپردههای بانکی در ایران (رهیافت متوسط وزنی حداقل مربعات در دادههای تابلویی پویا)
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
اکبری.سمیرا
بررسی نقش مولفههای فرهنگ سازمانی در بهبود مدیریت تحول (مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهر کرمانشاه)
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
الوانی.سید مهدی
تحلیل مؤلفههای فرهنگسازمانی دانشمحور با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
امیدی.علی
ارائه و آزمون مدل عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک بر اساس تئوری داده بنیاد (مطالعه موردی: بانک مسکن ایران
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
امیرکبیری.علیرضا
تحلیل تاثیر هوش فرهنگی بر عملکرد وظیفه ای کارکنان با نقش واسطهای تطابق میان فرهنگی و ارتباطات اثربخش
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
امینی سابق.زین العابدین
نقش رفتارهای هیجانی در نوسانات قیمت سهام سازمان بورس و اوراق بهادار تهران
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
امینی سابق.زین العابدین
ارائه مدل آسیب شناسی خط مشی گذاری در حوزه تعاون(مورد مطالعه: اداره کل تعاون استان تهران)
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
اندرواژ.لیلا
ارائه مدل ارزش ویژه برند تحت تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
انواری رستمی.علی اصغر
ارایه الگوی فرایندی عمومی مدیریت سرمایه گذاری بانک ها در ایران
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
اولین چهارسوقی.رویا
بررسی تفاوتهای جمعیت شناختی مصرفکنندگان با سبکهای مختلف تصمیمگیری در رفتار خرید آبمیوههای سنایچ
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
ایمان خان.نیلوفر
مسالهشناسی و راهبردهای اجرای خطمشیهای رفاه اجتماعی با استفاده از نظریه داده بنیاد
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
ب
باباپور.اصغر
ارایه الگوی کسب و کار در بازار کالاهای صنعتی و واسطه ای (قطعات یدکی خودرو) با تاکید بر نقش زنجیره ارزش در حوزه تجارت الکترونیک
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
بابانژاد.باقر
رهگیری نیروهای پیشران مؤثر بر آینده سازمان گمرک تا افق 1410
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
باقری.مهدی
شناسایی ابعاد و مؤلفه های الگوی بانکداری شرکتی در بانکهای تخصصی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
باقری.مهدی
تدوین مدل توانمندسازهای راه اندازی موفق در شرکتهای کوچک و متوسط از طریق رویکرد زمینهای
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
باقری.مهدی
طراحی الگوی فرایندی بازاریابی محتوا با هدف تقویت قصد خرید مشتریان صنعت خرده فروشی با تمرکز بر رسانههای اجتماعی (رویکرد کیفی)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
باقری.مهدی
ارزیابی چابکی سازمانی در موسسات آموزش عالی و تأثیرآن بر انعطاف پذیری سازمانی (مطالعه موری: کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس)
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
بحری ثالث.جمال
تأثیر مدیریت منابع و مصارف بر کارایی بانکها با تأکید بر نقش تعدیلکنندگی حاکمیت شرکتی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
بخشم.میلاد
طراحی الگوی عوامل مؤثر بر موفقیت کسبوکارهای کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد تفسیری ساختاری
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
بخشنده.قاسم
تاثیر انگیزه های خرید بر فعالیت تجاری: نقش تعدیلگر خرید ناگهانی و فشار زمانی در فرودگاه
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
بخشنده.قاسم
بررسی تفاوتهای جمعیت شناختی مصرفکنندگان با سبکهای مختلف تصمیمگیری در رفتار خرید آبمیوههای سنایچ
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
بهاروند.فتانه
تبیین مدل ارتباط بین هوش معنوی و نگرش به کسب وکار در دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان گروه مدیریت و حسابداری دانشگاه ولایت)
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
بهمنش.مهرانه
بررسی رابطۀ بین دانش مالی مدیرعامل و سیاستهای مالی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
بیات ترک.امیر
شناسایی و بررسی عوامل کلیدی موثر بر مدیریت توسعه محصول جدید در حوزه فناوری های مالی نظارتی (مطالعه موردی بانک تجارت)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
بیگ مرادی.رضا
طراحی و ارائه مدل بازاریابی شخصیت نام تجاری به منظور افزایش وفاداری مشتریان
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
پ
پاک مرام.عسگر
تأثیر مدیریت منابع و مصارف بر کارایی بانکها با تأکید بر نقش تعدیلکنندگی حاکمیت شرکتی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
پورداد.محمد
رابطه بین مؤلفههای رهبری خدمتگزار با کیفیت زندگیکاری با نقش میانجی سرمایه اجتماعی
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
پورسلیمی.مجتبی
ارایه مدلی از روش DEMATEL و AHP به منظور شناسایی عوامل موثر بر برندسازی بر مبنای رویکرد گراندد تئوری
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
پورقلی.امیر
ارزیابی شاخص های استراتژیک پیاده سازی بانکداری دیجیتال با استفاده از ترکیب رویکردهای مدلسازی ساختاری تفسیری و دیمتل فازی
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
ت
تقوی رفسنجانی.احسان
تدوین راهکارهای توسعة استارتآپهای دانشجویی در ورزش کشور
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
تم زار.فاطمه
تحلیل تاثیر هوش فرهنگی بر عملکرد وظیفه ای کارکنان با نقش واسطهای تطابق میان فرهنگی و ارتباطات اثربخش
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
تهذیبی.سارا
تاثیر شخصی سازی تبلیغات و تعامل بر ارزش تبلیغات و قصد خرید (مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
ث
ثابت.عباس
بررسی نقش کارکنان نامرئی بر بیتفاوتی سازمانی با نقش واسطهای فلاتزدگی شغلی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
ج
جبارزاده.سیدوحید
ارائه الگوی اثربخشی پیام تبلیغاتی با تاکید بر فرهنگ ملی ایران در بازار لوازم خانگی
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
جلیلی.سودابه
شناسایی میزان تاثیر بلوغ مدیریت فرایند کسب و کار بر قابلیت ارتجاع سازمانی با استفاده از نقش تعدیلگر قابلیتهای تحلیلی سازمانی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
جمشیدی.محمدجواد
طراحی الگوی عوامل مؤثر بر موفقیت کسبوکارهای کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد تفسیری ساختاری
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
جوانشیر.حسن
طراحی مدل استوار شبکه پویای زنجیره تامین محصولات متنوع جهانی در شرایط عدم قطعیت
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
چ
چراغعلی.محمد رضا
شناسایی ابعاد و مؤلفه های حاکمیت شرکتی با رویکرد توسعه کارآفرینی سازمانی در بانک کشاورزی
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
چشمه خاور.عبدالله
تاثیر انگیزه های خرید بر فعالیت تجاری: نقش تعدیلگر خرید ناگهانی و فشار زمانی در فرودگاه
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
ح
حاجی شاهوردی.دنیا
ارزیابی ریسک رعایت (تطبیق) با الگوگیری از اسناد سازمان بینالمللی استانداردسازی و رهنمودهای کمیسیون تردوی (مطالعه موردی یکی از بانکهای عامل)
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
حاجی کزیمی.آرش
تاثیر عوامل شتاب دهنده استارتاپ ها بر عملکرد محصول با نقش تعدیلگر رهبری خلاقانه
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
حاجی.غلامعلی
رتبهبندی استانهای کشور بر اساس شاخصهای فضای کسبوکار با تکنیک تاکسونومی عددی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
حامی.محمد
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار مهندسی ارزش در مدیریت اماکن ورزشی شهر تهران
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
حبیبی.سیامک
تکنیکهای اصل تعهد و سازگاری در متقاعدسازی مشتریان شرکت های خدمات گردشگری
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
حبیبی.محمد
بررسی میزان تاثیر جهت گیری کارآفرینی اجتماعی بر نوآوری اجتماعی (کارآفرینان شهر تهران)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
حسین پور.مهدی
طراحی الگوی عوامل مؤثر بر موفقیت کسبوکارهای کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد تفسیری ساختاری
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
حسین پور.مهدی
رابطه بین مؤلفههای رهبری خدمتگزار با کیفیت زندگیکاری با نقش میانجی سرمایه اجتماعی
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
حسین زاده.سمیه
تحلیل مؤلفههای فرهنگسازمانی دانشمحور با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
حسین زاده.علی
ارایه مدلی از روش DEMATEL و AHP به منظور شناسایی عوامل موثر بر برندسازی بر مبنای رویکرد گراندد تئوری
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
حسینی.زهرا
بررسی تفاوتهای جمعیت شناختی مصرفکنندگان با سبکهای مختلف تصمیمگیری در رفتار خرید آبمیوههای سنایچ
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
حسینی.میرزاحسن
طراحی و تبیین مدل مدیریت فرآیند کسب و کار با رویکرد ارتقاء عملکرد در شرکت-های خدماتمحور: پژوهشی آمیخته
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
حق شناس کاشانی.فریده
طراحی و تدوین استراتژیهای بازاریابی بانک سپه در صنعت بانکداری
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
حقیقت منفرد.جلال
شناسایی و بررسی عوامل کلیدی موثر بر مدیریت توسعه محصول جدید در حوزه فناوری های مالی نظارتی (مطالعه موردی بانک تجارت)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
حکاک زاده.مینا
تدوین راهکارهای توسعة استارتآپهای دانشجویی در ورزش کشور
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
حنیفی.فرهاد
تبیین و الویتبندی فاکتورهای اثربخش تبلیغات با استفاده از سلسله مراتب فازی(FAHP)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
حنیفی.فرهاد
بررسی ارتباط نرخ تورم و شکاف نرخ تسهیلات سپرده در اقتصاد ایران
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
الگوی بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر نظریه داده بنیاد
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
حیدری.سیدعباس
ارائه الگوی اثربخشی پیام تبلیغاتی با تاکید بر فرهنگ ملی ایران در بازار لوازم خانگی
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
حیدری.سیدعباس
نقش فناوری اطلاعات در افزایش آگاهی مصرف کننده در تجارت الکترونیکی فرامرزی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
حیدری.علی
مدل سازی ارتباطات سیاسی هیات مدیره و ریسک اعتباری شواهد تجربی نظام بانکداری بدون ربا ایران(رهیافت داده های تابلویی پویا)
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
خ
خسروانجم.داود
ارزیابی شاخص های استراتژیک پیاده سازی بانکداری دیجیتال با استفاده از ترکیب رویکردهای مدلسازی ساختاری تفسیری و دیمتل فازی
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
خلیلی.فرزانه
مدل سازی ارتباطات سیاسی هیات مدیره و ریسک اعتباری شواهد تجربی نظام بانکداری بدون ربا ایران(رهیافت داده های تابلویی پویا)
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
خوارزمی.مسعود
ارزیابی چابکی سازمانی در موسسات آموزش عالی و تأثیرآن بر انعطاف پذیری سازمانی (مطالعه موری: کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس)
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
خیری.بهرام
الگوی بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر نظریه داده بنیاد
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
دامن کشیده.مرجان
ارزیابی قدرت رقابتی در نظام بانکداری ایران (رهیافت پانزار و راس)
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
دامن کشیده.مرجان
اثر متغیرهای کلان اقتصادی و قدرت بازاری بر سپردههای بانکی در ایران (رهیافت متوسط وزنی حداقل مربعات در دادههای تابلویی پویا)
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
دانشفرد.کرماله
ارائه الگوی برنامهریزی منابع انسانی بخش عمومی با رویکرد اثربخشی و بهرهوری سازمانی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
داودی.علی
ارائه الگوی برنامهریزی منابع انسانی بخش عمومی با رویکرد اثربخشی و بهرهوری سازمانی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
درویش.فاطمه
واکاوی اثر تناسب خود بر قصد خرید بانوان شهر تهران از برندهای لوکس (مورد مطالعه: صنعت پوشاک)
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
دشت لعلی.زهرا
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر گردشگری هوشمند در کشور ایران(مورد مطالعه: شهر اصفهان)
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
دقیقی اصلی.علیرضا
ارزیابی قدرت رقابتی در نظام بانکداری ایران (رهیافت پانزار و راس)
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
دقیقی اصلی.علیرضا
اثر متغیرهای کلان اقتصادی و قدرت بازاری بر سپردههای بانکی در ایران (رهیافت متوسط وزنی حداقل مربعات در دادههای تابلویی پویا)
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
دولتی.مهین
طراحی و تبیین مدل مدیریت فرآیند کسب و کار با رویکرد ارتقاء عملکرد در شرکت-های خدماتمحور: پژوهشی آمیخته
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
دهقان بنارکی.سید شهاب الدین
نقش رفتارهای هیجانی در نوسانات قیمت سهام سازمان بورس و اوراق بهادار تهران
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
ذ
ذاکری.محمد
نقش شادی و نشاط در محیط کار بر جذابیت سازمانی با توجه به نقش میانجی دلبستگی شغلی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
ر
رادفر.رضا
تبیین روابط بین ابعاد و شاخصهای مدل پذیرش فناوریهای اینترنت اشیاء در کسب و کار هوشمند
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
رحیمیان.محمد
نقش شادی و نشاط در محیط کار بر جذابیت سازمانی با توجه به نقش میانجی دلبستگی شغلی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
رزمی بنفشه ورق.ندا
بررسی عوامل موثر بر بهبود جذب منابع مالی بخش خصوصی
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
رسولی.کامران
شناسایی ابعاد و مؤلفه های حاکمیت شرکتی با رویکرد توسعه کارآفرینی سازمانی در بانک کشاورزی
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
رضاییان زیدی.جواد
تحلیل مؤلفههای فرهنگسازمانی دانشمحور با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
رنجبر.محمد حسین
ارزیابی چابکی سازمانی در موسسات آموزش عالی و تأثیرآن بر انعطاف پذیری سازمانی (مطالعه موری: کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس)
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
رنجبر.محمد حسین
شناسایی ابعاد و مؤلفه های الگوی بانکداری شرکتی در بانکهای تخصصی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
روستا.علیرضا
طراحی و ارائه مدل بازاریابی شخصیت نام تجاری به منظور افزایش وفاداری مشتریان
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
ز
زارع مهرجردی.فرزانه
ارائه مدل هویت نام تجاری شرکت مبتنی بر مدیریت فرایند کسبوکار
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
زمانی.حسین
طراحی مدل مدیریت عملکرد مربیان مهدهای کودک در منطقه مرکزی ایران
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
زمردیان.غلامرضا
بررسی ارتباط نرخ تورم و شکاف نرخ تسهیلات سپرده در اقتصاد ایران
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
زمردیان.غلامرضا
ارزیابی ریسک رعایت (تطبیق) با الگوگیری از اسناد سازمان بینالمللی استانداردسازی و رهنمودهای کمیسیون تردوی (مطالعه موردی یکی از بانکهای عامل)
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
زینل زاده.رضا
رقابتپذیری و فضای کسب و کار
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
س
ساده.احسان
ارائه مدل آسیب شناسی خط مشی گذاری در حوزه تعاون(مورد مطالعه: اداره کل تعاون استان تهران)
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
ساده.احسان
نقش رفتارهای هیجانی در نوسانات قیمت سهام سازمان بورس و اوراق بهادار تهران
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
ستایش.سحر
بررسی ارتباط نرخ تورم و شکاف نرخ تسهیلات سپرده در اقتصاد ایران
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
سرلک.احمد
رتبهبندی استانهای کشور بر اساس شاخصهای فضای کسبوکار با تکنیک تاکسونومی عددی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
سرمدسعیدی.سهیل
ارائه مدل متمایزسازی سازمان های پست مدرن بر خودانگاره مصرف کنندگان
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
سرمدسعیدی.سهیل
شناسایی مؤلفههای اقتصاد مقاومتی مؤثر بر بازاریابی استراتژیک در صنعت هتلداری
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
سعیدنیا.حمیدرضا
ارائه مدل ارزش ویژه برند تحت تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
سعیدنیا.حمیدرضا
ارایه الگوی کسب و کار در بازار کالاهای صنعتی و واسطه ای (قطعات یدکی خودرو) با تاکید بر نقش زنجیره ارزش در حوزه تجارت الکترونیک
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
سعیدی.پرویز
شناسایی ابعاد و مؤلفه های حاکمیت شرکتی با رویکرد توسعه کارآفرینی سازمانی در بانک کشاورزی
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
سفیدگر.افروز
تاثیر برند کارفرما و ابعاد آن بر رضایت شغلی کارکنان
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
سلطان آباد.هیرش
تکنیکهای اصل تعهد و سازگاری در متقاعدسازی مشتریان شرکت های خدمات گردشگری
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
سهرابی.شهلا
تاثیر شخصی سازی تبلیغات و تعامل بر ارزش تبلیغات و قصد خرید (مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
سید حسینی.سید مجید
بررسی تأثیر کار احساسی بر تصویرذهنی کارکنان از برند سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کیفیت خدمات (مطالعه موردی: بانک ملی ایران)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
ش
شافعی.رضا
تکنیکهای اصل تعهد و سازگاری در متقاعدسازی مشتریان شرکت های خدمات گردشگری
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
شجاع.علی
واکاوی اثر تناسب خود بر قصد خرید بانوان شهر تهران از برندهای لوکس (مورد مطالعه: صنعت پوشاک)
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
شجاعی.سامره
رهگیری نیروهای پیشران مؤثر بر آینده سازمان گمرک تا افق 1410
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
شجاعی.وحید
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار مهندسی ارزش در مدیریت اماکن ورزشی شهر تهران
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
شریفی نیا.حسین
ارزیابی قدرت رقابتی در نظام بانکداری ایران (رهیافت پانزار و راس)
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
شکاری.عاطفه
تبیین مدل نگرش به تبلیغات در کالاهای ورزشی از طریق اینستاگرام با استفاده از مدل پذیرش تکنولوژی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
شکیبا.محبوبه
اثر متغیرهای کلان اقتصادی و قدرت بازاری بر سپردههای بانکی در ایران (رهیافت متوسط وزنی حداقل مربعات در دادههای تابلویی پویا)
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
شکیبی.حسین
تاثیر عوامل شتاب دهنده استارتاپ ها بر عملکرد محصول با نقش تعدیلگر رهبری خلاقانه
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
شمس الدینی.سهیلا
تبیین و الویتبندی فاکتورهای اثربخش تبلیغات با استفاده از سلسله مراتب فازی(FAHP)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
شیخ.علیرضا
بررسی تاثیر تحریم بر شاخصهای اقتصادی برندهای داخلی صنعت بهداشتی و آرایشی (مطالعه موردی : شرکت پاکشو از گروه صنعتی گلرنگ )
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
ص
صادقی.مرضیه
بکارگیری ابعاد ارزش ویژه برند در ایجاد رضایت و وفاداری مشتریان
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
صفایی تبریزی.الهه
بررسی کارآمدی محتوای اطلاعاتی گزارشگری مالی برونسازمانی در پیشبینی رفتار بازده سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با بکارگیری تحلیل همبستگی بنیادی
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
صفایی.راضیه
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار مهندسی ارزش در مدیریت اماکن ورزشی شهر تهران
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
صفرزاده.حسین
بررسی عوامل محیطی مؤثر بر نظام بازاریابی اخلاقی بر اساس مدل پیرس و رابینسون مبتنی بر رهیافت اسلامی– ایرانی با تأکید بر صنایع غذایی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
ط
طاهری دمنه.محسن
رهگیری نیروهای پیشران مؤثر بر آینده سازمان گمرک تا افق 1410
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
طوطیان.صدیقه
بررسی رابطۀ بین دانش مالی مدیرعامل و سیاستهای مالی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
طوطیان.صدیقه
تأثیر استراتژی آیندهنگر و تدافعی بر درماندگی مالی در شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
طهماسبی.ملوک
طراحی مدل مدیریت عملکرد مربیان مهدهای کودک در منطقه مرکزی ایران
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
ظ
ظریف ثاقب.مریم
مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر قصد خرید محصولات غذایی خارجی
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
ع
عادلخانی.حسین
طراحی و تدوین استراتژیهای بازاریابی بانک سپه در صنعت بانکداری
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
عاقل فدیهه.زهرا
تدوین مدل توانمندسازهای راه اندازی موفق در شرکتهای کوچک و متوسط از طریق رویکرد زمینهای
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
عباسیان.عزت اله
مدل سازی ارتباطات سیاسی هیات مدیره و ریسک اعتباری شواهد تجربی نظام بانکداری بدون ربا ایران(رهیافت داده های تابلویی پویا)
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
عبدالرحیمیان.محسن
ارایه الگوی فرایندی عمومی مدیریت سرمایه گذاری بانک ها در ایران
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
عبداللهی.شوانه
ارزیابی شاخص های استراتژیک پیاده سازی بانکداری دیجیتال با استفاده از ترکیب رویکردهای مدلسازی ساختاری تفسیری و دیمتل فازی
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
عبدالوند.محمدعلی
تاثیر دانش و ارزشهای فردی بر رفتار اخلاقی مصرفکننده با تاکید بر نقش ویژگی های شخصیتی و موقعیتی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
عدالتیان شهریاری.جمشید
طراحی الگوی بومی مدیریت توسعه کارآفرینی زنان ایران در امور بانوان شهرداری تهران
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
عدالتيان شهرياري.جمشيد
طراحی و تبیین مدل مدیریت فرآیند کسب و کار با رویکرد ارتقاء عملکرد در شرکت-های خدماتمحور: پژوهشی آمیخته
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
عزیزی.صدیقه
ارایه مدلی از روش DEMATEL و AHP به منظور شناسایی عوامل موثر بر برندسازی بر مبنای رویکرد گراندد تئوری
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
عزیزی.میثم
بررسی نقش کارکنان نامرئی بر بیتفاوتی سازمانی با نقش واسطهای فلاتزدگی شغلی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
علیرضایی.ابوتراب
طراحی مدل استوار شبکه پویای زنجیره تامین محصولات متنوع جهانی در شرایط عدم قطعیت
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
علیقلی.منصوره
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر گردشگری هوشمند در کشور ایران(مورد مطالعه: شهر اصفهان)
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
غ
غریب نواز.نادر
طراحی مدلِ مفهومی کنارگذاری محصول با روش شبکه خزانه
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
غلامی.عبدالخالق
ارائه الگوی برنامهریزی منابع انسانی بخش عمومی با رویکرد اثربخشی و بهرهوری سازمانی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
غلامی.عبدالخالق
تبیین مدل نگرش به تبلیغات در کالاهای ورزشی از طریق اینستاگرام با استفاده از مدل پذیرش تکنولوژی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
ف
فانی.مجید
بکارگیری ابعاد ارزش ویژه برند در ایجاد رضایت و وفاداری مشتریان
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
فتحی.زاداله
نقش سرمایه اجتماعی مدنی بر شکل گیری سرمایه اجتماعی کار نیروی انسانی (مورد مطالعه: پیمانکاران قرارگاه خاتم الانبیاء)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
فتحی.محمد رضا
مدل سازی و طراحی شبکه زنجیره تامین دو هدفه با در نظر گرفتن مدیریت ارتباط با مشتری: مطالعه موردی
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
فدوی.عارفه
نقش سرمایه اجتماعی مدنی بر شکل گیری سرمایه اجتماعی کار نیروی انسانی (مورد مطالعه: پیمانکاران قرارگاه خاتم الانبیاء)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
فرزین.میلاد
بکارگیری ابعاد ارزش ویژه برند در ایجاد رضایت و وفاداری مشتریان
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
فرهمند.امیر عباس
تبیین روابط بین ابعاد و شاخصهای مدل پذیرش فناوریهای اینترنت اشیاء در کسب و کار هوشمند
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
فریدچهر.الهام
طراحی مدلِ مفهومی کنارگذاری محصول با روش شبکه خزانه
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
فشاری.مجید
ارزیابی قدرت رقابتی در نظام بانکداری ایران (رهیافت پانزار و راس)
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
فقانی.مهدی
مسالهشناسی و راهبردهای اجرای خطمشیهای رفاه اجتماعی با استفاده از نظریه داده بنیاد
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
فلاح.میرفیض
مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر قصد خرید محصولات غذایی خارجی
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
فلاح.میرفیض
ارایه الگوی فرایندی عمومی مدیریت سرمایه گذاری بانک ها در ایران
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
فلاح.میرفیض
بررسی تأثیر کار احساسی بر تصویرذهنی کارکنان از برند سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کیفیت خدمات (مطالعه موردی: بانک ملی ایران)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
فیلی.اردلان
بررسی نقش کارکنان نامرئی بر بیتفاوتی سازمانی با نقش واسطهای فلاتزدگی شغلی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
ق
قاسمی نامقی.محمد
ارایه مدلی از روش DEMATEL و AHP به منظور شناسایی عوامل موثر بر برندسازی بر مبنای رویکرد گراندد تئوری
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
قاسمی.بهروز
بررسی عوامل محیطی مؤثر بر نظام بازاریابی اخلاقی بر اساس مدل پیرس و رابینسون مبتنی بر رهیافت اسلامی– ایرانی با تأکید بر صنایع غذایی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
قاسمی.بهروز
شناسایی مؤلفههای اقتصاد مقاومتی مؤثر بر بازاریابی استراتژیک در صنعت هتلداری
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
قاسمی.بهروز
ارائه مدل متمایزسازی سازمان های پست مدرن بر خودانگاره مصرف کنندگان
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
قالباف اصل.حسن
تأثیر مدیریت منابع و مصارف بر کارایی بانکها با تأکید بر نقش تعدیلکنندگی حاکمیت شرکتی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
قباخلو.حامد
طراحی مدلِ مفهومی کنارگذاری محصول با روش شبکه خزانه
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
قربانی.فاضل
رتبهبندی استانهای کشور بر اساس شاخصهای فضای کسبوکار با تکنیک تاکسونومی عددی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
قریب گرکانی.سمیرا
ارائه مدل متمایزسازی سازمان های پست مدرن بر خودانگاره مصرف کنندگان
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
قشقایی.سمیرا
بررسی تفاوتهای جمعیت شناختی مصرفکنندگان با سبکهای مختلف تصمیمگیری در رفتار خرید آبمیوههای سنایچ
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
ک
کاباران زاد قدیم.محمدرضا
بررسی تاثیر بکارگیری راهبرد اقیانوس آبی با رویکرد تفکر راهبردی بر تجاری سازی تولید نوآورانه و تولید نوآورانه سیستماتیک در شرکت کاله آمل.
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
کاظمی رهبر.مجتبی
ارائه مدل آسیب شناسی خط مشی گذاری در حوزه تعاون(مورد مطالعه: اداره کل تعاون استان تهران)
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
کثیرلو.مجید
تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد سازمان( مورد مطالعه : بانک ملت شهر تهران)
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
کردنائیج.لیلا
نقش فناوری اطلاعات در افزایش آگاهی مصرف کننده در تجارت الکترونیکی فرامرزی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
کریمی.حسین
طراحی الگوی عوامل مؤثر بر موفقیت کسبوکارهای کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد تفسیری ساختاری
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
کشانچی.بهزاد
ارزیابی شاخص های استراتژیک پیاده سازی بانکداری دیجیتال با استفاده از ترکیب رویکردهای مدلسازی ساختاری تفسیری و دیمتل فازی
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
کمالی پور.محمد
رقابتپذیری و فضای کسب و کار
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
کوکبی.راضیه
الگوی بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر نظریه داده بنیاد
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
گ
گرجی.محمدباقر
شناسایی ابعاد و مؤلفه های حاکمیت شرکتی با رویکرد توسعه کارآفرینی سازمانی در بانک کشاورزی
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
گرجی.محمدباقر
رهگیری نیروهای پیشران مؤثر بر آینده سازمان گمرک تا افق 1410
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
گلعلی زاده.میلاد
شناسایی میزان تاثیر بلوغ مدیریت فرایند کسب و کار بر قابلیت ارتجاع سازمانی با استفاده از نقش تعدیلگر قابلیتهای تحلیلی سازمانی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
گوران.میلاد
تبیین مدل ارتباط بین هوش معنوی و نگرش به کسب وکار در دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان گروه مدیریت و حسابداری دانشگاه ولایت)
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
م
مجیبی.تورج
مسالهشناسی و راهبردهای اجرای خطمشیهای رفاه اجتماعی با استفاده از نظریه داده بنیاد
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
محبی.سراج الدین
شناسایی ابعاد و مؤلفه های الگوی بانکداری شرکتی در بانکهای تخصصی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
محبی.سراج الدین
طراحی الگوی فرایندی بازاریابی محتوا با هدف تقویت قصد خرید مشتریان صنعت خرده فروشی با تمرکز بر رسانههای اجتماعی (رویکرد کیفی)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
محمدپورزرندی.محمدابراهیم
تعیین مهمترین استراتژیهای تأمین مالی در پهنه نابسامان میانی محدودهها و محلات هدف بازآفرینی شهری با استفاده از تحلیل پوششی داده شبکهای فازی از نوع مقدار تعدیلشده دامنه (مطالعه موردی: محله جوانمرد قصاب واقع در منطقه 20 شهرداری تهران)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
محمودی.ادریس
ارائه و آزمون مدل عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک بر اساس تئوری داده بنیاد (مطالعه موردی: بانک مسکن ایران
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
معتمدی فرد.سروش
شناسایی و بررسی عوامل کلیدی موثر بر مدیریت توسعه محصول جدید در حوزه فناوری های مالی نظارتی (مطالعه موردی بانک تجارت)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
معصوم.محمد
توسعه محصول جدید از طریق توسعه فرهنگ حمایت از نوآوری و دوسوتوانی سازمانی (مورد مطالعه: تولید کنندگان لوازم و تجهیزات ورزشی)
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
معظمی.مجتبی
بررسی میزان تاثیر جهت گیری کارآفرینی اجتماعی بر نوآوری اجتماعی (کارآفرینان شهر تهران)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
معمارزاده طهران.غلامرضا
ارائه مدل تصمیم گیری مدیریت نقدینگی مبتنی ابزارهای پولی در کشور
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
معماریان.عرفان
ارزش در معرض ریسک در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکردهای پارامتریک و ناپارامتریک
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
منوچهری نژاد.محسن
تدوین راهکارهای توسعة استارتآپهای دانشجویی در ورزش کشور
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
موسوی.سید نجم الدین
تبیین مدل نگرش به تبلیغات در کالاهای ورزشی از طریق اینستاگرام با استفاده از مدل پذیرش تکنولوژی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
موسوی.میر مرتضی
تأثیر مدیریت منابع و مصارف بر کارایی بانکها با تأکید بر نقش تعدیلکنندگی حاکمیت شرکتی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
مومنی وصالیان.هوشنگ
ارزیابی قدرت رقابتی در نظام بانکداری ایران (رهیافت پانزار و راس)
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
مهدی زاده.علی
مسالهشناسی و راهبردهای اجرای خطمشیهای رفاه اجتماعی با استفاده از نظریه داده بنیاد
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
میدری.احمد
مسالهشناسی و راهبردهای اجرای خطمشیهای رفاه اجتماعی با استفاده از نظریه داده بنیاد
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
میرابی.وحیدرضا
ارائه و آزمون مدل عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک بر اساس تئوری داده بنیاد (مطالعه موردی: بانک مسکن ایران
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
میرابی.وحیدرضا
تبیین و الویتبندی فاکتورهای اثربخش تبلیغات با استفاده از سلسله مراتب فازی(FAHP)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
میرابی.وحیدرضا
طراحی الگوی فرایندی بازاریابی محتوا با هدف تقویت قصد خرید مشتریان صنعت خرده فروشی با تمرکز بر رسانههای اجتماعی (رویکرد کیفی)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
میرابی.وحیدرضا
تدوین مدل توانمندسازهای راه اندازی موفق در شرکتهای کوچک و متوسط از طریق رویکرد زمینهای
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
میرزامحمدی.مجید
طراحی مدل توسعه کارآفرینی افراد معلول و جانباز با رویکرد توانمند سازی
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
میرسپاسی.نیلوفر
بررسی رابطۀ بین دانش مالی مدیرعامل و سیاستهای مالی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
مینویی.مهرزاد
نقش سرمایه اجتماعی مدنی بر شکل گیری سرمایه اجتماعی کار نیروی انسانی (مورد مطالعه: پیمانکاران قرارگاه خاتم الانبیاء)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
مینویی.مهرزاد
نقش سرمایه اجتماعی مدنی بر شکل گیری سرمایه اجتماعی کار نیروی انسانی (مورد مطالعه: پیمانکاران قرارگاه خاتم الانبیاء)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
مینویی.مهرزاد
تعیین مهمترین استراتژیهای تأمین مالی در پهنه نابسامان میانی محدودهها و محلات هدف بازآفرینی شهری با استفاده از تحلیل پوششی داده شبکهای فازی از نوع مقدار تعدیلشده دامنه (مطالعه موردی: محله جوانمرد قصاب واقع در منطقه 20 شهرداری تهران)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
ن
نادری.نادر
بررسی نقش مولفههای فرهنگ سازمانی در بهبود مدیریت تحول (مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهر کرمانشاه)
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
نافعی.محمد
ارائه مدل ارزش ویژه برند تحت تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
نجفی.نجف
تأثیر استراتژی آیندهنگر و تدافعی بر درماندگی مالی در شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
نظافتی.نوید
مدل سازی و طراحی شبکه زنجیره تامین دو هدفه با در نظر گرفتن مدیریت ارتباط با مشتری: مطالعه موردی
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
نظری.پویا
بررسی نقش مولفههای فرهنگ سازمانی در بهبود مدیریت تحول (مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهر کرمانشاه)
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
نظری.علیرضا
شناسایی ابعاد و مؤلفه های الگوی بانکداری شرکتی در بانکهای تخصصی
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
نعامی.عبداله
ارایه مدل کمی توسعه کسب و کارهای نوین مبتنی بر رویکرد محله محور در کلان شهر تهران
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
نعامی.عبداله
تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد سازمان( مورد مطالعه : بانک ملت شهر تهران)
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
نعمتی زاده.سینا
بررسی تأثیر کار احساسی بر تصویرذهنی کارکنان از برند سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کیفیت خدمات (مطالعه موردی: بانک ملی ایران)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
نعمتی زاده.سینا
ارائه الگوی اثربخشی پیام تبلیغاتی با تاکید بر فرهنگ ملی ایران در بازار لوازم خانگی
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
نعیمی نظام آباد.مهدی
تاثیر دانش و ارزشهای فردی بر رفتار اخلاقی مصرفکننده با تاکید بر نقش ویژگی های شخصیتی و موقعیتی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
نوابخش.مهرداد
طراحی مدل توسعه کارآفرینی افراد معلول و جانباز با رویکرد توانمند سازی
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
نوربخش.سید کامران
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر گردشگری هوشمند در کشور ایران(مورد مطالعه: شهر اصفهان)
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
نورشرق.فاطمه
بررسی عوامل محیطی مؤثر بر نظام بازاریابی اخلاقی بر اساس مدل پیرس و رابینسون مبتنی بر رهیافت اسلامی– ایرانی با تأکید بر صنایع غذایی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
نوروزی.حسین
واکاوی اثر تناسب خود بر قصد خرید بانوان شهر تهران از برندهای لوکس (مورد مطالعه: صنعت پوشاک)
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
نوروزی.نگار
توسعه محصول جدید از طریق توسعه فرهنگ حمایت از نوآوری و دوسوتوانی سازمانی (مورد مطالعه: تولید کنندگان لوازم و تجهیزات ورزشی)
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
نیکزاد.عباس
بررسی تاثیر بکارگیری راهبرد اقیانوس آبی با رویکرد تفکر راهبردی بر تجاری سازی تولید نوآورانه و تولید نوآورانه سیستماتیک در شرکت کاله آمل.
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
و
وظیفه دوست.حسین
طراحی و تبیین مدل مدیریت فرآیند کسب و کار با رویکرد ارتقاء عملکرد در شرکت-های خدماتمحور: پژوهشی آمیخته
[
دوره12,
شماره
48
- زمستانسال
1399]
وظیفه دوست.حسین
تاثیر دانش و ارزشهای فردی بر رفتار اخلاقی مصرفکننده با تاکید بر نقش ویژگی های شخصیتی و موقعیتی
[
دوره12,
شماره
45
- بهارسال
1399]
وظیفه دوست.حسین
تاثیر برند کارفرما و ابعاد آن بر رضایت شغلی کارکنان
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
ه
هاشمی.سید محمود
بررسی میزان تاثیر جهت گیری کارآفرینی اجتماعی بر نوآوری اجتماعی (کارآفرینان شهر تهران)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
هاشمی.سید محمود
ارایه مدل کمی توسعه کسب و کارهای نوین مبتنی بر رویکرد محله محور در کلان شهر تهران
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
هداوند.سارا
تعیین مهمترین استراتژیهای تأمین مالی در پهنه نابسامان میانی محدودهها و محلات هدف بازآفرینی شهری با استفاده از تحلیل پوششی داده شبکهای فازی از نوع مقدار تعدیلشده دامنه (مطالعه موردی: محله جوانمرد قصاب واقع در منطقه 20 شهرداری تهران)
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]
ی
یزدانی.احسان
ارایه مدل کمی توسعه کسب و کارهای نوین مبتنی بر رویکرد محله محور در کلان شهر تهران
[
دوره12,
شماره
46
- تابستانسال
1399]
یونسی.امید
ارائه مدل تصمیم گیری مدیریت نقدینگی مبتنی ابزارهای پولی در کشور
[
دوره12,
شماره
47
- پاییزسال
1399]