ا

  • احمدی افشار.سید مهدی طراحی مدل توسعه یکپارچه برای ارزیابی شاخص های قابلیت بازاریابی در بانک تجارت: تبیین دیدگاه مبتنی بر منابع [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • احمدی افشار.سید مهدی طراحی مدل توسعه یکپارچه ریسک های راهبردی در صنعت بانکداری با استفاده از رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری) [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • احمدی دانیالی.آرزو بررسی نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر خلق ارزش و تاثیر آن بر رفتار مشتری در مراکز درمانی دولتی شهر تهران [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • احمدی.ابوالقاسم ارائه مدل کیفیت خدمات با تاکید بر رضایت مشتریان در صنعت رستوران‌داری با رویکرد داده‌بنیاد [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • اسلامی.شیوا طراحی مدل بهینه انتخاب تامین کننده با محوریت برند در شرکت ساپکو ( مطالعه موردی : شرکت دانش بنیان میلان چسب ) [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • افشار.غلامرضا مهمترین عوامل اثر گذار بر رفتار مشارکتی کاربران فضای مجازی [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • افشار.غلامرضا مهمترین عوامل اثر گذار بر رفتار مشارکتی کاربران فضای مجازی [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • امیدی.انوش چابکی در قابلیتهای بازاریابی ،طراحی و اولویت بندی معیارها-موردمطالعه گردشگری سلامت [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • ایران نژاد پاریزی.الهام ارائه مدل اشتیاق کارآفرینانه تیمی در شتابدهنده‌ها با استفاده از روش کیفی تئوری داده بنیاد [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]

آ

  • آقایوسفی.علیرضا بررسی رابطه بین اثربخشی تبلیغات بانکی و نگرش مخاطب (مورد مطالعه : مشتریان بانک دی در شهر تهران) [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • آلبو نعیمی.ابراهیم مدل پاردایمیک عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • آلبونعیمی.ابراهیم مدل پاردایمیک عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • آندرواژ.لیلا مدل پاردایمیک عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]

ب

  • بازایی.قاسمعلی شناسایی ریسک ها و چالش های مدل بلوغ فناوری زنجیره بلوکی با رویکرد گراندد تئوری [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • باوی.دنیا بررسی تأثیر عوامل عاطفی بر واکنش مصرف‌کننده نسبت به خرید آنلاین با نقش میانجی نظریه انتخاب منطقی [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • بدیع زاده.علی شناسایی عوامل موثر قابلیت‌های فناوری بر افزایش ظرفیت‌های نوآوری در توسعه کسب و کارهای خانگی [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • برومند.زهرا طراحی و تبیین مدل دلبستگی کارکنان بر اساس مدل پنج عاملی شخصیت [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • بستام.هادی چابکی در قابلیتهای بازاریابی ،طراحی و اولویت بندی معیارها-موردمطالعه گردشگری سلامت [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • بشارتی زاده.رضا مدل سیستم داینامیکی زنجیره تامین صنعت فولاد با رویکرد تحقق اهداف اقتصادی [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • بهرامیان.لیلا مدل ساختاری – تفسیری چابکی نیروی انسانی درسازمانهای دولتی [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]

پ

  • پورقلی.امیر طراحی مدل توسعه یکپارچه ریسک های راهبردی در صنعت بانکداری با استفاده از رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری) [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • پویا.علیرضا چابکی در قابلیتهای بازاریابی ،طراحی و اولویت بندی معیارها-موردمطالعه گردشگری سلامت [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • پیرزاد.علی شناسایی مولفه های تاثیرگذار تبلیغات آنلاین بر خرید واقعی با استفاده از روش دلفی فازی (مورد مطالعه:هلدینگ آتیه صبا ) [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • پیرزاد.علی رتبه بندی فاکتورهای موثر بر انتخاب برند سبز در صنعت لوازم آرایش با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوف [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]

ت

  • توزنده جانی.زهره شناسایی عوامل موثر بر ایجاد یک سیستم پشتیبان تصمیم برای سنجش عملکرد و نوآوری سازمانی بر مبنای رویکرد گراندد تئوری (مورد مطالعه شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزاردرایران) [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]

ث

  • ثانوی فرد.رسول بررسی رابطه بین اثربخشی تبلیغات بانکی و نگرش مخاطب (مورد مطالعه : مشتریان بانک دی در شهر تهران) [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • ثانوی فرد.رسول شناسایی عوامل موثر بر انتخاب مقصدهای صادراتی محصولات دارویی ایران با رویکرد آمیخته [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]

ج

  • جانمحمدی.امیر حسین بهینه سازی تقاضای بنزین ازطریق نظام قیمت گذاری و بهبود کارایی موتورخودروها (در چارچوب الگوی خودرگرسیونی با وقفه‌های توزیعی و مدل تصحیح خطا در دوره زمانی 1366 تا 1395) [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • جمشیدی اوانکی.مینا طراحی مدل توسعه یکپارچه برای ارزیابی شاخص های قابلیت بازاریابی در بانک تجارت: تبیین دیدگاه مبتنی بر منابع [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • جوانمرد.حبیب اله اندازه‌گیری بلوغ مدیریت هزینه استراتژیک در صنایع مونتاژ (مطالعه: شرکت بزرگ مونتاژ لوازم خانگی در تهران) [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]

ح

  • حسن نژاد.سلیمان بررسی تاثیر طول عمر واحد تجاری(سن شرکت)در روش تحلیل چند بعدی برای پیش بینی ریسک اعتباری مشتریان حقوقی(مورد مطالعه بانکهای تجاری) [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • حسنی.سیدرضا تأثیر بازاریابی دیجیتال بر وفاداری به برند با نقش واسطه‌ای نوآوری محصول (مطالعه موردی: شرکت‌ فرآورده‌های لبنی مانیزان کرمانشاه) [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • حسین زاده لطفی.فرهاد ارایه مدلی برای محاسبه کارایی شرکت‌ها به کمک تحلیل پوششی داده‌های شبکه‌ای با عوامل نامطلوب [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • حسین زاده.علی چابکی در قابلیتهای بازاریابی ،طراحی و اولویت بندی معیارها-موردمطالعه گردشگری سلامت [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • حق شناس کاشانی.فریده شناسایی ابعاد سیستم کسب و کار در مدل مهندسی مجدد در صنعت بانکداری دولتی با تاکید بر مشتری مداری- یک تحقیق نظریه داده بنیاد [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • حقیقت.سارا اندازه‌گیری بلوغ مدیریت هزینه استراتژیک در صنایع مونتاژ (مطالعه: شرکت بزرگ مونتاژ لوازم خانگی در تهران) [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز شناسایی عوامل موثر قابلیت‌های فناوری بر افزایش ظرفیت‌های نوآوری در توسعه کسب و کارهای خانگی [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • حیدری.سیدعباس طراحی مدل توسعه یکپارچه برای ارزیابی شاخص های قابلیت بازاریابی در بانک تجارت: تبیین دیدگاه مبتنی بر منابع [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]

خ

  • خجسته خسرو.عطیه تاثیر نقش پاسخگویی سازمانی،مشتری گرایی و استراتژی نوآوری بر سیستم اطلاعاتی بازاریابی در شرکت های خدمت محور [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • خسروانجم.داود طراحی مدل توسعه یکپارچه ریسک های راهبردی در صنعت بانکداری با استفاده از رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری) [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • خواجوی.مریم ارائه مدل رفتار مصرف‌کننده با تأکید بر بازاریابی درونگرا و برونگرا (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان کالاهای زودمصرف در تهران) [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • خیری.بهرام شناسایی پارامترهای تعیین کننده ارزش نام تجاری و ارائه الگویی برای قیمت‌گذاری و ارزش‌گذاری برند [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • خیری.بهرام ارائه مدل رفتار مصرف‌کننده با تأکید بر بازاریابی درونگرا و برونگرا (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان کالاهای زودمصرف در تهران) [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • خیری.حمیدرضا شناسایی پارامترهای تعیین کننده ارزش نام تجاری و ارائه الگویی برای قیمت‌گذاری و ارزش‌گذاری برند [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]

د

  • دانش‌فرد.کرم‌اله بررسی تاثیرگذاری معیارهای تعهدسازمانی بر موفقیت کسب و کار در سازمان های دولتی با رویکرد آینده پژوهی [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]

ر

  • رادفر.رضا مدل سیستم داینامیکی زنجیره تامین صنعت فولاد با رویکرد تحقق اهداف اقتصادی [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • رادمان نژاد.حمیدرضا طراحی و تدوین مدلی برای مدیریت بهینه ریسک اعتباری در شبکه شرکت‌های خدمات پس از فروش خودروسازان با استفاده از مولفه های موثر مالی و غیر مالی [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • راز.شاهین بررسی تأثیر عوامل عاطفی بر واکنش مصرف‌کننده نسبت به خرید آنلاین با نقش میانجی نظریه انتخاب منطقی [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • راه چمنی.احمد راهبردی برای ارتقای عملکرد شرکت‎های دانش‎بنیان ایران [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • رحمانی.مهدی برآورد زیان پرداخت وام در بانک سرمایه با استفاده از الگوریتم فراابتکاری بهینه سازی علف های هرز [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • رحمتی.آناهیتا بررسی نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر خلق ارزش و تاثیر آن بر رفتار مشتری در مراکز درمانی دولتی شهر تهران [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • رحیمی نیک.اعظم ارائه مدل کیفیت خدمات با تاکید بر رضایت مشتریان در صنعت رستوران‌داری با رویکرد داده‌بنیاد [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • رزمی بنفشه ورق.ندا بررسی تاثیر طول عمر واحد تجاری(سن شرکت)در روش تحلیل چند بعدی برای پیش بینی ریسک اعتباری مشتریان حقوقی(مورد مطالعه بانکهای تجاری) [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • رشادت جو.حمیده ارائه مدل اشتیاق کارآفرینانه تیمی در شتابدهنده‌ها با استفاده از روش کیفی تئوری داده بنیاد [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • رضاسیان.علی طراحی و تبیین مدل دلبستگی کارکنان بر اساس مدل پنج عاملی شخصیت [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • رضایی نور.جلال شناسایی عوامل موثر بر ایجاد یک سیستم پشتیبان تصمیم برای سنجش عملکرد و نوآوری سازمانی بر مبنای رویکرد گراندد تئوری (مورد مطالعه شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزاردرایران) [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • رضائی.یونس طراحی و تبیین مدل رفتار خرید آنلاین محصولات تند مصرف با درگیری پایین با در نظرگرفتن عوامل شخصیتی مشتریان [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • رضائیان.علی شناسایی ابعاد سیستم کسب و کار در مدل مهندسی مجدد در صنعت بانکداری دولتی با تاکید بر مشتری مداری- یک تحقیق نظریه داده بنیاد [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • رویایی.احمد ارایه مدلی برای محاسبه کارایی شرکت‌ها به کمک تحلیل پوششی داده‌های شبکه‌ای با عوامل نامطلوب [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]

ز

  • زرین جوی الوار.سهیلا بررسی تأثیر عوامل عاطفی بر واکنش مصرف‌کننده نسبت به خرید آنلاین با نقش میانجی نظریه انتخاب منطقی [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • زمردیان.غلامرضا طراحی و روانسنجی ابزار تعیین عوامل خلق ارزش برای مشتریان بانکداری شرکتی [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • زنگنه اینالو.محمد جواد شناسایی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های آموزش زبان مبتنی بر هویت حرفه‌ای (سهولت کسب و کار) [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]

س

  • ساعی.یاسر بررسی و رتبه بندی شاخص‌های موثر بر مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار (BPR) به منظور ارتقا بهره‌وری صنایع تولیدی با استفاده از روش FANP [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • سعیدنیا.حمیدرضا راهبردی برای ارتقای عملکرد شرکت‎های دانش‎بنیان ایران [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]

ش

  • شادنوش.نصرت اله تاثیر نقش پاسخگویی سازمانی،مشتری گرایی و استراتژی نوآوری بر سیستم اطلاعاتی بازاریابی در شرکت های خدمت محور [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • شافعی.رضا بررسی اثرات آموزش کارآفرینانه بر توسعه اخلاق کسب وکار و پاسخگویی اجتماعی [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • شاه منصوری.اشرف شناسایی ریسک ها و چالش های مدل بلوغ فناوری زنجیره بلوکی با رویکرد گراندد تئوری [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • شهبازی.محمدرضا بهینه سازی تقاضای بنزین ازطریق نظام قیمت گذاری و بهبود کارایی موتورخودروها (در چارچوب الگوی خودرگرسیونی با وقفه‌های توزیعی و مدل تصحیح خطا در دوره زمانی 1366 تا 1395) [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • شیخ.علیرضا طراحی مدل بهینه انتخاب تامین کننده با محوریت برند در شرکت ساپکو ( مطالعه موردی : شرکت دانش بنیان میلان چسب ) [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]

ص

  • صادقی.مهدی سیستم مالی غیرمتمرکز (دیفای) با تاکید بر IDO ها و کاربرد آن برای کسب‌وکارهای نوپا و کوچک‌مقیاس [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • صادقی.مهدی بهینه سازی تقاضای بنزین ازطریق نظام قیمت گذاری و بهبود کارایی موتورخودروها (در چارچوب الگوی خودرگرسیونی با وقفه‌های توزیعی و مدل تصحیح خطا در دوره زمانی 1366 تا 1395) [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • صفرزاده.حسین عوامل تأثیرگذار بر مصرف فیلم های هنری [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • صفرزاده.حسین ارائه مدل بازاریابی محتوایی مبتنی بر اهداف رقابت پذیری در بازار صنعتی [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • صیاد شیرکش.سعید طراحی مدل خصوصی‌سازی برای شرکت‌های دولتی با رویکرد استنتاج فازی (موردمطالعه: راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران) [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]

ط

  • طالبی.کامبیز ارائه مدل اشتیاق کارآفرینانه تیمی در شتابدهنده‌ها با استفاده از روش کیفی تئوری داده بنیاد [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • طلوعی اشلقی.عباس مدل سیستم داینامیکی زنجیره تامین صنعت فولاد با رویکرد تحقق اهداف اقتصادی [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]

ظ

  • ظهیری.آزاده رتبه بندی فاکتورهای موثر بر انتخاب برند سبز در صنعت لوازم آرایش با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوف [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]

ع

  • عامری شهرابی.محسن شناسایی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های آموزش زبان مبتنی بر هویت حرفه‌ای (سهولت کسب و کار) [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • عباسی سروک.لطف اله شناسایی مولفه‌های معماری سازمانی (مورد مطالعه: سازمان امور مالیاتی کشور) [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • عباسیان فر.طیبه طراحی و تبیین مدل دلبستگی کارکنان بر اساس مدل پنج عاملی شخصیت [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • عطایی.سمانه طراحی مدل تبلیغات آنلاین با رویکرد بازاریابی مبتنی بر تصویر (مورد مطالعه: قطب‌های گردشگری ایران) [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • علی اکبر پور.حمیده شناسایی ریسک ها و چالش های مدل بلوغ فناوری زنجیره بلوکی با رویکرد گراندد تئوری [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • علیقلی.منصوره عوامل تأثیرگذار بر مصرف فیلم های هنری [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • عیوضی حشمت.علی اصغر بررسی رابطه بین اثربخشی تبلیغات بانکی و نگرش مخاطب (مورد مطالعه : مشتریان بانک دی در شهر تهران) [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • عیوضی حشمت.علی اصغر شناسایی عوامل موثر بر انتخاب مقصدهای صادراتی محصولات دارویی ایران با رویکرد آمیخته [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]

غ

  • غلام زاده.داریوش مدل ساختاری – تفسیری چابکی نیروی انسانی درسازمانهای دولتی [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • غلام زاده.داریوش طراحی و تبیین مدل دلبستگی کارکنان بر اساس مدل پنج عاملی شخصیت [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • غلامی.عبدالخالق بررسی تاثیرگذاری معیارهای تعهدسازمانی بر موفقیت کسب و کار در سازمان های دولتی با رویکرد آینده پژوهی [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]

ف

  • فتاحی.محمدعظیم شناسایی عوامل موثر قابلیت‌های فناوری بر افزایش ظرفیت‌های نوآوری در توسعه کسب و کارهای خانگی [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • فتحی.زاداله تبیین اثرات احساسات، اعتماد و تنوع‌گرایی سرمایه‌گذاران بر عملکرد سرمایه‌گذاری شرکت‌ها [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • فرمانی.روح اله تأثیر هوش استراتژیک بر توسعه سازمان و رفتار کارآفرینی با توجه به نقش میانجی رهبری تحول‌گرا [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • فرهادی.لیلی بررسی اثرات آموزش کارآفرینانه بر توسعه اخلاق کسب وکار و پاسخگویی اجتماعی [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • فرهمند.علی اصغر طراحی و روانسنجی ابزار تعیین عوامل خلق ارزش برای مشتریان بانکداری شرکتی [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • فلاح.محسن شناسایی ابعاد سیستم کسب و کار در مدل مهندسی مجدد در صنعت بانکداری دولتی با تاکید بر مشتری مداری- یک تحقیق نظریه داده بنیاد [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • فلاح.میرفیض طراحی و روانسنجی ابزار تعیین عوامل خلق ارزش برای مشتریان بانکداری شرکتی [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]

ق

  • قلیچ خان.اکرم طراحی مدل کارکرد رسانه با رویکرد ارزش ویژه برند در کسب‌و‌کارهای استارت‌آپ [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]

ک

  • کاباران زاد قدیم.محمدرضا اعتبارسنجی بازاریابی دیجیتال مبتنی بر هوش بازاریابی در شرکت ایساکو [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • کاوسی.اسماعیل شناسایی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های آموزش زبان مبتنی بر هویت حرفه‌ای (سهولت کسب و کار) [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • کرامتی.محمدعلی برآورد زیان پرداخت وام در بانک سرمایه با استفاده از الگوریتم فراابتکاری بهینه سازی علف های هرز [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • کردلویی.حمید رضا طراحی و تبیین مدل رفتار خرید آنلاین محصولات تند مصرف با درگیری پایین با در نظرگرفتن عوامل شخصیتی مشتریان [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • کریمی جشنی.جابر شناسایی مولفه‌های معماری سازمانی (مورد مطالعه: سازمان امور مالیاتی کشور) [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • کریمی زند.مهدی ارائه مدل بازاریابی محتوایی مبتنی بر اهداف رقابت پذیری در بازار صنعتی [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • کشانچی.بهزاد طراحی مدل توسعه یکپارچه ریسک های راهبردی در صنعت بانکداری با استفاده از رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری) [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]

گ

  • گودرزی فراهانی.یزدان نقش نوسانات نرخ ارز بر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مسکن شهر تهران با استفاده از مدل تغییر رژیم مارکوف [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]

ل

  • لعل بار.علی بررسی تاثیر طول عمر واحد تجاری(سن شرکت)در روش تحلیل چند بعدی برای پیش بینی ریسک اعتباری مشتریان حقوقی(مورد مطالعه بانکهای تجاری) [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]

م

  • محرابیان.علی اکبر نقش نوسانات نرخ ارز بر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مسکن شهر تهران با استفاده از مدل تغییر رژیم مارکوف [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • محمد داودی.امیرحسین شناسایی مولفه‌های معماری سازمانی (مورد مطالعه: سازمان امور مالیاتی کشور) [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • محمدپورزرندی.محمدابراهیم طراحی و تدوین مدلی برای مدیریت بهینه ریسک اعتباری در شبکه شرکت‌های خدمات پس از فروش خودروسازان با استفاده از مولفه های موثر مالی و غیر مالی [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • محمدپورزرندی.محمدابراهیم برآورد زیان پرداخت وام در بانک سرمایه با استفاده از الگوریتم فراابتکاری بهینه سازی علف های هرز [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • محمددوست.کاظم راهبردی برای ارتقای عملکرد شرکت‎های دانش‎بنیان ایران [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • محمدظاهری.محمد ارائه مدل فرآیندی کارآفرینی شرکتی در کسب و کارهای فعال در صنعت سلولزی ایران [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • محمدکاظمی.رضا ارائه مدل فرآیندی کارآفرینی شرکتی در کسب و کارهای فعال در صنعت سلولزی ایران [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • محمودزاده.حسین تبیین اثرات احساسات، اعتماد و تنوع‌گرایی سرمایه‌گذاران بر عملکرد سرمایه‌گذاری شرکت‌ها [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • معظمی.مجتبی شناسایی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های آموزش زبان مبتنی بر هویت حرفه‌ای (سهولت کسب و کار) [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • معمارزاده طهران.غلامرضا طراحی مدل خصوصی‌سازی برای شرکت‌های دولتی با رویکرد استنتاج فازی (موردمطالعه: راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران) [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • ملک شیرآبادی.فرزاد اعتبارسنجی بازاریابی دیجیتال مبتنی بر هوش بازاریابی در شرکت ایساکو [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • موحد.سید محمد رضا بانکداری خرد و عوامل بازاریابی موثر بر آن (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر سنندج) [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • موسوی جد.سید محمد بانکداری خرد و عوامل بازاریابی موثر بر آن (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر سنندج) [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • موسوی فرد.سید رضا تأثیر بازاریابی دیجیتال بر وفاداری به برند با نقش واسطه‌ای نوآوری محصول (مطالعه موردی: شرکت‌ فرآورده‌های لبنی مانیزان کرمانشاه) [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • موسوی.سید نجم الدین شناسایی مولفه های تاثیرگذار تبلیغات آنلاین بر خرید واقعی با استفاده از روش دلفی فازی (مورد مطالعه:هلدینگ آتیه صبا ) [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • مومنی.ماندان ارائه مدل کیفیت خدمات با تاکید بر رضایت مشتریان در صنعت رستوران‌داری با رویکرد داده‌بنیاد [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • مهدی جو.احمد طراحی مدل بهینه انتخاب تامین کننده با محوریت برند در شرکت ساپکو ( مطالعه موردی : شرکت دانش بنیان میلان چسب ) [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • میرابی.وحیدرضا طراحی و تبیین مدل رفتار خرید آنلاین محصولات تند مصرف با درگیری پایین با در نظرگرفتن عوامل شخصیتی مشتریان [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • میرابی.وحیدرضا مهمترین عوامل اثر گذار بر رفتار مشارکتی کاربران فضای مجازی [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • میرابی.وحیدرضا طراحی مدل تبلیغات آنلاین با رویکرد بازاریابی مبتنی بر تصویر (مورد مطالعه: قطب‌های گردشگری ایران) [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • میرجعفری.سیدعلیرضا بررسی تاثیرگذاری معیارهای تعهدسازمانی بر موفقیت کسب و کار در سازمان های دولتی با رویکرد آینده پژوهی [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • مینویی.مهرزاد طراحی و تدوین مدلی برای مدیریت بهینه ریسک اعتباری در شبکه شرکت‌های خدمات پس از فروش خودروسازان با استفاده از مولفه های موثر مالی و غیر مالی [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]

ن

  • نژاد محمد نامقی.احسانه تأثیر هوش استراتژیک بر توسعه سازمان و رفتار کارآفرینی با توجه به نقش میانجی رهبری تحول‌گرا [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • نژاد محمد.احسانه تاثیر نقش پاسخگویی سازمانی،مشتری گرایی و استراتژی نوآوری بر سیستم اطلاعاتی بازاریابی در شرکت های خدمت محور [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • نسائی.خبات بانکداری خرد و عوامل بازاریابی موثر بر آن (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر سنندج) [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • نصیری واحد.مهدی طراحی مدل خصوصی‌سازی برای شرکت‌های دولتی با رویکرد استنتاج فازی (موردمطالعه: راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران) [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • نعمت بخش آبکنار.فرزین عوامل تأثیرگذار بر مصرف فیلم های هنری [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]
  • نعمتی زاده.سینا طراحی مدل کارکرد رسانه با رویکرد ارزش ویژه برند در کسب‌و‌کارهای استارت‌آپ [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • نعمتی زاده.سینا طراحی مدل تبلیغات آنلاین با رویکرد بازاریابی مبتنی بر تصویر (مورد مطالعه: قطب‌های گردشگری ایران) [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • نوربخش.سید کامران عوامل تأثیرگذار بر مصرف فیلم های هنری [ دوره14, شماره 55 - پاییز سال 1401]

و

  • ودادی.احمد ارائه مدل رفتار مصرف‌کننده با تأکید بر بازاریابی درونگرا و برونگرا (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان کالاهای زودمصرف در تهران) [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • ودادی.ودادی، احمد مدل ساختاری – تفسیری چابکی نیروی انسانی درسازمانهای دولتی [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]
  • وفایی.فرهاد بررسی اثرات آموزش کارآفرینانه بر توسعه اخلاق کسب وکار و پاسخگویی اجتماعی [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • وکیل یزدی.ابراهیم شناسایی عوامل موثر بر انتخاب مقصدهای صادراتی محصولات دارویی ایران با رویکرد آمیخته [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]

ی

  • یدالهی فارسی.جهانگیر ارائه مدل اشتیاق کارآفرینانه تیمی در شتابدهنده‌ها با استفاده از روش کیفی تئوری داده بنیاد [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1401]
  • یعقوبی.محمد سیستم مالی غیرمتمرکز (دیفای) با تاکید بر IDO ها و کاربرد آن برای کسب‌وکارهای نوپا و کوچک‌مقیاس [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • یقطین.شهرزاد ارائه مدل بازاریابی محتوایی مبتنی بر اهداف رقابت پذیری در بازار صنعتی [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1401]