فهرس المقالات امیر غفوریان شاگردی المقاله 1 - بررسی تأثیر فرهنگ بر وفاداری به برند از طریق نقش میانجی عملکرد برند و شخصیت برند (مورد مطالعه: هتلهای 5 ستاره سطح شهر مشهد) 20.1001.1.22518827.1400.10.40.4.2 امیر غفوریان شاگردی سپیده شیروانی مقدم جغرافیایی فضای گردشگری , العدد 4 , السنة 10 , پاییز 1400 المقاله 2 - طراحی مدل ارتباطات یکپارچه بازاریابی اجتماعی در سازمان امور مالیاتی کشور 20.1001.1.27834395.1401.2.4.5.1 10.30495/msds.2023.1979555.1117 سید اکبر منجگانی امیر غفوریان شاگردی گلنار شجاعی باغینی مطالعات مدیریت و توسعه پایدار , العدد 8 , السنة 2 , زمستان 1401 المقاله 3 - تدوین مدل کمی کوبانکینگ در ادغام بانکها و موسسات با رویکرد بازاریابی 20.1001.1.22519165.1400.12.47.11.9 حمیدرضا رمضانی پرویز سعیدی امیر غفوریان شاگردی سیدمحمدرضا حسینی مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار , العدد 2 , السنة 12 , تابستان 1400 المقاله 4 - ارائه مدل کوبانکینگ در ادغام بانک ها و موسسات با رویکرد بازاریابی (مورد مطالعه بانک قوامین) 20.1001.1.22519165.1398.10.41.8.0 حمیدرضا رمضانی پرویز سعیدی امیر غفوریان شاگردی سیدمحمدرضا حسینی مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار , العدد 5 , السنة 10 , زمستان 1398 المقاله 5 - پیشایندها و پیامدهای آمیخته ترفیع در سازمانهای خدماتی (مورد مطالعه سازمان امور مالیاتی) 10.30495/jom.2023.1981023.1079 سید اکبر منجگانی امیر غفوریان شاگردی گلنار شجاعی باغینی مدیریت عملیات , العدد 1 , السنة 3 , بهار 1402