فهرس المقالات گلنار شجاعی باغینی المقاله 1 - طراحی مدل ادامه حیات و تقویت برند هتل در صنعت گردشگری با رویکرد آینده پژوهی از طریق نظریه پردازی داده بنیاد(مورد مطالعه: هتلهای منتخب 4و5 ستاره شهرمشهد) 10.30495/jmfr.2022.21092 بهناز دانشمند محمد حقیقی عظیم الله زارعی گلنار شجاعی باغینی آینده پژوهی مدیریت , العدد 1401 , السنة 33 , بهار 1401 المقاله 2 - طراحی مدل بازاریابی در جامعه مبتنی بر تجربه مشتری در طبیعتگردی استان مازندران گلنار شجاعی باغینی محبوبه نادری دوست پژوهش های جامعه شناختی , ستأتي المقالات قريبًا المقاله 3 - شناسایی نقش تجربه مشتریان در درک رفتار خرید در فروشگاههای زنجیرهای تخفیفی اسحاق قورچی بیگی گلنار شجاعی باغینی پژوهش های جامعه شناختی , العدد 1 , السنة 16 , بهار 1401 المقاله 4 - بررسی نگرشهای مصرف کنندگان نسبت به ارتباطات بازاریابی سبز در جامعه محمد حسین مروی گلنار شجاعی باغینی پژوهش های جامعه شناختی , العدد 4 , السنة 14 , پاییز 1399 المقاله 5 - طراحی مدل بازاریابی در جامعه مبتنی بر تجربه مشتری در طبیعتگردی استان مازندران محبوبه نادری دوست گلنار شجاعی باغینی پژوهش های جامعه شناختی , العدد 5 , السنة 16 , زمستان 1401 المقاله 6 - طراحی مدل ارتباطات یکپارچه بازاریابی اجتماعی در سازمان امور مالیاتی کشور 20.1001.1.27834395.1401.2.4.5.1 10.30495/msds.2023.1979555.1117 سید اکبر منجگانی امیر غفوریان شاگردی گلنار شجاعی باغینی فصلنامه مطالعات مدیریت و توسعه پایدار , العدد 8 , السنة 2 , زمستان 1401 المقاله 7 - ارائه الگویی جهت شناسایی عوامل موثر بر میزان وفاداری مشتریان در صنعت بیمه(مورد مطالعه: بیمه پاسارگاد مشهد) 20.1001.1.22520104.1400.13.52.17.3 فهیمه خواجوی دهشیب گلنار شجاعی باغینی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 13 , زمستان 1400 المقاله 8 - طراحی مدل بازاریابی صادراتی با توجه به رفتار مصرفکنندگان محصولات غذایی (مورد مطالعه: آجیل و خشکبار) مسیح مقری گلنار شجاعی باغینی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 15 , بهار 1402 المقاله 9 - پیشایندها و پیامدهای آمیخته ترفیع در سازمانهای خدماتی (مورد مطالعه سازمان امور مالیاتی) 10.30495/jom.2023.1981023.1079 سید اکبر منجگانی امیر غفوریان شاگردی گلنار شجاعی باغینی مدیریت عملیات , العدد 1 , السنة 3 , بهار 1402