• معلومات عنا
  • خدمات
    • باحثون
    • للمؤلفين
    • رئیس التحرير
    • للمحررين
    • الحکم
    • للحَکَم
  • قائمة المجلات
  • طلب
  • اتصل بنا
  • الصفحة الرئيسية
  • معلومات عنا
  • اتصل بنا
  • تسجيل
  • دخول
  • طلب
البحث المتقدم
  • الصفحة الرئيسية
  • پیمان غفاری آشتیانی

    فهرس المقالات پیمان غفاری آشتیانی


  • المقاله

    1 - تأثیر اعتماد، خدمات مشتری و راحتی بر تمایل به خرید آنلاین با نقش واسط نگرش به خرید آنلاین (مطالعه موردی: دیجی استایل)
    صدف چنکشی پیمان غفاری آشتیانی سید جلال الدین حسینی غنچه
    مدیریت بازاریابی , العدد 52 , السنة 16 , پاییز 1400

  • المقاله

    2 - تغییرات رفتار مصرف کننده در پی تحریم اقتصادی
    پیمان غفاری آشتیانی امین مظفری زهرا آل مجتبی
    مدیریت بازاریابی , العدد 24 , السنة 9 , پاییز 1393

  • المقاله

    3 - بررسی عوامل تاثیرگذار بر خرید ناگهانی لوازم آرایشی
    پیمان غفاری آشتیانی بهزاد اکبری
    مدیریت بازاریابی , العدد 20 , السنة 8 , پاییز 1392

  • المقاله

    4 - بررسی تاثیر کیفیت ارتباطات و تفاهم با مشتری بر روی گفته های شفاهی مثبت
    پیمان غفاری آشتیانی مجید زنجیردار ماندانا پناهی وانانی
    مدیریت بازاریابی , العدد 18 , السنة 8 , بهار 1392

  • المقاله

    5 - بررسی تاثیر احساسی گفته های شفاهی مثبت و منفی بر روی مشتریان بالقوه
    پیمان غفاری آشتیانی زهرا محرم
    مدیریت بازاریابی , العدد 14 , السنة 7 , بهار 1391

  • المقاله

    6 - بررسی تاثیر ابعاد ادراک قیمت بر خبرگی قیمت و میزان لذت بخشی خرید
    پیمان غفاری آشتیانی
    مدیریت بازاریابی , العدد 28 , السنة 10 , پاییز 1394

  • المقاله

    7 - بررسی هوشمندی رقابتی از منظر کار آفرینان (برمبنای مدل سازی معادلات ساختاری)
    پیمان غفاری آشتیانی رضوان چوبندیان محمد زرگران
    مدیریت بازاریابی , العدد 22 , السنة 9 , بهار 1393

  • المقاله

    8 - بررسی نقش اعتماد الکترونیک و هنجار ذهنی در پذیرش وب سایت تجارت الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی: شرکت قطارهای مسافربری رجاء)
    پیمان غفاری آشتیانی محمد صادق حری بهمن غلامی
    مدیریت بازاریابی , العدد 12 , السنة 6 , پاییز 1390

  • المقاله

    9 - نقش تبلیغات تلویزیونی در تغییر رفتار خرید مخاطبان بر مبنای مدل داگمار (مورد مطالعه نمایندگی‌های LG در مناطق 5 و 11 کلان شهر تهران)
    علیرضا صباغ پیمان غفاری آشتیانی
    مدیریت فرهنگی , العدد 40 , السنة 12 , تابستان 1397

  • المقاله

    10 - Entropy Method to Analyze the Impact of Eco-Friendly Consumer Attitudes on Green Brand Intention: Apple Brand Consumers
    20.1001.1.25382217.2021.15.2.10.1
    Maryam Ghiasabadi Farahani Peyman Ghafari Ashtiani Majid Shadmand
    Theory of Approximation and Applications , العدد 1 , السنة 15 , بهار 2021

  • المقاله

    11 - Factors Affecting Stock Prices Regarding Uncertainty and Asymmetric Information in Tehran Stock Exchange
    10.22034/amfa.2019.1866542.1214
    Monir Sadat Mirjamali Mehrabadi Seyed Abbas Najafizadeh Peyman Ghafari Ashtiani
    Advances in Mathematical Finance and Applications , العدد 4 , السنة 6 , تابستان 2021

  • المقاله

    12 - Investigating the Effect of FinTech Implementation Components in the Banking Industry of Iran
    10.22034/amfa.2022.1952853.1704
    Mohammad Gholami Peyman Ghafari Ashtiani Majid Zanjirdar Gholamali Haji
    Advances in Mathematical Finance and Applications , العدد 2 , السنة 8 , بهار 2023

  • المقاله

    13 - شناسایی عوامل موثر در درگیری مشتری بر قصد خرید محصولات سازگار با محیط زیست در صنعت مد و لباس پایدار
    مریم غیاث ابادی فراهانی مهدی روح الامینی پیمان غفاری اشتیانی شهربانو قلی پور فریدونی
    مدیریت سبز , العدد 10 , السنة 4 , بهار 1403

  • المقاله

    14 - نقش عوامل اثرگذار بر ادراک اخلاقی مصرف‌کنندگان و خلق ارزش پایدار در انتخاب محصولات پسماند صفر
    20.1001.1.28210050.1401.2.1.5.0
    پیمان غفاری اشتیانی مریم غیاث ابادی فراهانی ایرج مرادی
    مدیریت سبز , العدد 5 , السنة 2 , زمستان 1401

  • المقاله

    15 - تأثیر مزیت نسبی فعالیت‌های اقتصادی بر تولید ناخالص داخلی استان‌ها
    10.30495/eco.2021.1936869.2549
    سیده نرگس آقامحمدی غلامعلی حاجی هادی غفاری پیمان غفاری آشتیانی
    مدلسازی اقتصادی , العدد 2 , السنة 15 , تابستان 1400

  • المقاله

    16 - بررسی تأثیر ساختار بازار و اطلاعات نامتقارن بر عملکرد شرکت‌های فعالِ بورس اوراق بهادار تهران در یک مدل پویا
    10.30495/fed.2022.697606
    منیرالسادات میرجمالی مهرآبادی عباس نجفی زاده مجید زنجیر دار پیمان غفاری آشتیانی
    اقتصاد مالی , العدد 4 , السنة 16 , پاییز 1401

  • المقاله

    17 - طراحی مدل فرهنگ مدیریت فرآیند کسب وکار بر عملکرد مالی در سیستم بانکداری
    20.1001.1.22520104.1398.11.42.4.6
    مریم غیاث آبادی فراهانی پیمان غفاری آشتیانی علی صفایی اصل علی محمد عیدی وندی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 11 , تابستان 1398

  • المقاله

    18 - بررسی عوامل تعیین کننده استراتژی سازگار با محیط زیست بر مزیت رقابتی سبز و عملکرد صادرات سبز
    20.1001.1.22520104.1396.9.35.6.0
    پیمان غفاری آشتیانی مریم غیاث آبادی فراهانی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 9 , پاییز 1396

  • المقاله

    19 - بررسی تأثیر عدم تقارن اطلاعات و اثر مقیاس بر ساختار بازار در بورس اوراق بهادار تهران
    20.1001.1.22519165.1399.11.45.22.9
    منیرالسادات میرجمالی مهرآبادی عباس نجفی زاده مجید زنجیردار پیمان غفاری آشتیانی
    مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار , العدد 5 , السنة 11 , زمستان 1399

  • المقاله

    20 - ارائه مدلی جهت پیاده‌سازی فین‌تک در صنعت بانکداری کشور ایران
    10.30495/afi.2022.1947749.1090
    محمد غلامی مجید زنجیردار پیمان غفاری آشتیانی غلامعلی حاجی
    پیشرفت های مالی و سرمایه گذاری , العدد 7 , السنة 3 , تابستان 1401

  • المقاله

    21 - سنجش مزیت نسبی فعالیت‌های اقتصادی در استان‌های کشور بر اساس رهیافت ضریب مکانی
    20.1001.1.22516735.1399.10.40.3.7
    سیده نرگس آقامحمدی غلامعلی حاجی هادی غفاری پیمان غفاری آشتیانی
    برنامه ریزی منطقه ای , العدد 40 , السنة 10 , زمستان 1399

سند


Sanad is a platform for managing Azad University publications

الروابط


  • جامعة آزاد الإسلامية
  • Iranian Journals IndexedIn ISI

المراكز ذات الصلة


  • مكتب المرشد الأعلى
  • المؤسسة الرئاسية
  • وزارة العلوم والبحوث والتكنولوجيا
  • وزارة الصحة والتعليم الطبي
  • مركز التواصل المجتمعي (SAMS)

دعامة


الصفحات الرسمية



  • الصفحة الرئيسية
  • خريطة الموقع
  • جامعة آزاد الإسلامية
  • اتصل بنا

حقوق هذا الموقع الإلكتروني مملوكة لنظام SANAD Press Management. © 1442-1447

الصفحة الرئيسية| دخول| معلومات عنا| اتصل بنا|
[English] [فارسی] [en] [fa]
  • IAU
  • دخول