فهرس المقالات ماندانا پناهی وانانی المقاله 1 - بررسی تاثیر خدمات لذت بخش و اعتماد بر وفاداری مشتریان ماندانا پناهی وانانی رضا شعبانی مدیریت بازاریابی , العدد 4 , السنة 1 , پاییز 1397 المقاله 2 - بررسی تاثیر کیفیت ارتباطات و تفاهم با مشتری بر روی گفته های شفاهی مثبت پیمان غفاری آشتیانی مجید زنجیردار ماندانا پناهی وانانی مدیریت بازاریابی , العدد 18 , السنة 8 , بهار 1392 المقاله 3 - بررسی تاثیر خدمات لذت بخش و اعتماد بر وفاداری مشتریان ماندانا پناهی وانانی رضا شعبانی مدیریت بازاریابی , العدد 25 , السنة 9 , زمستان 1393