• معلومات عنا
  • خدمات
    • باحثون
    • للمؤلفين
    • رئیس التحرير
    • للمحررين
    • الحکم
    • للحَکَم
  • قائمة المجلات
  • طلب
  • اتصل بنا
  • الصفحة الرئيسية
  • معلومات عنا
  • اتصل بنا
  • تسجيل
  • دخول
  • طلب
البحث المتقدم
  • الصفحة الرئيسية
  • یاسان‌اله پوراشرف

    فهرس المقالات یاسان‌اله پوراشرف


  • المقاله

    1 - بررسی رابطه بین برند و مصرف‌کننده (مورد مطالعه خانگی برقی)
    فاطمه مطهری نژاد سعید صمدی زینب طولابی یاسان الله پوراشرف
    مدیریت بازاریابی , العدد 4 , السنة 1 , پاییز 1397

  • المقاله

    2 - ارائه مدلی برای رویگردانی مشتریان از بانک ملی با استفاده از معادلات ساختاریافته (مطالعه موردی : شعب بانک ملی استان ایلام )
    لطیف امامی یاسان اله پوراشرف زینب طولابی
    مدیریت بازاریابی , العدد 4 , السنة 1 , پاییز 1397

  • المقاله

    3 - بررسی رابطه بین برند و مصرف ‌کننده (مورد مطالعه لوازم خانگی برقی)
    فاطمه مطهری نژاد سعید صمدی زینب طولابی یاسان الله پوراشرف
    مدیریت بازاریابی , العدد 23 , السنة 9 , تابستان 1393

  • المقاله

    4 - Presenting financial and non-financial indices model affecting the credit risk on the Maskan Bank.
    10.22034/amfa.2022.1957497.1741
    Yasanolah Poor Ashraf Sobhan Hoosein Beigy Karam Khalili
    Advances in Mathematical Finance and Applications , العدد 4 , السنة 8 , تابستان 2023

  • المقاله

    5 - بررسی تأثیر مولفه های انگیزه‌ مصرف اخلاقی بر رضایت از خرید مصرف کنندگان پوشاک در شهر ایلام
    حیدر عباس پور یاسان اله پوراشرف قاسمعلی شیری جعفر عباس پور
    مدیریت توسعه و تحول , العدد 5 , السنة 11 , زمستان 1398

  • المقاله

    6 - طراحی الگوی انطباق‌پذیری سازمانی با رویکرد اعتماد در سازمان‌های دولتی
    رامین رضائی یاسان اله پوراشرف محمد همتی
    مدیریت توسعه و تحول , العدد 1 , السنة 15 , بهار 1402

  • المقاله

    7 - بررسی ارتباط بین ارزش ادراک شده مشتری با عملکرد مشتری
    زهرا احمدی الوار یاسان اله پوراشرف
    مدیریت توسعه و تحول , العدد 4 , السنة 9 , پاییز 1396

  • المقاله

    8 - عوامل فردی و نگرش زیست محیطی مشتریان در خرید محصولات دوستدار محیط زیست
    یاسان اله پوراشرف عطا اسلامی ابوافضل فردوسی
    مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 2 , السنة 1 , تابستان 1401

  • المقاله

    9 - بررسی میزان تأثیر محیط چند‌رسانه ای و شبیه‌سازی شده آموزش بورس بر میزان یادگیری دانشجویان
    عارف هاشمی حسین مهدی‌زاده یاسان‌اله پوراشرف مریم عزیزی
    فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی , العدد 4 , السنة 5 , پاییز 1393

  • المقاله

    10 - مدلسازی عوامل الگوی انطباق‌پذیری سازمانی مبتنی بر اعتماد با استفاده از رویکرد ساختاری – تفسیری
    10.30495/jparnt.2022.1971971.1031
    رامین رضائی یاسان اله پوراشرف محمد همتی
    تحقیقات و نظریه های نوین مدیریت دولتی , العدد 3 , السنة 1 , پاییز 1401

سند


Sanad is a platform for managing Azad University publications

الروابط


  • جامعة آزاد الإسلامية
  • Iranian Journals IndexedIn ISI

المراكز ذات الصلة


  • مكتب المرشد الأعلى
  • المؤسسة الرئاسية
  • وزارة العلوم والبحوث والتكنولوجيا
  • وزارة الصحة والتعليم الطبي
  • مركز التواصل المجتمعي (SAMS)

دعامة


الصفحات الرسمية



  • الصفحة الرئيسية
  • خريطة الموقع
  • جامعة آزاد الإسلامية
  • اتصل بنا

حقوق هذا الموقع الإلكتروني مملوكة لنظام SANAD Press Management. © 1442-1447

الصفحة الرئيسية| دخول| معلومات عنا| اتصل بنا|
[English] [فارسی] [en] [fa]
  • IAU
  • دخول