فهرس المقالات یاساناله پوراشرف المقاله 1 - بررسی رابطه بین برند و مصرفکننده (مورد مطالعه خانگی برقی) فاطمه مطهری نژاد سعید صمدی زینب طولابی یاسان الله پوراشرف مدیریت بازاریابی , العدد 4 , السنة 1 , پاییز 1397 المقاله 2 - ارائه مدلی برای رویگردانی مشتریان از بانک ملی با استفاده از معادلات ساختاریافته (مطالعه موردی : شعب بانک ملی استان ایلام ) لطیف امامی یاسان اله پوراشرف زینب طولابی مدیریت بازاریابی , العدد 4 , السنة 1 , پاییز 1397 المقاله 3 - بررسی رابطه بین برند و مصرف کننده (مورد مطالعه لوازم خانگی برقی) فاطمه مطهری نژاد سعید صمدی زینب طولابی یاسان الله پوراشرف مدیریت بازاریابی , العدد 23 , السنة 9 , تابستان 1393 المقاله 4 - Presenting financial and non-financial indices model affecting the credit risk on the Maskan Bank. 10.22034/amfa.2022.1957497.1741 Yasanolah Poor Ashraf Sobhan Hoosein Beigy Karam Khalili Advances in Mathematical Finance and Applications , العدد 4 , السنة 8 , تابستان 2023 المقاله 5 - بررسی تأثیر مولفه های انگیزه مصرف اخلاقی بر رضایت از خرید مصرف کنندگان پوشاک در شهر ایلام حیدر عباس پور یاسان اله پوراشرف قاسمعلی شیری جعفر عباس پور مدیریت توسعه و تحول , العدد 5 , السنة 11 , زمستان 1398 المقاله 6 - طراحی الگوی انطباقپذیری سازمانی با رویکرد اعتماد در سازمانهای دولتی رامین رضائی یاسان اله پوراشرف محمد همتی مدیریت توسعه و تحول , العدد 1 , السنة 15 , بهار 1402 المقاله 7 - بررسی ارتباط بین ارزش ادراک شده مشتری با عملکرد مشتری زهرا احمدی الوار یاسان اله پوراشرف مدیریت توسعه و تحول , العدد 4 , السنة 9 , پاییز 1396 المقاله 8 - عوامل فردی و نگرش زیست محیطی مشتریان در خرید محصولات دوستدار محیط زیست یاسان اله پوراشرف عطا اسلامی ابوافضل فردوسی مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 2 , السنة 1 , تابستان 1401 المقاله 9 - بررسی میزان تأثیر محیط چندرسانه ای و شبیهسازی شده آموزش بورس بر میزان یادگیری دانشجویان عارف هاشمی حسین مهدیزاده یاساناله پوراشرف مریم عزیزی فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی , العدد 4 , السنة 5 , پاییز 1393 المقاله 10 - مدلسازی عوامل الگوی انطباقپذیری سازمانی مبتنی بر اعتماد با استفاده از رویکرد ساختاری – تفسیری 10.30495/jparnt.2022.1971971.1031 رامین رضائی یاسان اله پوراشرف محمد همتی تحقیقات و نظریه های نوین مدیریت دولتی , العدد 3 , السنة 1 , پاییز 1401