فهرس المقالات پریسا ایران نژاد المقاله 1 - اعتبارسنجی الگوی رهبری تحول دیجیتال در آموزش دانشگاه علوم پزشکی البرز پریسا جلالی مهتاب سلیمی مژگان نینوائی پریسا ایران نژاد تعالی منابع انسانی , العدد 7 , السنة 5 , تابستان 1403 المقاله 2 - شناسایی عوامل درونی تاثیرگذار بر توانمندسازی مدیران مبتنی بر نتایج کانون ارزیابی (موردمطالعه مدیران وزارت جهادکشاورزی) 10/jtihr.2023.1989340.1168 مریم مصطفی پور حسین آبادی پریسا ایران نژاد مهتاب سلیمی مژگان عبداللهی فاطمه پرسته قمبوانی آمـــــوزش و بهبود منابع انسانی , العدد 2 , السنة 11 , تابستان 1402 المقاله 3 - تأثیر آموزش محاسبه ذهنی ـ چرتکه ای بر مهارت حل مسأله ریاضی دانشآموزان مقطع ابتدایی مانا بزازی لمراسکی رمضان جهانیان پریسا ایران نژاد فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی , العدد 4 , السنة 7 , پاییز 1395 المقاله 4 - واکاوی تحلیلی ارزشیابی آموزشی در آموزش مجازی دانشگاهی 20.1001.1.2821269.1402.1.3.1.0 پریسا ایران نژاد فهیمه یعقوبی فاطمه پرسته قمبوانی تعالی تعلیم و تربیت و آموزش , العدد 3 , السنة 1 , بهار 1402 المقاله 5 - بررسی تعالی هوش سازمانی در سازمان های آموزش و پرورش براساس متغیرهای جمعیت شناختی (مطالعه ای موردی) 20.1001.1.2821269.1401.1.1.5.2 مرضیه احمدپور رمضان جهانیان پریسا ایران نژاد تعالی تعلیم و تربیت و آموزش , العدد 1 , السنة 1 , پاییز 1401 المقاله 6 - ارائه الگوی توانمندسازی مدیران وزارت جهاد کشاورزی با رویکرد تحلیل مضمون مریم مصطفی پور حسین آبادی پریسا ایران نژاد مهتاب سلیمی مژگان عبدالهی فاطمه پرسته قمبوانی تعالی تعلیم و تربیت و آموزش , العدد 5 , السنة 2 , پاییز 1402 المقاله 7 - شناسایی عوامل رهبری تحول دیجیتال در آموزش دانشگاه علوم پزشکی و ارائه الگوی آن با رویکرد تحلیل مضمون پریسا جلالی مهتاب سلیمی پریسا ایران نژاد مژگان نینوایی تعالی تعلیم و تربیت و آموزش , العدد 5 , السنة 2 , پاییز 1402 المقاله 8 - طراحی الگوی رهبری توزیعی مبتنی بر تعالی سازمانی در مدیران مدارس مریم اسماعیلی علیرضا محمدی نژاد گنجی مژگان عبدالهی پریسا ایران نژاد رمضان جهانیان رهبری و مدیریت آموزشی , العدد 67 , السنة 18 , بهار 1403 المقاله 9 - توان تبیینشوندگی اثربخشی سازمانهای آموزش و پرورش توسط مولفههای هوش سازمانی و اولویتبندی آنها مرضیه احمدپور رمضان جهانیان پریسا ایران نژاد نوآوری های مدیریت آموزشی , العدد 2 , السنة 18 , تابستان 1402