M

  • Mahmoudi.Keyvan انگلیسی به عنوان زبان خارجی برداشت معلمان از ساخت دستگاه منحصر به فرد یادگیری زبان در فرآیند فراگیری زبان دوم: نظریه پایه [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]
  • Malmir.Ali توانایی‌ کنش‌های گفتاری و چالش‌های زبان‌آموزان پیشرفته ایرانی: مطالعه ای آمیخته درباره تفاوت های جنسیتی در عملکردهای کنش‌های گفتاری متنوع [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]
  • Mashhadi Heidar.Davood تاثیر بازخورد اصلاحی بر توانایی صحبت کردن به انگلیسی در زبان آموزان ایرانی درونگرا و برونگرا [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • Mazandarani.Omid درک معلمان زبان انگلیسی از استفاده از تقلید سبک در کلاس های زبان انگلیسی: مزایا و چالش ها [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]
  • Mizbani.Maryam ارزشیابی کتاب درسی براساس طبقه بندی اصلاح شده بلوم: کتاب درسی زبان انگلیسی چشم انداز 2 در کانون توجه [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • Mohseni.Ahmad کاربرد تست های قضاوت گرامری در اندازه گیری دانش آشکار در مقابل دانش ضمنی در کلاس درس زبان انگلیسی [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • Mohseni.Ahmad تأثیر مقایسه‌ای مدل‌های مداخله مجازی مقتدرانه و تسهیل‌کننده بر توسعه مولفه‌های مکالمه زبان دوم زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]
  • Mohseni.Ahmad تحلیل کتاب درسی زبان انگلیسی متوسطه دوم برای دانش آموزان ایرانی بر اساس طبق بندی بلوم [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]
  • monshizadeh.mojtaba بررسی بار عاطفی افعال در شاهنامه فردوسی [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]
  • Moradi.Mojtaba اعتقادات معلمان زبان انگلیسی ایرانی در موسسات و دانشگاه های زبان انگلیسی ایران [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]
  • Motallebzadeh.Khalil ارزیابی پویا و توسعه حرفه ای مستمر: مقیاسی متفاوت برای اندازه گیری CPD معلمان زبان انگلیسی [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]
  • motiee.mohammad جدایی از طبیعت: دیدگاه بومی-منتقدانه نسبت به The Heart Goes Last [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]
  • Mowlaie.Bahram بررسی تاثیر آگاهی فراشناختی بر افزایش مهارت ارزیابی نگارش زبان آموزان ایرانی [ Vol.13, Issue 4 - Autumn Year 2023]
  • Mowlaie.Bahram تأثیر آموزش راهبردی گفتار کنش های درخواست و عذرخواهی بر رشد زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی «عملکرد عمل گرایانه و تفکر انتقادی» [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]