• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 15
  • شماره56 دوره15
  • 56
    شماره 56 دوره 15 تابستان 1402

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - نقش واسطه ای پردازش هیجان در رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه با درگیری تحصیلی دانش آموزان
        سمیرا دباغی ظریف سمانه رضایی نوید نوری
        10.30495/sbq.2023.709606
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - مقایسه اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی و زندگی درمانی بر انعطاف پذیری شناختی و سرمایه روان شناختی در بیماران مبتلا به سوءهاضمه بدون زخم
        رقیه چراغ پور خنکدار رمضان حسن زاده قدرت اله عباسی
        10.30495/sbq.2023.709607
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - نقش اشتیاق شغلی در رابطه بین سرمایه روان شناختی، بهزیستی و عملکرد شغلی پایدار مدیران و کارکنان شعب بانک ملی
        مهدی خاص محمدی سعیده نیک سخن شیرازی
        10.30495/sbq.2023.709620
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - اثربخشی درمان ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت بر وسوسه ولع به مواد و افکار خودکشی افراد تحت درمان متادون
        سارا آزاد فرشید خسرو پور حمید ملایی زرندی
        10.30495/sbq.2023.709622
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان، سلامت روانی_جسمانی و تجربه غرقگی در دانشجویان
        سید مجتبی عقیلی مانی منصوریان
        10.30495/sbq.2023.709623
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر کارکرد اجرایی، تنظیم هیجانی و نارسایی شناختی بیماران افسرده
        زهرا بستانگر علیرضا بلوطی
        10.30495/sbq.2023.709624
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود