د

  • داداش کریمی.یحیی الگوی راهبردی ارتباطات سازمانی با تاکید بر سلامت اداری [ دوره10, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • دادفر.حسین تاثیر مدیریت دانش بر سازمان های هوشمند با نقش تعدیلگرقابلیت های تکنولوژی [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • دانش‌فرد.کرم‌اله بررسی عوامل راهبردي موفقیت نظام تامین اجتماعی و ارائه الگوی رفاه با رویکرد مدلسازي ساختاري – تفسیري و میک مک [ دوره11, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • داودی.سید محمد رضا طراحی و اعتبار سنجی مدلی برای تعیین ویژگی‌های مدیریتی و شخصیتی مدیران باحیا از دیدگاه فرهنگ اسلام(با رویکرد تحلیل مضمون) [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • داودی.سید محمد رضا بررسی تأثیر اخلاق حرفه‌ای و امنیت شغلی بر تعهد سازمانی با نقش میانجی سرمایة اجتماعی، مطالعه موردی: کارکنان شرکت فولاد مبارکة اصفهان [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • داودی.سید محمد رضا طراحی مدل کارآفرینی اجتماعی دیجیتال [ دوره10, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • داودی.سید محمد رضا شناسایی و الویت بندی مولفه های موثر تجاری سازی دانش در ایجاد دانشگاه نسل سوم با رویکرد داده بنیاد ( مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی قم) [ دوره8, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • داودی.عارفه تاثیر مدیریت دانش بر اقتصاد دانش‌بنیان با نقش میانجی ذهنیت کارآفرینانه [ دوره8, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • درویش زاده.امید تأثیر شهرت سازمانی و کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان شرکت خودروسازی ایران‌خودرو در سطح شهر تهران [ دوره8, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • دستگیر.محسن تعیین مؤلفه‌های اثرگذار بر افشای داوطلبانۀ اطلاعات غیرمالی از منظر تئوری نهادی با روش کیفی [ دوره9, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • دشت لعلی.زهرا ارائه مدلی به منظور تعیین نقطه تعادل استراتژیهای قیمت‌گذاری و قیمت‌پذیری در بازار انحصار چندجانبه با رویکرد نظریه بازیها [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • دشت لعلی.زهرا پیش‌بینی انتخاب محصول توسط مشتریان مبتنی بر بازاریابی عصبی با الگوریتم هوش جمعی سالپ آشوبی [ دوره10, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • دل افروز.نرگس بررسی تاثیر عوامل موثر بر هم‌نوایی نام و نشان تجاری با رویکرد مشتری محور در بانک صادرات استان تهران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1393]
  • دل‌افروز.نرگس سنجش کیفیت خدمات در هلدینگ صنایع تجهیزات نفت [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1391]
  • دل‌افروز.نرگس بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی بر رفتار خرید آنی و خرید وسواسی (مورد مطالعه: دانشگاه های استان گلستان) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1392]
  • دل‌افروز.نرگس اثر ویژگی های جمعیّت شناختی و سبک زندگی بر پذیرش نوآوری محصولات جدید [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1393]
  • دل‌افروز.نرگس تأثیر خانواده و ارتباطات دهان به دهان الکترونیکی بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1392]
  • دلوی.محمد رضا طراحی و اعتبار سنجی مدلی برای تعیین ویژگی‌های مدیریتی و شخصیتی مدیران باحیا از دیدگاه فرهنگ اسلام(با رویکرد تحلیل مضمون) [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • دلوی.محمد رضا طراحی مدل مدیریت ارتباط با کارکنان (در بانک ملی ایران) [ دوره8, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • دلوی.محمدرضا ارائه الگوی مدیریت منابع انسانی هوشمند داده محور با رویکرد تطبیقی در دانشگاه های آزاد و دولتی استان اصفهان [ دوره11, شماره 3 - پاییز سال 1404]
  • دلوی.محمدرضا شناسایی عوامل و پیامدهای سایبرلوفینگ با رویکرد تحلیل عاملی اکتشافی (مطالعه موردی: سازمان‌های دولتی شهر اصفهان) [ دوره9, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • دنکوب.مرتضی بررسی رابطه‌ی مولفه های عدالت سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی با توجه به نقش میانجی تعهد شغلی مطالعه موردی: کارکنان اداره کل سازمان تامین اجتماعی استان گلستان [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1393]
  • دهقان دهنوی.حسن کنترل بهینه پویایی مشتری از روش یادگیری ماشین با هسته چندجمله‌ای [ دوره10, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • دهقانی.مرضیه شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار خرید سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم) [ دوره5, شماره 14 - زمستان سال 1395]