داداش کریمی.یحیی
الگوی راهبردی ارتباطات سازمانی با تاکید بر سلامت اداری
[
دوره10,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
دادفر.حسین
تاثیر مدیریت دانش بر سازمان های هوشمند با نقش تعدیلگرقابلیت های تکنولوژی
[
دوره8,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
دانشفرد.کرماله
بررسی عوامل راهبردي موفقیت نظام تامین اجتماعی و ارائه الگوی رفاه با رویکرد مدلسازي ساختاري – تفسیري و میک مک
[
دوره11,
شماره
1
- بهارسال
1404]
داودی.سید محمد رضا
طراحی و اعتبار سنجی مدلی برای تعیین ویژگیهای مدیریتی و شخصیتی مدیران باحیا از دیدگاه فرهنگ اسلام(با رویکرد تحلیل مضمون)
[
دوره10,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
داودی.سید محمد رضا
بررسی تأثیر اخلاق حرفهای و امنیت شغلی بر تعهد سازمانی با نقش میانجی سرمایة اجتماعی، مطالعه موردی: کارکنان شرکت فولاد مبارکة اصفهان
[
دوره9,
شماره
1
- بهارسال
1402]
داودی.سید محمد رضا
طراحی مدل کارآفرینی اجتماعی دیجیتال
[
دوره10,
شماره
1
- بهارسال
1403]
داودی.سید محمد رضا
شناسایی و الویت بندی مولفه های موثر تجاری سازی دانش در ایجاد دانشگاه نسل سوم با رویکرد داده بنیاد ( مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی قم)
[
دوره8,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
داودی.عارفه
تاثیر مدیریت دانش بر اقتصاد دانشبنیان با نقش میانجی ذهنیت کارآفرینانه
[
دوره8,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
درویش زاده.امید
تأثیر شهرت سازمانی و کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان شرکت خودروسازی ایرانخودرو در سطح شهر تهران
[
دوره8,
شماره
1
- بهارسال
1401]
دستگیر.محسن
تعیین مؤلفههای اثرگذار بر افشای داوطلبانۀ اطلاعات غیرمالی از منظر تئوری نهادی با روش کیفی
[
دوره9,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
دشت لعلی.زهرا
ارائه مدلی به منظور تعیین نقطه تعادل استراتژیهای قیمتگذاری و قیمتپذیری در بازار انحصار چندجانبه با رویکرد نظریه بازیها
[
دوره10,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
دشت لعلی.زهرا
پیشبینی انتخاب محصول توسط مشتریان مبتنی بر بازاریابی عصبی با الگوریتم هوش جمعی سالپ آشوبی
[
دوره10,
شماره
1
- بهارسال
1403]
دل افروز.نرگس
بررسی تاثیر عوامل موثر بر همنوایی نام و نشان تجاری با رویکرد مشتری محور در بانک صادرات استان تهران
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1393]
دلافروز.نرگس
سنجش کیفیت خدمات در هلدینگ صنایع تجهیزات نفت
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1391]
دلافروز.نرگس
بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی بر رفتار خرید آنی و خرید وسواسی (مورد مطالعه: دانشگاه های استان گلستان)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1392]
دلافروز.نرگس
اثر ویژگی های جمعیّت شناختی و سبک زندگی بر پذیرش نوآوری محصولات جدید
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1393]
دلافروز.نرگس
تأثیر خانواده و ارتباطات دهان به دهان الکترونیکی بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1392]
دلوی.محمد رضا
طراحی و اعتبار سنجی مدلی برای تعیین ویژگیهای مدیریتی و شخصیتی مدیران باحیا از دیدگاه فرهنگ اسلام(با رویکرد تحلیل مضمون)
[
دوره10,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
دلوی.محمد رضا
طراحی مدل مدیریت ارتباط با کارکنان (در بانک ملی ایران)
[
دوره8,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
دلوی.محمدرضا
ارائه الگوی مدیریت منابع انسانی هوشمند داده محور با رویکرد تطبیقی در دانشگاه های آزاد و دولتی استان اصفهان
[
دوره11,
شماره
3
- پاییزسال
1404]
دلوی.محمدرضا
شناسایی عوامل و پیامدهای سایبرلوفینگ با رویکرد تحلیل عاملی اکتشافی (مطالعه موردی: سازمانهای دولتی شهر اصفهان)
[
دوره9,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
دنکوب.مرتضی
بررسی رابطهی مولفه های عدالت سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی با توجه به نقش میانجی تعهد شغلی مطالعه موردی: کارکنان اداره کل سازمان تامین اجتماعی استان گلستان
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1393]
دهقان دهنوی.حسن
کنترل بهینه پویایی مشتری از روش یادگیری ماشین با هسته چندجملهای
[
دوره10,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
دهقانی.مرضیه
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار خرید سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم)
[
دوره5,
شماره
14
- زمستانسال
1395]