دل افروز.نرگس
بررسی تاثیر عوامل موثر بر همنوایی نام و نشان تجاری با رویکرد مشتری محور در بانک صادرات استان تهران
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1393]
دلافروز.نرگس
اثر ویژگی های جمعیّت شناختی و سبک زندگی بر پذیرش نوآوری محصولات جدید
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1393]
دنکوب.مرتضی
بررسی رابطهی مولفه های عدالت سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی با توجه به نقش میانجی تعهد شغلی مطالعه موردی: کارکنان اداره کل سازمان تامین اجتماعی استان گلستان
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1393]