د

  • دل افروز.نرگس بررسی تاثیر عوامل موثر بر هم‌نوایی نام و نشان تجاری با رویکرد مشتری محور در بانک صادرات استان تهران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1393]
  • دل‌افروز.نرگس اثر ویژگی های جمعیّت شناختی و سبک زندگی بر پذیرش نوآوری محصولات جدید [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1393]
  • دنکوب.مرتضی بررسی رابطه‌ی مولفه های عدالت سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی با توجه به نقش میانجی تعهد شغلی مطالعه موردی: کارکنان اداره کل سازمان تامین اجتماعی استان گلستان [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1393]