داداش کریمی.یحیی
الگوی راهبردی ارتباطات سازمانی با تاکید بر سلامت اداری
[
دوره10,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
داودی.سید محمد رضا
طراحی و اعتبار سنجی مدلی برای تعیین ویژگیهای مدیریتی و شخصیتی مدیران باحیا از دیدگاه فرهنگ اسلام(با رویکرد تحلیل مضمون)
[
دوره10,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
داودی.سید محمد رضا
طراحی مدل کارآفرینی اجتماعی دیجیتال
[
دوره10,
شماره
1
- بهارسال
1403]
دشت لعلی.زهرا
ارائه مدلی به منظور تعیین نقطه تعادل استراتژیهای قیمتگذاری و قیمتپذیری در بازار انحصار چندجانبه با رویکرد نظریه بازیها
[
دوره10,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
دشت لعلی.زهرا
پیشبینی انتخاب محصول توسط مشتریان مبتنی بر بازاریابی عصبی با الگوریتم هوش جمعی سالپ آشوبی
[
دوره10,
شماره
1
- بهارسال
1403]
دلوی.محمد رضا
طراحی و اعتبار سنجی مدلی برای تعیین ویژگیهای مدیریتی و شخصیتی مدیران باحیا از دیدگاه فرهنگ اسلام(با رویکرد تحلیل مضمون)
[
دوره10,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
دهقان دهنوی.حسن
کنترل بهینه پویایی مشتری از روش یادگیری ماشین با هسته چندجملهای
[
دوره10,
شماره
3
- پاییزسال
1403]