سازگاری.سمیه
ارزیابی عوامل استرسزای شغلی بر روی کارکنان سازمان با استفاده از تصمیم گیری چندمعیاره
[
دوره9,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ساعد پناه.معصومه
بررسی مقایسه ای رابطه ی بین نسخه های کیوتوبین و ارزش افزوده اقتصادی پالایش شده در ارزیابی عملکرد شرکت های داروئی و غذائی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1392]
ساعدی.رحمان
بررسی تأثیر هوش مالی مدیران و هویت فرهنگی بر رفتار استفاده از هوش مصنوعی
[
دوره10,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
سالار زهی.حبیب اله
ارزیابی کیفیت خدمات شهرداری از دید کارکنان بر اساس مدل SERVQUAL (مطالعه موردی : شهرداری شهرستان بوکان)
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1391]
سالکی.امیرمسعود
شناسایی و اولویت بندی اقدامات استراتژیک بازاریابی در سازمانهای غیرانتفاعی (مطالعه موردی: کمیته امداد امام خمینی استان هرمزگان)
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1394]
سبحانی مهر.منظر
تبیین نقش نوآوری فنآورانه در موقعیت راهبردی سازمان (مورد مطالعه: شرکت فولاد مبارکهی اصفهان)
[
دوره10,
شماره
1
- بهارسال
1403]
سبحانی.مرضیه
نقش مدیران پرستاری در عملکرد مناسب پرستاران (مطالعه کیفی)
[
دوره11,
شماره
1
- بهارسال
1404]
سجادی.سیده حمیده
بررسی مقایسهای رویکرد الگوریتم ژنتیک با رویکرد شبکه عصبی مصنوعی با استفاده از نسبتهای مالی در پیشبینی بازده سهام
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1392]
سربندانی.پیام
رابطه منابع قدرت مدیران در تعهد سازمانی و ارتباط آن با فرسودگی شغلی دبیران دبیرستان شهرستان دماوند
[
دوره5,
شماره
13
- تابستانسال
1395]
سرلک.محمد علی
شناسایی و مدلسازی عوامل موثر بر ایجاد سازمان خلاق در سازمان طبق مدل سه شاخگی و تست آن در شرکت ساپکو
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1392]
سروی.فرانک
رابطه مدیریت تصویرسازی و رفتار شهروندی سازمانی با نقش تعدیلگری عزتنفس سازمانی (موردمطالعه: آموزشوپرورش تبادکان مشهد)
[
دوره5,
شماره
14
- زمستانسال
1395]
سعادت یار.فهیمه سادات
بررسی عوامل پیش بینی کننده وفاداری مشتریان در بخش رستوران های ممتاز
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1392]
سعیدی.پرویز
بررسی عوامل سازمانی مرتبط با درخواست بازنشستگی پیش از موعد (مطالعه موردی: معلمان مقطع ابتدایی شهرستان بندر ترکمن)
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1392]
سعیدی.پرویز
بررسی عوامل مؤثر بر تعیین هویت مشتری به وسیله برند و تأثیر آن بر روی وفاداری و طرفداری از برند (مطالعه موردی: برند همراه اول)
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1394]
سعیدیان خوراسگانی.نرگس
جامعهپذیری سازمانی در زیست بوم آموزش و پرورش ایران
[
دوره10,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
سلامی.محمد علی
بررسی عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب نام تجاری
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1392]
سلطانی.حسن
ارائه الگوی بهینه خطمشی سازمانهای فرهنگی با استفاده از نظریه داده بنیاد و تحلیل ساختاری (مطالعه موردی: وزرات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری)
[
دوره11,
شماره
1
- بهارسال
1404]
سلطانی.محمد
بهبود عملکرد کارکنان با آموزش ضمنخدمت
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1392]
سلمانی پور کرانی.اعظم
بررسی تاثیر هموار سازی سود بر قدرت پیش بینی کنندگی سود هر سهم در شرکت های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1391]
سلیمانی.حجت
تاثیر حاکمیت شرکتی بر رابطه عدم اطمینان محیطی (مدیریت ریسک) وارزش شرکت
[
دوره6,
شماره
4
- زمستانسال
1396]
سلیمی.علی
بررسی تاثیر سیاست های پولی بانک مرکزی بر سودآوری بانک های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران طی سالهای 1390 – 1384
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1392]
سوری.مریم
تحلیلی از نقش فناوری اطلاعات در ایجاد زنجیره های تأمین انعطاف پذیر با نقش میانجی اعتماد و رقابت پذیری صنعت
[
دوره9,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
سیدنژاد.میرجواد
بررسی تاثیر اهرم مالی پایینتر بر رابطه بین کیفیت سود و سیاستهای تامین مالی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره5,
شماره
13
- تابستانسال
1395]