• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 9
  • شماره2 دوره9
  • 2
    شماره 2 دوره 9 تابستان 1394

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - تأثیر بارش مغزی بر راهبردهای مقابله‌ای و خلاقیت دانش‌آموزان
        امینه احمدی معصومه صمدی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - ارائه مدلی برای تبیین نقش ابعاد مختلف سلامت سازمانی در میزان استرس شغلی معلمان مدارس ابتدایی شهر تبریز
        حمدالله حبیبی امین هماینی دمیرچی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - بررسی رابطه اعتیاد به کار و مؤلفه‌های بهره‌وری نیروی انسانی در بین کارکنان ستادی ادارات آموزش و پرورش شهر اصفهان
        عالیه شفیعی سعید رجایی پور حمید رضا عریضی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - موانع کاربست یافته‌های پژوهش‌های تربیتی در سازمان نظام آموزشی از دیدگاه مدیران و معلمان
        محمود صفری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - ارائه الگوی صلاحیت‌های حرفه‌ای مدیران مدارس متوسطه
        محمد فرزانه جواد پور کریم میترا نوروزی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - بررسی رابطه اخلاق حرفه‌ای و رضایت از سیستم جبران خدمات بر کیفیت زندگی مدیران مدارس مقطع ابتدایی شهر خرم‌آباد
        ایرج نیک پی سمانه رسولی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - بررسی میزان سلامت روانی و ارتباط آن با منابع قدرت در مدیران مدارس
        مظفرالدین واعظی مجتبی حاج خزیمه
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - نقش ویژگی‌های شغل در دلبستگی شغلی و تعهد‌ سازمانی در دانشگاه
        پیمان یار محمد زاده ایوب فیضی
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود