فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - تأثیر ارزش ادراک شده برند، درگیری مشتری و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری به برند بیمه البرز ناهید بهاروند دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - طراحی مدل ساختاری - تفسیری (ISM) مکانیزم های فرهنگ تحول دیجیتال با رویکرد زمینهای در شرکت آب و فاضلاب استان تهران محمد پورمقدم داریوش غلام زاده احمد ودادی علیرضا امیرکبیری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - بررسی رابطه پیامدهای برندسازی حسی و تغییر رفتار مصرف کننده در بازارهای صنعتی مواد ضد عفونی کننده حسین فارسیانی هرمز مهرانی محسن محمدیان ساروی حمیدرضا سعیدنیا دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - جانشینپروری اثربخش در دانشگاههای نسل چهارم: بررسی ابعاد و مؤلفهها سلیمان بهرام زاده یعقوب علوی متین ناصر فقهی فرهمند دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - بررسی تاثیر بالندگی سازمانی بر رفتار مشارکت جویانه کارکنان با در نظر گرفتن نقش میانجی رفتارهای فرا وظیفه ای مطالعه موردی:دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان هرمزگان خلیل اژدری مهرزاد سرفرازی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - بررسی رابطه رویکردهای توانمندسازی نیروی انسانی و اثربخشی فرآیندهای توانمندسازی منابع انسانی براساس تحلیل عصبشناسی (مورد مطالعه:سازمانهای دولتی استان کردستان) آرش مرادی کیومرث احمدی سید محمد موسوی جد فریدون احمدی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - شناسایی عوامل، شرایط و راهبردهای فرآیندهای انجام کار در سازمان در راستای توانمندسازی کارکنان و مدیران محمد شاهوردی عبدالخالق غلامی چنارستان محمد بهرامی سیف آباد علی پیرزاد