• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 11
  • شماره69 دوره11
  • 69
    شماره 69 دوره 11 پاییز 1402

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - مقایسه اثربخشی تمرینات تقویت حس تعادل و تمرینات تقویت حس عمقی بر نقصان بیان نوشتاری در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص شهر اهواز
        تهمینه چنگیزی فرح نادری رضوان همایی ساسان باوی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - ازدواج سفید و راه های مقابله با آن
        فاطمه عسکری پرویز عسکری امیررضا عسگری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - پیش‌بینی مسئولیت‌پذیری اجتماعی بر اساس اخلاق حرفه‌ای، یادگیری سازمانی و نشاط اجتماعی در مدیران مدارس
        پریناز بنیسی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - تبیین میزان تأثیر سرمایه اجتماعی بر گرایش به جرم:فراتحلیل پژوهش‌ها
        طاها عشایری حمیدرضا تاملی طاهره جهان پرور سمیرا باقری دین آبادی الهام عباسی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - ارائه مدل نظام مدیریت بهره‌وری منابع انسانی جهت جذب نیروی کارآمد در ‏دانشگاه‌های آزاد اسلامی شمال شرق کشور
        زهرا یزدان پناه محمد صالحی نگین جباری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - اثربخشی درمان مبتنی بر چشم انداز زمان در کاهش اضطراب، افسردگی و تعارضات کار- خانواده مدیران زن آموزش و پرورش
        وجیهه ظهورپرونده الهه صدیقی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - نقش نوروزگرایی، هیجان خواهی و خودکنترلی در پیش بینی گرایش به رفتار مجرمانه در مجرمان ساکن گرمخانه‌ها
        محسن میرزائی ایلناز سجادیان
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود