فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - ارزیابی تاثیر بازارگرایی ، نوآوری و وفاداری مشتری بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردی: گروه پوشاک پل) محمدرضا پاکدل شهناز نایب زاده حسن دهقان دهنوی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - ارزیابی رابطه بین ویژگی های برنامه وفاداری، رضایت از فروشگاه و وفاداری به فروشگاه (مطالعه موردی : فروشگاه رفاه اراک) پیمان غفاری آشتیانی علی رضا اسکندری مهرآبادی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند از جانب مشتریان با استفاده از روش تحلیل عاملی محمود سمیعی نصر سید مسلم علوی مهدی نجفی سیاهرودی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - بررسی تاثیر عوامل زمینه ای، وفاداری به برند و تغییر دادن برند بر روی تصمیم خرید مصرف کنندگان جوان حسین صفرزاده بهرام خیری ریحانه آقا سید آقا دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان با استفاده ا ز مدل ECSI مهدی حقیقی کفاش مسعود اکبری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - تدوین استراتژی نظام مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کارت امتیازی متوازن در شرکت ساپکو جلال حقیقت منفرد الهام سرایی نیا دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - جذابیت خدمات شخصی سازی شده برای استفاده کنندگان تلفن های همراه و تاثیر آن بر رفتار تغییر خدمات دهندگان از سوی مشتریان عبدالحسین نیسی مهدی قنواتی