فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - طراحی الگوی پیامدهای برپاسازی فروشگاه پاپآپ در صنعت خردهفروشی کالاهای تندمصرف: پژوهشی آمیخته نسا محمدی حمیدرضا سعیدنیا کامبیز حیدرزاده 10.30495/jomm.2022.61844.1844 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - ارائه مؤلفههای مؤثر برای بر مدل کسبوکارهای انرژیهای تجدیدپذیر (با پیشبینی وضعیت انرژیهای تجدیدپذیر در ایران و جهان تا سال 2030) شهرزاد هوشمندی نیا کریم حمدی سراج الدین محبی افسانه زمانی مقدم 10.30495/jomm.2022.66284.1923 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - الگوی راهبردی برندسازی خدمات پژوهشی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی محمد واشقانی فراهانی منوچهر نیکنام نادر غریب نواز هرمز مهرانی 10.30495/jomm.2022.66467.1926 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - طراحی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه بر بازاریابی الکترونیکی با تأثیرگذاری تمایز شخصیت برند بر تمایل خرید عبدالرضا برهانی نژاد فتانه علی زاده مشکانی موسی رضوانی چمن زمین کمال الدین رحمانی 10.30495/jomm.2022.67916.1944 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - تأثیر تلاشهای بازاریابی در رسانههای اجتماعی بر ارزش ویژه مشتری در برندهای لوکس (مورد مطالعه: برندهای لوکس بازار پوشاک) ابراهیم قائد حبیب شیرافکن لمسو علیرضا حدادیان 10.30495/jomm.2022.60843.1825 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - مسئولیت اجتماعی و کارایی سرمایهگذاری: نقش تعدیلی نوع استراتژی تجاری شرکت (مورد مطالعه: شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) داریوش آقبلاغی طهماسبی میثم فرجی امیر چراغی 10.30495/jomm.2022.68885.1965 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - بخشبندی و تعیین نیمرخ مشتریان خودروهای پلاک اروند با استفاده از الگوریتم شبکه عصبی مدل نقشههای خودسازمانده نازنین عباسی مریم درویشی 10.30495/jomm.2022.64920.1896