• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 14
  • شماره2 دوره14
  • 2
    شماره 2 دوره 14 تابستان 1398

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - تأثیر ارزش‌های شخصی بر وفاداری مشتریان شعب بانک کشاورزی در تهران
        محمدعلی عبدالوند لیلا آندرواژ زهرا عطف ایمان قاسمی همدانی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - بررسی تأثیر جهت‌گیری بازار بر استراتژی‌های نوآوری
        فرانک خدایاری بهناز خدایاری فاطمه نوری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - نقش واسطه‌ای ارزش ویژه برند در رابطه بین ارزش درک شده و ارزش عمر مشتری در صنعت بانکداری
        بهرام سیدین حسین بوداقی خواجه نوبر مجتبی رمضانی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - طراحی مدل ارزش ویژه برند تیم والیبال پیکان تهران
        مراد رومیانی نجف آقایی امیر حسین منظمی سعید رومیانی مینا گندمی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - توسعه مدل عوامل درون سازمانی مؤثر برجذب حامیان مالی در ورزش قهرمانی
        هادی باقری باقر مرسل علی فهیمی نژاد
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - احساسات اخلاقی مصرف‌کننده در بازاریابی ورزشی: توسعه یک مقیاس
        جاسم منوچهری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - بررسی مقایسه‌ای عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان بانک‌ها و مؤسسات مالی دولتی و خصوصی (مطالعه موردی: بانک ملی و اقتصاد نوین)
        مهدی بادپا
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود