فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - بازاریابی اصالی - بازاریابی پراگماتیک (مؤلفهها، پیشایندها، پیامدها): تعاملها، تقابلها زهره علی اسماعیلی بهرام خیری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - تأثیر ابعاد خصوصیات کارآفرین، بازارگرایی و ارتباطات بر بازاریابی کارآفرینانه (مطالعه موردی: داروسازیهای استان تهران) علی برخورداری غلامرضا کوزه گر الهام فریدچهر دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - تأثیر ابعاد خبرگی بازار بر خرید لذت جویانه الهه شاهین فر ناصر آزاد دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - شناسایی نقش مؤثر میانجی گرایش اعتماد و جنسیت مصرفکننده در قصد خرید مجدد و بازاریابی آنلاین با رویکرد آیندهنگاری (مطالعه موردی: مجتمع سینا اسکان غرب) حسین عادل ابوتراب علیرضایی سید مهدی جلالی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - بررسی تأثیر تبلیغات نوستالژیک بر قصد خرید با توجه به نقش میانجی خود تداومی ادراک شده، نگرش به برند و پاسخ عاطفی به نام تجاری (مورد مطالعه: محصولات پاک) مهدی باقری مریم غیاث آبادی فراهانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - از ویژگیهای حائز اهمیت در خرید تا ارزشهای شخصی مصرفکنندگان: مروری بر تکنیک نردبانی و چگونگی اجرای آن در تحقیقات بازاریابی مسعود کیماسی علی عموئی اوجاکی ملیکا نصیر