• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 13
  • شماره1 دوره13
  • 1
    شماره 1 دوره 13 بهار 1397

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - بررسی عوامل تأثیرگذار بر مدیریت تجربه مشتری با تأکید بر شاخص‌های بانکی (مطالعه موردی: بانک مسکن شهر کرمانشاه)
        ابراهیم حشمتی حمیدرضا سعیدنیا علی بدیع زاده
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - بررسی تأثیر کیفیت وب‌سایت، هیجان و رضایت بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در وب‌سایت‌های رزرو سفر
        باقر عباسپور نادره السادات نجفی زاده علی اکبر میرزایی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - اثر فاکتورهای اجتماعی سازمانی بر دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی برند ورزشی
        الهام مشکل گشا رسول نظری رضا فردی پور
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - سنجش ارزش ویژه برند مکان و تأثیر آن بر دلبستگی شهروندان؛ تحلیل نقش میانجی رضایت از مکان
        مهدی خادمی فرشته امیرخانی هانیه فتحی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - بررسی اثرات بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر رفتار مشتریان آنلاین بانک صادرات شهرستان بوشهر
        جهانگیر دشتی علی اکبر میرزایی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - رابطه بین تعهد رابطه‌مند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی
        یوسف رستم پور جعفر برقی مقدم حسین شرفی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی در یکی از شعب بانک تجارت با استفاده از تکنیک‌های داده‌کاوی
        مهدی غضنفری اقدس بدیعی فاطمه مصلحی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - تأثیر هویت برند مصرف‌کنندگان جوان بر وفاداری برند با میانجی‌گری رضایت مشتری در صنعت تلفن همراه
        مریم قمری پور زهرا امیرحسینی
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود