• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 17
  • شماره67 دوره17
  • 67
    شماره 67 دوره 17 پاییز 1403

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - اثر بخشی ذهن‌آگاهی بر احساس انسجام و تفکر خلاق دانش‌آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی
        مریم  حسینی اصل نظرلو سمیرا دمیا
        10.71767/jinev.2024.1189101
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - اثربخشی آموزش راهبردهای کمک خواهی بر کیفیت زندگی در مدرسه و اشتیاق تحصیلی با پیگیری دو ماهه
        علی آخوندزاده آرانی مجید سلیمانی اکبر هدایتی شهاب رحمانی
        10.71767/jinev.2024.1190633
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - کاربست روش طراحی مفهومی و زمینه‌گرا در فرایند آموزش طراحی معماری به هنرجویان هنرستان
        زینب مقدس آزاده شاهچراغی حسین ذبیحی
        10.71767/jinev.2024.1126349
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - شناسایی ابعاد برنامه درسی دوره ابتدایی در کلاس‌های چندپایه: یک مرور نظام‌مند
        مرجان خميس آبادي محمد جوادی پور کیوان صالحی معصومه السادات ابطحی
        10.71767/jinev.2024. 1192914
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - اعتبارسنجی مقیاس سنجش نگرش دانش‌آموزان نسبت به هوش مصنوعی
        محمد اکبری بورنگ محمدعلی رستمی نژاد محدثه  سروری راضیه رضایی
        10.71767/jinev.2024.1126349
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - الگوی روابط ساختاری پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس تیپ‌های صبحی – عصری با نقش میانجی هیجان‌های تحصیلی
        مهشید  کیوانلو زهرا اخوی ثمرین حانیه سعیدی چوان صفورا کیوانلو
        10.71767/jinev.2024.1196662
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - طراحی چارچوب مفهومی به منظور ارزشیابی معلمان ابتدایی بر مبنای مؤلفه¬های شایستگی
        نازنین  حسینی نژاد حسین افلاکی فرد
        10.71767/jinev.2024.1202920
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - تأثیر یادگیری مشارکتی بر کاهش بدفهمی‌ها و اضطراب ریاضی دانش‌آموزان دختر پایه دهم رشته تجربی
        اسماعیل یوسفی بهروز شجاعی فاطمه حیدری
        10.71767/jinev.2024.1207155
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود