Sadegh Oghli.Hossein
کارکرد زبان استعاری در شکل دادن به متون سیاسی بر اساس چارچوب کووسس: دیدگاه CDA
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
sadighi.firooz
آموزش ضمنی و صریح راهبردهای خواندن و کاربرد راهبردهای فراشناختی توسط دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Saeidi.Mahnaz
نقش استراتژیهای اجتماعی عاطفی مدرسین زبان انگلیسی در تمایل به ارتباط زبان آموزان: دیدگاه زبان آموزان
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
sahragard.rahman
اعتقادات معلمان زبان انگلیسی ایرانی در موسسات و دانشگاه های زبان انگلیسی ایران
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Salehi.Ali Reza
حضور زنان در دو داستان پرندهء من از فریبا وفی و من اورا دوست داشتم از آناگاوالدا
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Salehi.Hadi
تأثیر استفاده از تکالیف تعاملی بر خود نظارتی، خود تنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط با استفاده از ابزارهای ICT دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Salmani.Bahloul
کارکرد زبان استعاری در شکل دادن به متون سیاسی بر اساس چارچوب کووسس: دیدگاه CDA
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Samimi. Fazlolah
ارزیابی تعمیم پذیری اشتیاق معلمان زبان انگلیسی برای
حرفه: شواهدی از ادراک معلمان و مدل MSA
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Samimi. Fazlolah
طراحی معیارهای ارزیابی کیفیت زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی: تکیه بر دیدگاه و نگرش معلمان
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Seifoori.Zohreh
ارزیابی شروع گفتمان معلمان زبان انگلیسی در پرتو تجربه تدریس و سطح مهارت فراگیران
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Seyyedrezaei.Seyyed Hassan
بررسی رابطه ی متقابل نوازش، سختگیری و موفقیت معلم زبان انگلیسی زبان ایرانی از دیدگاه معلمان زبان انگلیسی: یک مطالعه ترکیبی
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Seyyedrezaei.Seyyed Hassan
درک معلمان زبان انگلیسی از استفاده از تقلید سبک در کلاس های زبان انگلیسی:
مزایا و چالش ها
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Seyyedrezaei.Zari Sadat
بررسی رابطه بین کارایی معلمان زبان انگلیسی دانش آموزان نوجوان و بهره وری
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Seyyedrezaei.Zari Sadat
بررسی رابطه ی متقابل نوازش، سختگیری و موفقیت معلم زبان انگلیسی زبان ایرانی از دیدگاه معلمان زبان انگلیسی: یک مطالعه ترکیبی
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
shabani.hanane
تحلیل کتاب درسی زبان انگلیسی متوسطه دوم برای دانش آموزان ایرانی بر اساس طبق بندی بلوم
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Shafie.Sajad
استفاده ازآموزش چند رسانه ای در دوره های زبان انگلیسی: انگیزه فراگیران و عملکرد تحصیلی
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Shafiee.Sajad
رابطه خودکارآمدی و هوش هیجانی با ایمنی معلمان: مورد موسسات زبان و مدارس دولتی ایران
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Shafiee.Sajad
تأثیر بازخورد اصلاحی کتبی از طریق ارزیابی پویا بر نوشتار زبان آموزان ایرانی: سطوح خرد و کلان
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Shahrokhi.Mohsen
درک ویژگیهای کلی منظور شناسی کنش گفتاری کنایه در محیط برخط درمیان فراگیران ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم/خارجی و انگلیسی زبانان بومی
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Shangarffam.Nasim
تأثیر مقایسهای مدلهای مداخله مجازی مقتدرانه و تسهیلکننده بر توسعه مولفههای مکالمه زبان دوم زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Sharif.Negar
بررسی تأثیر در بلای کبوترها اثر لوئیز اردریک
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Shekaramiz.Mansoore
آسیب گزینشی تصریف فعل در بیماران دستورپریش فارسی زبان در چارچوب فرضیه مشخصههای تفسیر شدنی آسیبدیده
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Sisiyan.Zohreh
ارزیابی تعمیم پذیری اشتیاق معلمان زبان انگلیسی برای
حرفه: شواهدی از ادراک معلمان و مدل MSA
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Siyyari.Masood
مقایسه سواد ارزیابی زبان و چالش های معلمان ایرانی زبان خارجی انگلیسی: با پیش زمینه آموزش زبان انگلیسی و بدون پیش زمینه آموزش زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]