A

  • Abbasian.Gholam-Reza روان پویایی پیشرفت مهارت های نوشتاری زبان آموزان: آیا روشهای ارزیابی پویا اهمیت دارد؟ [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]
  • Abkhoo.Fereshteh تأثیر استفاده از تکالیف تعاملی بر خود نظارتی، خود تنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط با استفاده از ابزارهای ICT دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]
  • Afraz.Shahram ارزیابی تعمیم پذیری اشتیاق معلمان زبان انگلیسی برای حرفه: شواهدی از ادراک معلمان و مدل MSA [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]
  • Afraz.Shahram آموزش بازتابی و مهارت های تمرینی: همبستگی بین بازتاب معلمان زبان انگلیسی و تمرین دانش آموزان [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]
  • Afraz.Shahram آموزش بازتابی و مهارت های تمرینی: همبستگی بین بازتاب معلمان زبان انگلیسی و تمرین دانش آموزان [ Vol.13, Issue 4 - Autumn Year 2023]
  • Afraz.Shahram طراحی معیارهای ارزیابی کیفیت زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی: تکیه بر دیدگاه و نگرش معلمان [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • Afsharpour.Reza بررسی رابطه ی متقابل نوازش، سختگیری و موفقیت معلم زبان انگلیسی زبان ایرانی از دیدگاه معلمان زبان انگلیسی: یک مطالعه ترکیبی [ Vol.13, Issue 4 - Autumn Year 2023]
  • aghagolzade.ferdos ترجمه خبر: شکلی منحصر به فرد از ایجاد ارتباط [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • Ahangari.Saeideh تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر دقت نوشتاری زبان آموزان ایرانی در کلاس های فعال در مقابل کلاسهای واکنش [ Vol.13, Issue 4 - Autumn Year 2023]
  • Ahangari.Saeideh امکان سنجی آموزش راهبردهای ارتباطی از دیدگاه معلمان و دانشجویان زبان انگلیسی [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]
  • Ahangari.Saeideh نقش استراتژیهای اجتماعی عاطفی مدرسین زبان انگلیسی در تمایل به ارتباط زبان آموزان: دیدگاه زبان آموزان [ Vol.13, Issue 4 - Autumn Year 2023]
  • Ahour.Touran ارزیابی شروع گفتمان معلمان زبان انگلیسی در پرتو تجربه تدریس و سطح مهارت فراگیران [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]
  • Akhgar.Farzad ترجمه زبان درکلاس های درس هوانوردی : دیدگاه معلمان ESP [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • Alipour.Mohammad استفاده ازآموزش چند رسانه ای در دوره های زبان انگلیسی: انگیزه فراگیران و عملکرد تحصیلی [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]
  • Ameri.Alireza تاثیر مصونیت معلمین آیلتس بر تدریس لغت به سبک شخصی سازی [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • Ameri.Alireza معرفی رده‌بندیِ پژوهش‌بنیاد از انواع و روش‌های ترجمه شفاهی در برنامه آموزشی تربیت مترجم شفاهی [ Vol.13, Issue 4 - Autumn Year 2023]
  • Amini Farsani.Mohammad طراحی یک الگوی زبان تخصصی کثرت گرا برای زبان تخصصی درایران [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]
  • Asgharimoghaddam.Mehdi امکان سنجی آموزش راهبردهای ارتباطی از دیدگاه معلمان و دانشجویان زبان انگلیسی [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]
  • Askari.Mohammad Iman تغییر تحول آفرین از طریق ترازبانگی: آموزش زبان انگلیسی و محتوای دروس [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]
  • Assadollahfam.Hasssan تاثیر بازخورد بحث کلاسی بر عملکرد نوشتاری زبان آموزان برونگرا و درونگرا [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]
  • Assadollahfam.Hasssan تاثیر آموزش استفاده ازمهارت های تولیدی و منفعل در حالتهای مشارکتی و غیر مشارکتی بر یادگیری اصطلاحات توسط زبان آموزان ایرانی [ Vol.13, Issue 4 - Autumn Year 2023]
  • Azizifar.Akbar رابطه بین هوش زبانی - کلامی یادگیرندگان زبان انگلیسی و عملکرد دستور زبان آنها [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]
  • Azizifar.Akbar اثربخشی آموزش مداخله  شناختی بر عملکرد خواندن  دانش آموزان دبستانی نارساخوان [ Vol.13, Issue 4 - Autumn Year 2023]
  • azizmohammadi.fatemeh وجود و زمان در سری رمان های ترانه آتش و یخ از جرج آر آر مارتین بر اساس فلسفه هایدیگر [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]
  • azizmohammadi.fatemeh مقاومت و پخش قدرت در دیوید ممت " اولئانا " و "نژاد" [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]