Garavand.Nasrin
رابطه بین هوش زبانی - کلامی یادگیرندگان زبان انگلیسی و عملکرد دستور زبان آنها
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Garavand.Saadi
اثربخشی آموزش مداخله شناختی بر عملکرد خواندن دانش آموزان دبستانی نارساخوان
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Ghafouri.Naser
تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر دقت نوشتاری زبان آموزان ایرانی در کلاس های فعال در مقابل کلاسهای واکنش
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
ghiasvand.fatemeh
مقاومت و پخش قدرت در دیوید ممت " اولئانا " و "نژاد"
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
ghonsooly.Behzad
بررسی رابطه بین کارایی معلمان زبان انگلیسی دانش آموزان نوجوان و بهره وری
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Ghonsooly.Behzad
آموزش بازتابی و مهارت های تمرینی: همبستگی بین بازتاب معلمان زبان انگلیسی و تمرین دانش آموزان
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Ghonsooly.Behzad
آموزش بازتابی و مهارت های تمرینی: همبستگی بین بازتاب معلمان زبان انگلیسی و تمرین دانش آموزان
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Ghorbanzadeh.Azadeh
بررسی رابطه بین کارایی معلمان زبان انگلیسی دانش آموزان نوجوان و بهره وری
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Gorji.Fatemeh
طراحی معیارهای ارزیابی کیفیت زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی: تکیه بر دیدگاه و نگرش معلمان
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Gowhary.Habib
رابطه بین هوش زبانی - کلامی یادگیرندگان زبان انگلیسی و عملکرد دستور زبان آنها
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]