G

  • Garavand.Nasrin رابطه بین هوش زبانی - کلامی یادگیرندگان زبان انگلیسی و عملکرد دستور زبان آنها [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]
  • Garavand.Saadi اثربخشی آموزش مداخله  شناختی بر عملکرد خواندن  دانش آموزان دبستانی نارساخوان [ Vol.13, Issue 4 - Autumn Year 2023]
  • Ghafouri.Naser تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر دقت نوشتاری زبان آموزان ایرانی در کلاس های فعال در مقابل کلاسهای واکنش [ Vol.13, Issue 4 - Autumn Year 2023]
  • ghiasvand.fatemeh مقاومت و پخش قدرت در دیوید ممت " اولئانا " و "نژاد" [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • ghonsooly.Behzad بررسی رابطه بین کارایی معلمان زبان انگلیسی دانش آموزان نوجوان و بهره وری [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • Ghonsooly.Behzad آموزش بازتابی و مهارت های تمرینی: همبستگی بین بازتاب معلمان زبان انگلیسی و تمرین دانش آموزان [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]
  • Ghonsooly.Behzad آموزش بازتابی و مهارت های تمرینی: همبستگی بین بازتاب معلمان زبان انگلیسی و تمرین دانش آموزان [ Vol.13, Issue 4 - Autumn Year 2023]
  • Ghorbanzadeh.Azadeh بررسی رابطه بین کارایی معلمان زبان انگلیسی دانش آموزان نوجوان و بهره وری [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • Gorji.Fatemeh طراحی معیارهای ارزیابی کیفیت زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی: تکیه بر دیدگاه و نگرش معلمان [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • Gowhary.Habib رابطه بین هوش زبانی - کلامی یادگیرندگان زبان انگلیسی و عملکرد دستور زبان آنها [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]