sadighi.firooz
بررسی بازخورد صریح شفاهی و کتبی بر گرامر زبان آموزان
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
sadighi.firooz
دیدگاه مدرسان در مورد استفاده از فناوری آموزشی در کلاس و تاثیر آن بر رضایت آنها از شغلشان
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Saeidi.Mahnaz
دانش ارتباطی بین فرهنگی، تماس بین فرهنگی و ویژگی های شخصیتی زبان آموزان: مدل معادلات ساختاری
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Salehi.Hadi
آموزش مبتنی بر وب و استفاده ازتکنیکهای گوگل برای بهبود توانایی نوشتن افراد ناشنوا و کم شنوا
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Samimi. Fazlolah
طالعه ای بر مبنای ایجاد مدلهایی برای عوامل انگیزشی وغیر انگیزشی جهت یادگیری انگلیسی درمیان فراگیران زبان انگلیسی آذری و کرد بعنوان بک زبان خارجی
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Seifoori.Zohreh
تاثیر حالتهای نگاشت معنایی افتراقی بر یادگیری و بیاد سپاری واژگان زبان آموزان در بافت زبانهای خارجی
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Seyedebrahimi.Samin
تأثیرانواع بازخورد بر اضطراب عملکرد گفتاری شرکت کنندگان ایرانی آیلتس
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Shafiee.Sajad
تأثیر افزایش آگاهی از طریق ورود سیل آسا در مقابل افزایش واژگان بر روان خوانی زبان آموزان سطح متوسط ایرانی
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
shirvani.Mojdeh
آموزش کلاسی معکوس و درسکار محور در جهت تقویت گفتاری زبان آموزان زبان خارجه: از دیدگاه زبان آموزان ایرانی
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Solaimani.Hassan
استراتژی های آموزش ترکیبی در راستای خودتنظیمی دانش آموزان در مهارت نوشتاری
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]