S

  • sadighi.firooz بررسی بازخورد صریح شفاهی و کتبی بر گرامر زبان آموزان [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • sadighi.firooz دیدگاه مدرسان در مورد استفاده از فناوری آموزشی در کلاس و تاثیر آن بر رضایت آنها از شغلشان [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Saeidi.Mahnaz دانش ارتباطی بین فرهنگی، تماس بین فرهنگی و ویژگی های شخصیتی زبان آموزان: مدل معادلات ساختاری [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Salehi.Hadi آموزش مبتنی بر وب و استفاده ازتکنیک‌های گوگل برای بهبود توانایی نوشتن افراد ناشنوا و کم شنوا [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Samimi. Fazlolah طالعه ای بر مبنای ایجاد مدلهایی برای عوامل انگیزشی وغیر انگیزشی جهت یادگیری انگلیسی درمیان فراگیران زبان انگلیسی آذری و کرد بعنوان بک زبان خارجی [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Seifoori.Zohreh تاثیر حالتهای نگاشت معنایی افتراقی بر یادگیری و بیاد سپاری واژگان زبان آموزان در بافت زبانهای خارجی [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Seyedebrahimi.Samin تأثیرانواع بازخورد بر اضطراب عملکرد گفتاری شرکت کنندگان ایرانی آیلتس [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Shafiee.Sajad تأثیر افزایش آگاهی از طریق ورود سیل آسا در مقابل افزایش واژگان بر روان خوانی زبان آموزان سطح متوسط ایرانی [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • shirvani.Mojdeh آموزش کلاسی معکوس و درسکار محور در جهت تقویت گفتاری زبان آموزان زبان خارجه: از دیدگاه زبان آموزان ایرانی [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Solaimani.Hassan استراتژی های آموزش ترکیبی در راستای خودتنظیمی دانش آموزان در مهارت نوشتاری [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]