tabatabaei.omid
آموزش مبتنی بر وب و استفاده ازتکنیکهای گوگل برای بهبود توانایی نوشتن افراد ناشنوا و کم شنوا
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Tabatabaei.Omid
استفاده از مدل آموزشی STAD برای تقویت عمومی فراگیران: دستاورد و خلاقیت
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Tabatabaei.Omid
تأثیر متقابل ظرفیت حافظه کاری با آموزش راهبرد فراشناختی ضمنی و آشکار
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Tahan Shizari.Parisa
اعتبار سنجی پرسشنامه ارزیابی کارایی مدرس در آموزش زبان انگلیسی: بررسی تاثیر اموزش مودولار
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
tahmasebi.monir
تاثیر استفاده از روش آموزش مبتنی بر یادگیری گروهی بر مهارت خواندن و درک مطلب دانش آموزان دبیرستانی ایرانی
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Tajadini.Massoud
خودانگیزشی در ایران: بررسی تفاوتهای جنسیتی و محل سکونت در رویکرد جدیدآموزش زبان
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Tajadini.Massoud
تکنولوژی در یادگیری زبان انگلیسی: استفاده از رویکردی متمرکز (یادگیری زبان مبتنی بر وب) بر تقویت مهارتهای یادگیری و خودکارآمدی زبان آموزان ایرانی
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Talebi.Seyed Hassan
مسایل دانشجویان رشته مهندسی دانشگاه های آزاد استان مازنداران در درس انگلیسی برای اهداف ویژه
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Tasnimi.Mahshad
موارد خاص فرهنگی در ترجمه انگلیسی به فارسی Inferno: طبق طبقه بندی Vinay و Darbelnet
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Tavassoli.Kobra
اعتبار سنجی پرسشنامه ارزیابی کارایی مدرس در آموزش زبان انگلیسی: بررسی تاثیر اموزش مودولار
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]