T

  • tabatabaei.omid آموزش مبتنی بر وب و استفاده ازتکنیک‌های گوگل برای بهبود توانایی نوشتن افراد ناشنوا و کم شنوا [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Tabatabaei.Omid استفاده از مدل آموزشی STAD برای تقویت عمومی فراگیران: دستاورد و خلاقیت [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Tabatabaei.Omid تأثیر متقابل ظرفیت حافظه کاری با آموزش راهبرد فراشناختی ضمنی و آشکار [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Tahan Shizari.Parisa اعتبار سنجی پرسشنامه ارزیابی کارایی مدرس در آموزش زبان انگلیسی: بررسی تاثیر اموزش مودولار [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • tahmasebi.monir تاثیر استفاده از روش آموزش مبتنی بر یادگیری گروهی بر مهارت خواندن و درک مطلب دانش آموزان دبیرستانی ایرانی [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Tajadini.Massoud خودانگیزشی در ایران: بررسی تفاوتهای جنسیتی و محل سکونت در رویکرد جدیدآموزش زبان [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Tajadini.Massoud تکنولوژی در یادگیری زبان انگلیسی: استفاده از رویکردی متمرکز (یادگیری زبان مبتنی بر وب) بر تقویت مهارتهای یادگیری و خودکارآمدی زبان آموزان ایرانی [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Talebi.Seyed Hassan مسایل دانشجویان رشته مهندسی دانشگاه های آزاد استان مازنداران در درس انگلیسی برای اهداف ویژه [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Tasnimi.Mahshad موارد خاص فرهنگی در ترجمه انگلیسی به فارسی Inferno: طبق طبقه بندی Vinay و Darbelnet [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Tavassoli.Kobra اعتبار سنجی پرسشنامه ارزیابی کارایی مدرس در آموزش زبان انگلیسی: بررسی تاثیر اموزش مودولار [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]