M

  • Marzban.Amir استفاده از گفتار مجازی (استعاره و مجاز مرسل) از طریق تعامل گفتاری درنوشتار زبان آموزان [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Moeinzadeh.Nezamaddin پست مدرنیزم و ترجمه: بررسی ترجمه داستان های پست مدرنیزم [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Moeinzadeh.Nezamaddin بررسی مشکلات عناصر و ویژگی های ترجمه نمایشنامه [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • moghtaderi esfahani.maryam ارزیابی مقایسه ای کیفیت دو ترجمه انگلیسی غزلیات حافظ با استفاده از الگوی هاوس [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Mohamadpour.Parisa تأثیر متقابل ظرفیت حافظه کاری با آموزش راهبرد فراشناختی ضمنی و آشکار [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Mohseni.Ahmad موردی از آموزش بازتابش گروهی: توسعه باور و عملکرد معلمان زبان انگلیسی ضمن خدمت ایرانی [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Mohseni.Ahmad آموزش کلاسی معکوس و درسکار محور در جهت تقویت گفتاری زبان آموزان زبان خارجه: از دیدگاه زبان آموزان ایرانی [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Mohseni.Ahmad مسایل دانشجویان رشته مهندسی دانشگاه های آزاد استان مازنداران در درس انگلیسی برای اهداف ویژه [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Mollanazar.Hossein نقش کنش‌گرانۀ ترجمه در پیش‌برد ضدامپریالیسم فرهنگی: تحلیلی تاریخی از ترجمه‌های علی شریعتی [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Motallebi Moghaddam.Afsane تأثیر پیچیدگی شناختی تکالیف بر عملکرد نوشتاری فردی و مشارکتی زبان آموزان [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • MovahedFar.solmaz ارزیابی پویای رایانه-محور عملکرد نگارشی زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: شواهدی از حیطه های شناختی و عاطفی [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]