A

  • Abbasian.Gholamreza آموزش کلاسی معکوس و درسکار محور در جهت تقویت گفتاری زبان آموزان زبان خارجه: از دیدگاه زبان آموزان ایرانی [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Abbasian.Gholam-reza ارزیابی پویای رایانه-محور عملکرد نگارشی زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: شواهدی از حیطه های شناختی و عاطفی [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Abooee.Fateme پست مدرنیزم و ترجمه: بررسی ترجمه داستان های پست مدرنیزم [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Afraz.Shahram طالعه ای بر مبنای ایجاد مدلهایی برای عوامل انگیزشی وغیر انگیزشی جهت یادگیری انگلیسی درمیان فراگیران زبان انگلیسی آذری و کرد بعنوان بک زبان خارجی [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Afraz.Shahram استفاده از انواع اسکفولد در کلاس های خواندن: موقعیت ها ی تجربی مختلف [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Aghaei.Fatemeh ابزارنحوی ساخت اطلاع در سه گونه گفتمانی زبان فارسی: سیاسی، علمی و محاوره ای [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Ahmadi.Mehran فرآیندهای واژه سازی به زبان انگلیسی و فارسی با تمرکز بر تبدیل [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Ahmadi.Saeed پیش بینی کننده های درگیری شناختی زبان آموزان ایرانی بر اساس اهداف پیشرفت [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Ahour.Touran دانش ارتباطی بین فرهنگی، تماس بین فرهنگی و ویژگی های شخصیتی زبان آموزان: مدل معادلات ساختاری [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Akbarpour.Leila بررسی بازخورد صریح شفاهی و کتبی بر گرامر زبان آموزان [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Ameri.Alireza ارزیابی پویای رایانه-محور عملکرد نگارشی زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: شواهدی از حیطه های شناختی و عاطفی [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Asadi Piran.Noushin استفاده از انواع اسکفولد در کلاس های خواندن: موقعیت ها ی تجربی مختلف [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Asadollahfam.Hassan مقایسه آموزش تعمقی و تحول آفرین در عملکرد شفاهی زبان آموزان زبان خارجی: تحقیقی مبتنی بر روش مختلط [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Ashrafganjoe.Mohsen ارائه بازخورد مبتنی بر رایانه از طریق Grammarly® در کلاس‌های رایتینگ [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Assadollahfam.Hasssan Investigating the Effects of Online and Traditional Modes of Corrective Feedback on the Iranian EFL Learners' Writing Quality [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Azadi.masoumeh طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه هوش معنوی زبان آموزان با روش تلفیقی [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Azizmalayeri.Faramarz تأثیر پیچیدگی شناختی تکالیف بر عملکرد نوشتاری فردی و مشارکتی زبان آموزان [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Azizmohammadi.Fatemeh نشانه های آزادی در مجموعه داستان « مترجم دردها » و داستان کوتاه « این خانه مقدس » آثاری از جومپا لاهیری [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]

B

  • bayat.abbas تأثیر پیچیدگی شناختی تکالیف بر عملکرد نوشتاری فردی و مشارکتی زبان آموزان [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Behin.Bahram Investigating the Effects of Online and Traditional Modes of Corrective Feedback on the Iranian EFL Learners' Writing Quality [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Birjandi.Parviz ساختار شناختی مدرسین با سابقه و تازه کار از مفهوم توجه در آموزش زبان انگلیسی [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]

C

  • Chalak.Azizeh تاثیر استفاده از روش آموزش مبتنی بر یادگیری گروهی بر مهارت خواندن و درک مطلب دانش آموزان دبیرستانی ایرانی [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]

E

  • elhambakhsh.elham ارائه بازخورد مبتنی بر رایانه از طریق Grammarly® در کلاس‌های رایتینگ [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]

F

  • Farrahi.Sahar Investigating the Effects of Online and Traditional Modes of Corrective Feedback on the Iranian EFL Learners' Writing Quality [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • fatahzade.Saeideh تأثیر افزایش آگاهی از طریق ورود سیل آسا در مقابل افزایش واژگان بر روان خوانی زبان آموزان سطح متوسط ایرانی [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Fatehi Rad.Neda خودانگیزشی در ایران: بررسی تفاوتهای جنسیتی و محل سکونت در رویکرد جدیدآموزش زبان [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Fatehi Rad.Neda تکنولوژی در یادگیری زبان انگلیسی: استفاده از رویکردی متمرکز (یادگیری زبان مبتنی بر وب) بر تقویت مهارتهای یادگیری و خودکارآمدی زبان آموزان ایرانی [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Fathi.Sajjad موردی از آموزش بازتابش گروهی: توسعه باور و عملکرد معلمان زبان انگلیسی ضمن خدمت ایرانی [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]

G

  • ghabeli.neda تکنولوژی در یادگیری زبان انگلیسی: استفاده از رویکردی متمرکز (یادگیری زبان مبتنی بر وب) بر تقویت مهارتهای یادگیری و خودکارآمدی زبان آموزان ایرانی [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Ghaemi.Farid اعتبار سنجی پرسشنامه ارزیابی کارایی مدرس در آموزش زبان انگلیسی: بررسی تاثیر اموزش مودولار [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Ghazizadeh.Azita نقش کنش‌گرانۀ ترجمه در پیش‌برد ضدامپریالیسم فرهنگی: تحلیلی تاریخی از ترجمه‌های علی شریعتی [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Goodarzi.Saiedeh بررسی مشکلات عناصر و ویژگی های ترجمه نمایشنامه [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]

H

  • Hadian.Bahram تولید عبارات موصولی توسط فراگیران زبان ایرانی: تاکید براثر آغازین جمله [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Hadian.Bahram ابزارنحوی ساخت اطلاع در سه گونه گفتمانی زبان فارسی: سیاسی، علمی و محاوره ای [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Heidari Shahreza.Mohammad Ali استفاده از مدل آموزشی STAD برای تقویت عمومی فراگیران: دستاورد و خلاقیت [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Heidari Tabrizi.Hossein کیفیت سنجی ترجمه های آموزشی: مطالعه شیوه های غالبِ ارزشیابی در امتحانات پایان ترم دروس کارشناسی مترجمی زبان [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Hosseini.Mohhamad Sharif تحلیل تاثیر استفاده از استراتژیهای فراشناختی بر مهارت نوشتن فراگیران زبان انگلیسی ایرانی [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]

I

  • Izadpanah.Jafar بررسی بازخورد صریح شفاهی و کتبی بر گرامر زبان آموزان [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]

J

  • Jafarigohar.Manoochehr استراتژی های آموزش ترکیبی در راستای خودتنظیمی دانش آموزان در مهارت نوشتاری [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Jamali.Ali زنجیره لیوتاری ارتباط در رمان خبر مارتین امیس [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Jenabagha.Nasrin استفاده از گفتار مجازی (استعاره و مجاز مرسل) از طریق تعامل گفتاری درنوشتار زبان آموزان [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]

K

  • Kargar.Aliasghar تاثیر دانش منظور شناسی بر ترجمه لطیفه در کلاس ترجمه زبان انگلیسی [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Khatib.Mohammad ساختار شناختی مدرسین با سابقه و تازه کار از مفهوم توجه در آموزش زبان انگلیسی [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Khayatan.parinaz تولید عبارات موصولی توسط فراگیران زبان ایرانی: تاکید براثر آغازین جمله [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Kheiri.Saeed استراتژی های آموزش ترکیبی در راستای خودتنظیمی دانش آموزان در مهارت نوشتاری [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Kuhi.davud مقایسه آموزش تعمقی و تحول آفرین در عملکرد شفاهی زبان آموزان زبان خارجی: تحقیقی مبتنی بر روش مختلط [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]

L

  • Lak.Morteza شوخی بی پایان اثر دیوید فاستر والاس: کسب هویت مشترک پست مدرن از طریق ارتباطات مجازی [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Liaghat.Atefe نشانه های آزادی در مجموعه داستان « مترجم دردها » و داستان کوتاه « این خانه مقدس » آثاری از جومپا لاهیری [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Lotfi.Ahmadreza تولید عبارات موصولی توسط فراگیران زبان ایرانی: تاکید براثر آغازین جمله [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Lotfi.Islamic تجزیه و تحلیل محتوای کتاب های درسی انگلیسی دبیرستان: تمرکز بر نیازهای زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]

M

  • Marzban.Amir استفاده از گفتار مجازی (استعاره و مجاز مرسل) از طریق تعامل گفتاری درنوشتار زبان آموزان [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Moeinzadeh.Nezamaddin پست مدرنیزم و ترجمه: بررسی ترجمه داستان های پست مدرنیزم [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Moeinzadeh.Nezamaddin بررسی مشکلات عناصر و ویژگی های ترجمه نمایشنامه [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • moghtaderi esfahani.maryam ارزیابی مقایسه ای کیفیت دو ترجمه انگلیسی غزلیات حافظ با استفاده از الگوی هاوس [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Mohamadpour.Parisa تأثیر متقابل ظرفیت حافظه کاری با آموزش راهبرد فراشناختی ضمنی و آشکار [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Mohseni.Ahmad مسایل دانشجویان رشته مهندسی دانشگاه های آزاد استان مازنداران در درس انگلیسی برای اهداف ویژه [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Mohseni.Ahmad موردی از آموزش بازتابش گروهی: توسعه باور و عملکرد معلمان زبان انگلیسی ضمن خدمت ایرانی [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Mohseni.Ahmad آموزش کلاسی معکوس و درسکار محور در جهت تقویت گفتاری زبان آموزان زبان خارجه: از دیدگاه زبان آموزان ایرانی [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Mollanazar.Hossein نقش کنش‌گرانۀ ترجمه در پیش‌برد ضدامپریالیسم فرهنگی: تحلیلی تاریخی از ترجمه‌های علی شریعتی [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Motallebi Moghaddam.Afsane تأثیر پیچیدگی شناختی تکالیف بر عملکرد نوشتاری فردی و مشارکتی زبان آموزان [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • MovahedFar.solmaz ارزیابی پویای رایانه-محور عملکرد نگارشی زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: شواهدی از حیطه های شناختی و عاطفی [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]

N

  • Najafi karimi.Shaban استفاده از گفتار مجازی (استعاره و مجاز مرسل) از طریق تعامل گفتاری درنوشتار زبان آموزان [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Nasr.Mohammadreza پیش بینی کننده های درگیری شناختی زبان آموزان ایرانی بر اساس اهداف پیشرفت [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Nazari.َAbolhassan استفاده از مدل آموزشی STAD برای تقویت عمومی فراگیران: دستاورد و خلاقیت [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Nosratinia.Mania بررسی ظرفیت پیش بینی ضریب تاب آوری و خود کارآمدی معلمین زبان انگلیسی با تجربه و تازه کار [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]

P

  • Pourdana.Natasha اعتبار سنجی پرسشنامه ارزیابی کارایی مدرس در آموزش زبان انگلیسی: بررسی تاثیر اموزش مودولار [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]

Q

  • Qoreishi Kolaqani.Asma آموزش مبتنی بر وب و استفاده ازتکنیک‌های گوگل برای بهبود توانایی نوشتن افراد ناشنوا و کم شنوا [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]

R

  • Rahimi.Fariba تأثیر افزایش آگاهی از طریق ورود سیل آسا در مقابل افزایش واژگان بر روان خوانی زبان آموزان سطح متوسط ایرانی [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Rahimi.Fariba تأثیرانواع بازخورد بر اضطراب عملکرد گفتاری شرکت کنندگان ایرانی آیلتس [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Rahimi.Saeed خودانگیزشی در ایران: بررسی تفاوتهای جنسیتی و محل سکونت در رویکرد جدیدآموزش زبان [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Rahmanpanah.Hossein موردی از آموزش بازتابش گروهی: توسعه باور و عملکرد معلمان زبان انگلیسی ضمن خدمت ایرانی [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Ranjbar Mohammadi.Roya ارزیابی کیفیت ترجمه استعاره ها در رباعیات عمر خیام با استفاده از مدل هاوس: مطالعه ای در مورد ترجمه آشکار و پنهان [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Rasoulian.فرعان طالعه ای بر مبنای ایجاد مدلهایی برای عوامل انگیزشی وغیر انگیزشی جهت یادگیری انگلیسی درمیان فراگیران زبان انگلیسی آذری و کرد بعنوان بک زبان خارجی [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Razmjoo.Seyyed Ayatollah استفاده از انواع اسکفولد در کلاس های خواندن: موقعیت ها ی تجربی مختلف [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Rezaei.Vali ابزارنحوی ساخت اطلاع در سه گونه گفتمانی زبان فارسی: سیاسی، علمی و محاوره ای [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Rezaeian Delouei.Mohammad Reza ارزیابی کیفیت عملکرد گوگل ترنسلیت در ترجمۀ متون روزنامه‌ای انگلیسی و فارسی بر پایۀ مدل MQM-DQF [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Rezai.Mohammad Javad ارائه بازخورد مبتنی بر رایانه از طریق Grammarly® در کلاس‌های رایتینگ [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Rostami Abu Saidi.Ali Asghar استراتژی های آموزش ترکیبی در راستای خودتنظیمی دانش آموزان در مهارت نوشتاری [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]

S

  • sadighi.firooz دیدگاه مدرسان در مورد استفاده از فناوری آموزشی در کلاس و تاثیر آن بر رضایت آنها از شغلشان [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • sadighi.firooz بررسی بازخورد صریح شفاهی و کتبی بر گرامر زبان آموزان [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Saeidi.Mahnaz دانش ارتباطی بین فرهنگی، تماس بین فرهنگی و ویژگی های شخصیتی زبان آموزان: مدل معادلات ساختاری [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Salehi.Hadi آموزش مبتنی بر وب و استفاده ازتکنیک‌های گوگل برای بهبود توانایی نوشتن افراد ناشنوا و کم شنوا [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Samimi. Fazlolah طالعه ای بر مبنای ایجاد مدلهایی برای عوامل انگیزشی وغیر انگیزشی جهت یادگیری انگلیسی درمیان فراگیران زبان انگلیسی آذری و کرد بعنوان بک زبان خارجی [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Seifoori.Zohreh تاثیر حالتهای نگاشت معنایی افتراقی بر یادگیری و بیاد سپاری واژگان زبان آموزان در بافت زبانهای خارجی [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Seyedebrahimi.Samin تأثیرانواع بازخورد بر اضطراب عملکرد گفتاری شرکت کنندگان ایرانی آیلتس [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Shafiee.Sajad تأثیر افزایش آگاهی از طریق ورود سیل آسا در مقابل افزایش واژگان بر روان خوانی زبان آموزان سطح متوسط ایرانی [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • shirvani.Mojdeh آموزش کلاسی معکوس و درسکار محور در جهت تقویت گفتاری زبان آموزان زبان خارجه: از دیدگاه زبان آموزان ایرانی [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Solaimani.Hassan استراتژی های آموزش ترکیبی در راستای خودتنظیمی دانش آموزان در مهارت نوشتاری [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]

T

  • tabatabaei.omid آموزش مبتنی بر وب و استفاده ازتکنیک‌های گوگل برای بهبود توانایی نوشتن افراد ناشنوا و کم شنوا [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Tabatabaei.Omid تأثیر متقابل ظرفیت حافظه کاری با آموزش راهبرد فراشناختی ضمنی و آشکار [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Tabatabaei.Omid استفاده از مدل آموزشی STAD برای تقویت عمومی فراگیران: دستاورد و خلاقیت [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Tahan Shizari.Parisa اعتبار سنجی پرسشنامه ارزیابی کارایی مدرس در آموزش زبان انگلیسی: بررسی تاثیر اموزش مودولار [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • tahmasebi.monir تاثیر استفاده از روش آموزش مبتنی بر یادگیری گروهی بر مهارت خواندن و درک مطلب دانش آموزان دبیرستانی ایرانی [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Tajadini.Massoud خودانگیزشی در ایران: بررسی تفاوتهای جنسیتی و محل سکونت در رویکرد جدیدآموزش زبان [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Tajadini.Massoud تکنولوژی در یادگیری زبان انگلیسی: استفاده از رویکردی متمرکز (یادگیری زبان مبتنی بر وب) بر تقویت مهارتهای یادگیری و خودکارآمدی زبان آموزان ایرانی [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Talebi.Seyed Hassan مسایل دانشجویان رشته مهندسی دانشگاه های آزاد استان مازنداران در درس انگلیسی برای اهداف ویژه [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Tasnimi.Mahshad موارد خاص فرهنگی در ترجمه انگلیسی به فارسی Inferno: طبق طبقه بندی Vinay و Darbelnet [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Tavassoli.Kobra اعتبار سنجی پرسشنامه ارزیابی کارایی مدرس در آموزش زبان انگلیسی: بررسی تاثیر اموزش مودولار [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]

V

  • Vahid Dastjerdi.Hossein آموزش مبتنی بر وب و استفاده ازتکنیک‌های گوگل برای بهبود توانایی نوشتن افراد ناشنوا و کم شنوا [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Vahid Dastjerdi.Hossein تجزیه و تحلیل محتوای کتاب های درسی انگلیسی دبیرستان: تمرکز بر نیازهای زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]

W

  • Weisi.hiwa زنجیره لیوتاری ارتباط در رمان خبر مارتین امیس [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Welidi.Sharam زنجیره لیوتاری ارتباط در رمان خبر مارتین امیس [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]

Y

  • yarahmadi.mojgan نشانه های آزادی در مجموعه داستان « مترجم دردها » و داستان کوتاه « این خانه مقدس » آثاری از جومپا لاهیری [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Yazdani Moghaddam.Massood ساختار شناختی مدرسین با سابقه و تازه کار از مفهوم توجه در آموزش زبان انگلیسی [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Younesi.Hossein ارزیابی مقایسه ای کیفیت دو ترجمه انگلیسی غزلیات حافظ با استفاده از الگوی هاوس [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]

Z

  • Zargaran.Zahra ساختار شناختی مدرسین با سابقه و تازه کار از مفهوم توجه در آموزش زبان انگلیسی [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]