ابطحی.معصومهالسادات
اعتبارسنجی مؤلفههای جذب دانشجوی خارجی در دانشگاهها با هدف تبادل پذیری برنامه درسی با تکنیک دلفی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
احمدی.پروین
بازنمایی تجارب زیسته آموزگاران دوره اول ابتدایی از رویکرد «غمخوارانه» در کلاس درس
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
امیری.مریم
طراحی و اعتبارسنجی چهارچوب برنامه¬درسی آموزش کاهش خطرپذیری از آسیب¬های فضای مجازی برای دوره ابتدایی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ب
باباخانی.سجاد
شناسايي جايگاه برنامه درسي تربيت شهروندي در نظام آموزش و پرورش ايران با رويکرد تحليل گفتمان انتقادي فرکلاف
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
باقری کراچی.امین
طراحی و اعتبارسنجی چهارچوب برنامه¬درسی آموزش کاهش خطرپذیری از آسیب¬های فضای مجازی برای دوره ابتدایی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
باقری.خسرو
نقد و بررسی بندهای سند برنامه درسی ملّی، بر اساس استلزامات برنامه درسی و تعلیم و تربیت اسلامی
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
بهرامی.سوسن
طراحی و اعتبارسنجی برنامۀ درسي سواد رسانهای برای والدین دانشآموزان ابتدایی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
بيكتاشي.وحيد
کارکردهای اجرایی کودکان در مواجهه با برنامههای آموزشی وغیرآموزشی تلویزیون
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ت
تقی پور.فائزه
کارکردهای اجرایی کودکان در مواجهه با برنامههای آموزشی وغیرآموزشی تلویزیون
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ج
جاودانی.محمد
طراحی و اعتبارسنجی چهارچوب برنامه¬درسی آموزش کاهش خطرپذیری از آسیب¬های فضای مجازی برای دوره ابتدایی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
جعفری هرندی.رضا
طراحی و اعتبارسنجی برنامۀ درسي سواد رسانهای برای والدین دانشآموزان ابتدایی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ح
حافظی.حسین
تأملی بر چگونگی برنامه ریزی درسی در دوران بیماری کرونا؛ پدیدارشناسی نگرشها و تجربیات زیسته مدیران و معلمان
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
حسینیان.سمیرا
تأثیر بازی¬وارسازی فعالیت¬های کلاسی بر کیفیت یادگیری دانش¬آموزان پایه دهم در برنامه درسی شیمی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
خ
خسروی.رحمت اله
تأثیر بازی¬وارسازی فعالیت¬های کلاسی بر کیفیت یادگیری دانش¬آموزان پایه دهم در برنامه درسی شیمی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
د
دهقانی.مرضیه
شناسایی ملاک¬ها و نشانگرهای رویکرد سنجش به مثابه یادگیری در کلاس¬های چندپایه دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ر
رشتی زاده. الناز
تأثیر بازی¬وارسازی فعالیت¬های کلاسی بر کیفیت یادگیری دانش¬آموزان پایه دهم در برنامه درسی شیمی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
رضایی راد.مجتبی
مقایسه کیفیت یادگیری الکترونیکی و سبک¬های یادگیری دانش¬آموزان متوسطه دوم مدارس دولتی و غیر¬دولتی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
رضایی.مهدیه
تأملی بر چگونگی برنامه ریزی درسی در دوران بیماری کرونا؛ پدیدارشناسی نگرشها و تجربیات زیسته مدیران و معلمان
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
رضائی.فاطمه
شناسایی ملاک¬ها و نشانگرهای رویکرد سنجش به مثابه یادگیری در کلاس¬های چندپایه دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ز
زیرک.مهدی
سنتزپژوهی مؤلفه¬های الگوی چابک سازی برنامه¬های درسی آموزش عالی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
س
سالاری.مریم
سنتزپژوهی مؤلفه¬های الگوی چابک سازی برنامه¬های درسی آموزش عالی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
سجادیان.ایلناز
طراحی مدل آموزشی معلم مثبت در دوره متوسطه دوم (پایه دهم) با استفاده نظریه برخاسته از دادهها
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
سجادیان.ایلناز
اثربخشی بسته آموزشی تجربه بهینه مبتنی بر نظریه چیکسنت میهای بر تعامل و خوداعتمادی معلمان دوره ابتدایی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
سلطانی دزکی.سمیه
طراحی مدل آموزشی معلم مثبت در دوره متوسطه دوم (پایه دهم) با استفاده نظریه برخاسته از دادهها
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
سلیمی.لیلا
اعتبارسنجی مؤلفههای جذب دانشجوی خارجی در دانشگاهها با هدف تبادل پذیری برنامه درسی با تکنیک دلفی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ش
شریفی بلو.زهرا
طراحي الگوي عوامل موثر بر برنامه درسي محيط کار مبتني بر مديريت يادگيري
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
شعبانی بشلی.زهرا
مقایسه کیفیت یادگیری الکترونیکی و سبک¬های یادگیری دانش¬آموزان متوسطه دوم مدارس دولتی و غیر¬دولتی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ص
صابر گرگانی.افسانه
طراحی برنامه درسی ارتقاء خودکارآمدی دانشجویان در نظام آموزش عالی
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
صاحی.اکبر
شناسايي جايگاه برنامه درسي تربيت شهروندي در نظام آموزش و پرورش ايران با رويکرد تحليل گفتمان انتقادي فرکلاف
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
صادقی.مهرداد
کارکردهای اجرایی کودکان در مواجهه با برنامههای آموزشی وغیرآموزشی تلویزیون
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
صادقي.عليرضا
اعتبارسنجی مؤلفههای جذب دانشجوی خارجی در دانشگاهها با هدف تبادل پذیری برنامه درسی با تکنیک دلفی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
صالحی.کیوان
شناسایی ملاک¬ها و نشانگرهای رویکرد سنجش به مثابه یادگیری در کلاس¬های چندپایه دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
صفائی موحد.سعید
طراحي الگوي عوامل موثر بر برنامه درسي محيط کار مبتني بر مديريت يادگيري
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
صمدی.پروین
بازنمایی تجارب زیسته آموزگاران دوره اول ابتدایی از رویکرد «غمخوارانه» در کلاس درس
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
ع
عباسی.ایمان
نقد و بررسی بندهای سند برنامه درسی ملّی، بر اساس استلزامات برنامه درسی و تعلیم و تربیت اسلامی
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
عراقیه.علیرضا
طراحي الگوي عوامل موثر بر برنامه درسي محيط کار مبتني بر مديريت يادگيري
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
عزیزی ملک آبادی.حمید
سنتزپژوهی روشهای تدریس زیستشناسی با تأکید بر یادگیری عمیق
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
علائی.رقیه
بررسی ذهنیت و تصور دانشجومعلمان از منطق درس کارورزی 4
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
علی پور.میکاءیل
نقد و بررسی بندهای سند برنامه درسی ملّی، بر اساس استلزامات برنامه درسی و تعلیم و تربیت اسلامی
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
ف
فتحی واجارگاه.کوروش
طراحي الگوي عوامل موثر بر برنامه درسي محيط کار مبتني بر مديريت يادگيري
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
ق
قادری.زهرا
اثربخشی بسته آموزشی تجربه بهینه مبتنی بر نظریه چیکسنت میهای بر تعامل و خوداعتمادی معلمان دوره ابتدایی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
قادري.مصطفي
اعتبارسنجی مؤلفههای جذب دانشجوی خارجی در دانشگاهها با هدف تبادل پذیری برنامه درسی با تکنیک دلفی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ک
کشتی آرای.نرگس
سنتزپژوهی روشهای تدریس زیستشناسی با تأکید بر یادگیری عمیق
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
کیان. دریا
طراحی الگوی برنامه درسی چند فرهنگی دوره متوسطه مبتنی بر نظریه بوم شناختی برونفن برنر
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
کیانی سلمی.نرگس
واکاوی باورهای تربیتی معلمان با استفاده از پروفایل ایدئولوژی¬های برنامه درسی
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
کیهان.جواد
طراحی الگوی برنامه درسی چند فرهنگی دوره متوسطه مبتنی بر نظریه بوم شناختی برونفن برنر
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
ل
لطیفی.ولید
تأملی بر چگونگی برنامه ریزی درسی در دوران بیماری کرونا؛ پدیدارشناسی نگرشها و تجربیات زیسته مدیران و معلمان
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
م
مؤمنی مهموئی.حسین
سنتزپژوهی مؤلفه¬های الگوی چابک سازی برنامه¬های درسی آموزش عالی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
میرشکاری.ثریا
سنتزپژوهی روشهای تدریس زیستشناسی با تأکید بر یادگیری عمیق
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ن
نادی.محمد علی
اثربخشی بسته آموزشی تجربه بهینه مبتنی بر نظریه چیکسنت میهای بر تعامل و خوداعتمادی معلمان دوره ابتدایی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
نادی.محمد علی
طراحی مدل آموزشی معلم مثبت در دوره متوسطه دوم (پایه دهم) با استفاده نظریه برخاسته از دادهها
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
نوری.علی
واکاوی باورهای تربیتی معلمان با استفاده از پروفایل ایدئولوژی¬های برنامه درسی
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
و
وفایی.رضا
نقد و بررسی بندهای سند برنامه درسی ملّی، بر اساس استلزامات برنامه درسی و تعلیم و تربیت اسلامی
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]