ابدی.فاطمه
اعتباریابی مؤلفههای اساسی برنامه درسی دانشجو با استفاده از تحلیل ساختاری تأییدی
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
ابراهیم زاده.عیسی
راهکارهای اعتلای شایستگی های حرفه ای معلمان و تعیین اثربخشی آنها
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
ابوالحسنی.زهرا
ارائة چارچوب پیشنهادی برای برنامه درسی کار و فناوری مقطع متوسطه اول با تأکید بر الگوی کلاس معکوس
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
ابوالمعالی.خدیجه
تأثیر آموزش به روش بازی بر پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی و مهارت ابراز وجود زبانآموزان 8 تا 12 ساله
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
احمد آبادی ارانی.نجمه
دلالتهای برنامه درسی چندفرهنگی میشل فوکو و هنری ژیرو بر اصلاح و بازطراحی برنامه درسی دوره ابتدایی ایران
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
احمد آبادی ارانی.نجمه
تحلیل و نقد دلالتهای تعلیم و تربیت چندفرهنگی با تأکید بر آرای میشل فوکو
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
احمدی هدایت.حمید
تحلیل و نقد دلالتهای تعلیم و تربیت چندفرهنگی با تأکید بر آرای میشل فوکو
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
ادیب.یوسف
تأثیر آموزش مبتنی بر مغز در میزان یادگیری و آمادگی زبانی نوآموزان دورة پیشدبستانی
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
اسلامی.ادریس
بررسی جایگاه تفکر انتقادی در ادبیات داستانی کتابهای درسی «بخوانیم» دورة ابتدایی
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
اسماعیلی شاد.بهرنگ
رابطة بین وضعیت اجتماعی- اقتصادی و باورها و ارزشهای دانشآموزان با نگرش به درس ریاضی با تأکید بر نقش واسطهای فرهنگ مدرسه و فرایند آموزش ریاضی
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
اکبری.مهناز
بررسی رابطه رویکردهای مطالعه با پیشرفت تحصیلی و برداشت از مفهوم یادگیری
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
الماسی.اسحاق
بررسی رابطه رویکردهای مطالعه با پیشرفت تحصیلی و برداشت از مفهوم یادگیری
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
امامی.کبری
بررسی تأثیر بهکارگیری بازیهای آموزشی در درس هندسه بر خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر پایة سوم ابتدایی
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
انصاری.مریم
بررسی مقدماتی قابلیت پیشبینیکنندگی نظریة هوش چندگانة گاردنر در انتخاب رشتة تحصیلی
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
آ
آفانی.کمال
بررسی جایگاه تفکر انتقادی در ادبیات داستانی کتابهای درسی «بخوانیم» دورة ابتدایی
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
آقاسی بروجنی.فهیمه
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر عزتنفس و اهمالکاری تحصیلی دانشآموزان دختر
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
آقایی.اصغر
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر عزتنفس و اهمالکاری تحصیلی دانشآموزان دختر
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
ب
بادله.علیرضا
مقایسة میزان یادگیری و یادداری حاصل از آموزش به شیوة کلاس فناوری چندرسانهای، کلاس آزمایشگاهی و کلاس معکوس و کلاس سنتی در ابتدایی
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
بارانی.شهرزاد
طراحی و تدوین الگوی جامع ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید: مطالعة موردی دانشگاه رازی
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
باقری.محسن
تأثیر آموزش مبتنی بر مدل طراحی آموزشی موجوار بر یادگیری و یادداری دانشجویان
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
بحرینی زاده.آناهیتا
ارائة الگوی برنامه درسی مبتنی بر پرورش ذهنیت فلسفی در درس ریاضی دوره ابتدایی و اعتبارسنجی آن
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
بلبلی.سمانه
الگوی تعیین عوامل مؤثر بر ادراک چابکی در تدریس(مورد مطالعه؛ دانشآموزان دورة متوسطه آموزش و پرورش شهر اصفهان)
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
پارسانیا.سپیده
تحلیل تصاویر کتب علوم دورة ابتدایی با روش سلوج و مک تیگو
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
پورسلیم.عباس
کاوش عناصر برنامه درسی تربیت شهروند جهانی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران: یک مطالعة کیفی
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
ج
جعفری ثانی.حسین
تحلیل محتوای برنامه درسی درس علوم تجربی دوره ابتدایی از منظر توجه به مولفه های محیط زیست
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
جعفری هرندی.رضا
ارزیابی محتوای کتاب کار و فناوری پایة نهم از نظر میزان توجه به مفاهیم کارآفرینی
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
جعفری.محبوبه
تأثیر شیوه تدریس پژوهشمحور بر تفکر نقادانه دانشجویان کارشناسی ارشد رشته برنامهریزی آموزشی دانشگاه آزاد واحد ساری
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
جوادی پور.محمد
اعتباریابی مؤلفههای اساسی برنامه درسی دانشجو با استفاده از تحلیل ساختاری تأییدی
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
جوادی پور.محمد
واکاوی پدیدارشناسانه واکنشهای معلمان نسبت به تغییرات نظام ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دوره ابتدایی
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
جهانی.جعفر
طراحی چارچوب ارزشیابی برنامه درسی جدید زبان انگلیسی دوره متوسطه جمهوری اسلامی ایران
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
ح
حاجی زاد.محمد
تأثیر شیوه تدریس پژوهشمحور بر تفکر نقادانه دانشجویان کارشناسی ارشد رشته برنامهریزی آموزشی دانشگاه آزاد واحد ساری
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
حسین نژاد.حاج غلامرضا
راهکارهای اعتلای شایستگی های حرفه ای معلمان و تعیین اثربخشی آنها
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
حسینی خواه.علی
طراحی و اعتباربخشی الگوی «بازنگری برنامه درسی تربیت معلم در ایران»
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
حسینی.شهلا
بررسی تطبیقی دیدگاه مونته سوری و لوریس مالاگاتسی درزمینة تربیت اوان کودکی
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
حقانی.فریبا
بررسی تأثیر بهکارگیری بازیهای آموزشی در درس هندسه بر خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر پایة سوم ابتدایی
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
حکیم زاده.رضوان
اعتباریابی مؤلفههای اساسی برنامه درسی دانشجو با استفاده از تحلیل ساختاری تأییدی
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
حیدری.محمدحسین
بررسی تطبیقی دیدگاه مونته سوری و لوریس مالاگاتسی درزمینة تربیت اوان کودکی
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
خ
خضری.عباس
طراحی چارچوب ارزشیابی برنامه درسی جدید زبان انگلیسی دوره متوسطه جمهوری اسلامی ایران
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
خلیلی.حسن
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی، مبتنی بر آموزش شایسته محور پلیس (مطالعة موردی: فرماندهی انتظامی استان اصفهان)
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
د
درزی رامندی.محمد
تأثیر روش تدریس حل مسئله بر افزایش خلاقیت
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
درزی رامندی.هادی
تأثیر روش تدریس حل مسئله بر افزایش خلاقیت
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
رحیمی دوست.غلامحسین
مقایسة اثر بحث گروهی از طریق رسانه اجتماعی و بحث گروهی در کلاس درس بر آگاهی، نگرش و رفتار بهداشتی دانشآموزان دختر نوجوان
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
رحیمی.ربابه
تجارب زیسته دانشآموزان پایه ششم ابتدایی از درس مطالعات اجتماعی
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
رضوی.سیدعباس
مقایسة اثر بحث گروهی از طریق رسانه اجتماعی و بحث گروهی در کلاس درس بر آگاهی، نگرش و رفتار بهداشتی دانشآموزان دختر نوجوان
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
رفیع پور.ابوالفضل
بررسی دانش محتوا و دانش پداگوژی محتوای معلمان ابتدایی و ارتباط آن با توانایی حل مسائل کسرهای ریاضی دانشآموزان
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
سبحانی نژاد.مهدی
دلالتهای برنامه درسی چندفرهنگی میشل فوکو و هنری ژیرو بر اصلاح و بازطراحی برنامه درسی دوره ابتدایی ایران
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
سجادی.رضا
اعتباریابی مؤلفههای اساسی برنامه درسی دانشجو با استفاده از تحلیل ساختاری تأییدی
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
سعادتمند.زهره
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی، مبتنی بر آموزش شایسته محور پلیس (مطالعة موردی: فرماندهی انتظامی استان اصفهان)
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
سعادتمند.زهره
بررسی تطبیقی دیدگاه مونته سوری و لوریس مالاگاتسی درزمینة تربیت اوان کودکی
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
سعیدی رضوانی.محمود
تحلیل محتوای برنامه درسی درس علوم تجربی دوره ابتدایی از منظر توجه به مولفه های محیط زیست
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
سلیمانپور عمران.محبوبه
رابطة بین وضعیت اجتماعی- اقتصادی و باورها و ارزشهای دانشآموزان با نگرش به درس ریاضی با تأکید بر نقش واسطهای فرهنگ مدرسه و فرایند آموزش ریاضی
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
سلیمی.جمال
سنجش رویکردهای غالب آموزش زبان؛ مطالعه برنامههای درسی آموزش زبان در دوره ابتدایی
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
سیف نراقی.مریم
ارائة الگوی برنامه درسی مبتنی بر پرورش ذهنیت فلسفی در درس ریاضی دوره ابتدایی و اعتبارسنجی آن
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
سیف نراقی.مریم
ارائة الگوی برنامه درسی مبتنی بر پرورش ذهنیت فلسفی در درس ریاضی دوره ابتدایی و اعتبارسنجی آن
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
ش
شبیری.سید محمد
ارزیابی تأثیر یادگیری سیار در ارائه آموزشهای زیستمحیطی با استفاده از مدل تئوری عمل مستدل
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
شعبانی.رسول
برنامه درسی بومیشده، ضرورت انکارناپذیر برای کلاسهای چندپایه
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
شفیع پور.فرهاد
الگوی تعیین عوامل مؤثر بر ادراک چابکی در تدریس(مورد مطالعه؛ دانشآموزان دورة متوسطه آموزش و پرورش شهر اصفهان)
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
شمسی پاپکیاده.سیده زهرا
ارزیابی تأثیر یادگیری سیار در ارائه آموزشهای زیستمحیطی با استفاده از مدل تئوری عمل مستدل
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
ص
صادقی.محمد هادی
طراحی برنامه درسی سواد حقوقی
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
صالحی.کیوان
واکاوی پدیدارشناسانه واکنشهای معلمان نسبت به تغییرات نظام ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دوره ابتدایی
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
صفائی موحد.سعید
ارائة چارچوب پیشنهادی برای برنامه درسی کار و فناوری مقطع متوسطه اول با تأکید بر الگوی کلاس معکوس
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
ط
طاهری زاده.سمانه
برنامه درسی بومیشده، ضرورت انکارناپذیر برای کلاسهای چندپایه
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
ع
عارفی.محبوبه
کاوش عناصر برنامه درسی تربیت شهروند جهانی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران: یک مطالعة کیفی
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
عبداله یار.علی
دلالتهای برنامه درسی چندفرهنگی میشل فوکو و هنری ژیرو بر اصلاح و بازطراحی برنامه درسی دوره ابتدایی ایران
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
عبدلی.سمیه
تأثیر آموزش مبتنی بر مدل طراحی آموزشی موجوار بر یادگیری و یادداری دانشجویان
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
عبدی.علی
کارایی آموزش مبتنی بر اثرات بار شناختی در درس علوم تجربی مورد مطالعه: دانشآموزان پایة سوم مقطع ابتدایی
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
عجمی.فاطمه
تأثیر آموزش به روش بازی بر پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی و مهارت ابراز وجود زبانآموزان 8 تا 12 ساله
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
عطاران.عاطفه
طراحی و اعتباربخشی الگوی «بازنگری برنامه درسی تربیت معلم در ایران»
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
عطاران.محمد
طراحی و اعتباربخشی الگوی «بازنگری برنامه درسی تربیت معلم در ایران»
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
عظیمی.الهام
تحلیل محتوای کتابهای درسی فارسی خوانداری دوره ابتدایی بر اساس معیارهای تفکر فلسفی با تأکید بر نظریه لیپمن
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
علی بیگی.امیر حسین
طراحی و تدوین الگوی جامع ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید: مطالعة موردی دانشگاه رازی
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
ف
فتح آبادی.جلیل
بررسی رابطه رویکردهای مطالعه با پیشرفت تحصیلی و برداشت از مفهوم یادگیری
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
فتحی آذر.اسنکندر
تأثیر آموزش مبتنی بر مغز در میزان یادگیری و آمادگی زبانی نوآموزان دورة پیشدبستانی
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
فتحی واجارگاه.کوروش
کاوش عناصر برنامه درسی تربیت شهروند جهانی در دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران: یک مطالعة کیفی
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
فدایی.محمدرضا
بررسی دانش محتوا و دانش پداگوژی محتوای معلمان ابتدایی و ارتباط آن با توانایی حل مسائل کسرهای ریاضی دانشآموزان
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
فرمهینی فراهانی.محسن
تحلیل و نقد دلالتهای تعلیم و تربیت چندفرهنگی با تأکید بر آرای میشل فوکو
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
فرهادی.هادی
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر عزتنفس و اهمالکاری تحصیلی دانشآموزان دختر
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
ق
قادری.مصطفی
تاریخنگاری تحول دانش معلمان طی چهار دهه اخیر
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
قاسمپور.عرفانه
تبیین سازگاری و مسیر گذر چارچوب مطلوب عناصر برنامه درسی آموزش کارآفرینی در آموزش عالی از ایدئولوژیهای برنامه درسی اسکایرو
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
قلتاش.عباس
طراحی الگوی برنامه درسی تربیت اخلاقی دورة متوسطه دوم مبتنی بر نظریه برخاسته از دادهها
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
قلی زاده.آذر
ضرورتهای آموزش چندفرهنگی و واکاوی عناصر و مؤلفههای تعلیموتربیت چندفرهنگی
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
ک
کاظمی.فرهاد
بررسی دانش محتوا و دانش پداگوژی محتوای معلمان ابتدایی و ارتباط آن با توانایی حل مسائل کسرهای ریاضی دانشآموزان
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
کبیری زاده.رضا
مقایسة میزان یادگیری و یادداری حاصل از آموزش به شیوة کلاس فناوری چندرسانهای، کلاس آزمایشگاهی و کلاس معکوس و کلاس سنتی در ابتدایی
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
کریمی.محمد حسن
طراحی برنامه درسی سواد حقوقی
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
کزمی دهکردی.مهدی
طراحی و تدوین الگوی جامع ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید: مطالعة موردی دانشگاه رازی
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
کشتی آرای.نرگس
ضرورتهای آموزش چندفرهنگی و واکاوی عناصر و مؤلفههای تعلیموتربیت چندفرهنگی
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
کشتی آرای.نرگس کشتی آرای
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی، مبتنی بر آموزش شایسته محور پلیس (مطالعة موردی: فرماندهی انتظامی استان اصفهان)
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
کلبعلی.مرضیه
مقایسة اثر بحث گروهی از طریق رسانه اجتماعی و بحث گروهی در کلاس درس بر آگاهی، نگرش و رفتار بهداشتی دانشآموزان دختر نوجوان
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
کیهان.جواد
تجارب زیسته دانشآموزان پایه ششم ابتدایی از درس مطالعات اجتماعی
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
گ
گوران.شیوا
واکاوی پدیدارشناسانه واکنشهای معلمان نسبت به تغییرات نظام ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دوره ابتدایی
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
م
ماشاءاللهی نژاد.زهرا
تحلیل محتوای برنامه درسی درس علوم تجربی دوره ابتدایی از منظر توجه به مولفه های محیط زیست
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
ماشینچی.علی اصغر
طراحی الگوی برنامه درسی تربیت اخلاقی دورة متوسطه دوم مبتنی بر نظریه برخاسته از دادهها
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
محمدزاده.جهانشاه
بررسی رابطه رویکردهای مطالعه با پیشرفت تحصیلی و برداشت از مفهوم یادگیری
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
محمدزاده.کمال
طراحی برنامه درسی سواد حقوقی
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
محمدی.مهدی
طراحی برنامه درسی سواد حقوقی
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
محمودزاده.حامد
مقایسة میزان یادگیری و یادداری حاصل از آموزش به شیوة کلاس فناوری چندرسانهای، کلاس آزمایشگاهی و کلاس معکوس و کلاس سنتی در ابتدایی
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
محمودی.فیروز
تحلیل تصاویر کتب علوم دورة ابتدایی با روش سلوج و مک تیگو
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
مرادیان.آذر
سنجش رویکردهای غالب آموزش زبان؛ مطالعه برنامههای درسی آموزش زبان در دوره ابتدایی
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
مرزوقی.رحمت اله
طراحی چارچوب ارزشیابی برنامه درسی جدید زبان انگلیسی دوره متوسطه جمهوری اسلامی ایران
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
مرزوقی.رحمت اله
طراحی برنامه درسی سواد حقوقی
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
مصری.حلیمه
بررسی جایگاه تفکر انتقادی در ادبیات داستانی کتابهای درسی «بخوانیم» دورة ابتدایی
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
معتمدی محمدآبادی.مرضیه
تحلیل محتوای کتابهای درسی فارسی خوانداری دوره ابتدایی بر اساس معیارهای تفکر فلسفی با تأکید بر نظریه لیپمن
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
معصومی فرد.مرجان
مطالعة تطبیقی نظام یادگیری الکترونیکی در کشورهای منتخب آسیا "ژاپن، چین، هندوستان، پاکستان، اندونزی و ایران"
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
مقیمی فیروز آباد.معصومه
تبیین سازگاری و مسیر گذر چارچوب مطلوب عناصر برنامه درسی آموزش کارآفرینی در آموزش عالی از ایدئولوژیهای برنامه درسی اسکایرو
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
موسوی پور.سعید
تأثیر آموزش مبتنی بر مدل طراحی آموزشی موجوار بر یادگیری و یادداری دانشجویان
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
مهرام.بهروز
تحلیل محتوای برنامه درسی درس علوم تجربی دوره ابتدایی از منظر توجه به مولفه های محیط زیست
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
میر جلیلی.سید محمد علی
تبیین سازگاری و مسیر گذر چارچوب مطلوب عناصر برنامه درسی آموزش کارآفرینی در آموزش عالی از ایدئولوژیهای برنامه درسی اسکایرو
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
نادی.محمد علی
بررسی نقش مؤلفههای شایستگی مرتبط با فناوری در برنامه درسی
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
ناطقی.فائزه
تاریخنگاری تحول دانش معلمان طی چهار دهه اخیر
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
نجفی.حسن
دلالتهای برنامه درسی چندفرهنگی میشل فوکو و هنری ژیرو بر اصلاح و بازطراحی برنامه درسی دوره ابتدایی ایران
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
نصرانی.علی
رابطة بین وضعیت اجتماعی- اقتصادی و باورها و ارزشهای دانشآموزان با نگرش به درس ریاضی با تأکید بر نقش واسطهای فرهنگ مدرسه و فرایند آموزش ریاضی
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
نصرتی.نسرین
تاریخنگاری تحول دانش معلمان طی چهار دهه اخیر
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
نوروزی.رضا علی
تحلیل محتوای کتابهای درسی فارسی خوانداری دوره ابتدایی بر اساس معیارهای تفکر فلسفی با تأکید بر نظریه لیپمن
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
نوری.فریده
بررسی نقش مؤلفههای شایستگی مرتبط با فناوری در برنامه درسی
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
نوظهوری.رامین
تأثیر آموزش مبتنی بر مغز در میزان یادگیری و آمادگی زبانی نوآموزان دورة پیشدبستانی
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
نیک نشان.شقایق
بررسی مقدماتی قابلیت پیشبینیکنندگی نظریة هوش چندگانة گاردنر در انتخاب رشتة تحصیلی
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
وحدت.رقیه
تجارب زیسته دانشآموزان پایه ششم ابتدایی از درس مطالعات اجتماعی
[
دوره16,
شماره
62
- پاییزسال
1398]
وقور کاشانی.مهدیه سادات
راهکارهای اعتلای شایستگی های حرفه ای معلمان و تعیین اثربخشی آنها
[
دوره16,
شماره
60
- بهارسال
1398]
ه
هاشمی.سیداحمد
طراحی الگوی برنامه درسی تربیت اخلاقی دورة متوسطه دوم مبتنی بر نظریه برخاسته از دادهها
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]
ی
یارمحمدیان.محمد حسین
بررسی نقش مؤلفههای شایستگی مرتبط با فناوری در برنامه درسی
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
یوسفی رامندی.فاطمه
تأثیر روش تدریس حل مسئله بر افزایش خلاقیت
[
دوره16,
شماره
63
- زمستانسال
1398]
یوسفی.علی رضا
بررسی تأثیر بهکارگیری بازیهای آموزشی در درس هندسه بر خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر پایة سوم ابتدایی
[
دوره16,
شماره
61
- تابستانسال
1398]