ا

  • اسگندری.کریم بررسی تأثیر برند شخصی مدیران بر ایجاد رهبران سطح پنجم (مطالعه موردی: بانک‌های دولتی) [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • اسماعیل پور.حسن ارائه مدل مفهومی مدیریت تجربه مشتریان از وابستگی به برند براساس نظریه داده بنیاد [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • امیدی نجف آبادی.مریم بررسی تأثیرات اقدامات عوامل بازاریابی در توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی خرما در استان کرمان [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1397]
  • امیر حسینی.زهرا تأثیر هویت برند مصرف‌کنندگان جوان بر وفاداری برند با میانجی‌گری رضایت مشتری در صنعت تلفن همراه [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • امیرخانی.فرشته سنجش ارزش ویژه برند مکان و تأثیر آن بر دلبستگی شهروندان؛ تحلیل نقش میانجی رضایت از مکان [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]

آ

  • آزاد.ناصر تأثیر ابعاد خبرگی بازار بر خرید لذت جویانه [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1397]

ب

  • بدیعی.اقدس شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی در یکی از شعب بانک تجارت با استفاده از تکنیک‌های داده‌کاوی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • برخورداری.علی تأثیر ابعاد خصوصیات کارآفرین، بازارگرایی و ارتباطات بر بازاریابی کارآفرینانه (مطالعه موردی: داروسازی‌های استان تهران) [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1397]
  • برقی مقدم.جعفر رابطه بین تعهد رابطه‌مند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • بنی اسدی.ندا بررسی تأثیرات اقدامات عوامل بازاریابی در توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی خرما در استان کرمان [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1397]
  • بهرامی.سوسن نگاه چند بعدی به نگرش: تبیین رویکرد تئوری تلاش در بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1397]

ت

  • تابزر.افسانه بررسی تأثیر سرمایه‌گذاری بر روی تاکتیک‌های بازاریابی رابطه‌مند بر قدردانی و وفاداری مشتریان در خرده‌فروشی (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای هاکوپیان) [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1397]

ث

  • ثمری.داوود بررسی تأثیرات اقدامات عوامل بازاریابی در توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی خرما در استان کرمان [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1397]

ج

  • جلالی.سید مهدی شناسایی نقش مؤثر میانجی گرایش اعتماد و جنسیت مصرف‌کننده در قصد خرید مجدد و بازاریابی آنلاین با رویکرد آینده‌نگاری (مطالعه موردی: مجتمع سینا اسکان غرب) [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1397]
  • جوزدانی.مریم تأثیر خدمات ارزش افزوده بر کیفیت و ارزش ویژه‌ی برند در صنعت نوشابه‌سازی (مطالعه‌ی موردی: کارخانه نوشابه‌سازی زمزم اصفهان) [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]

ح

  • حشمتی.ابراهیم بررسی عوامل تأثیرگذار بر مدیریت تجربه مشتری با تأکید بر شاخص‌های بانکی (مطالعه موردی: بانک مسکن شهر کرمانشاه) [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • حق شناس.فریده ارائه مدل مفهومی مدیریت تجربه مشتریان از وابستگی به برند براساس نظریه داده بنیاد [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]

خ

  • خادمی.مهدی سنجش ارزش ویژه برند مکان و تأثیر آن بر دلبستگی شهروندان؛ تحلیل نقش میانجی رضایت از مکان [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • خانی.ناصر نگاه چند بعدی به نگرش: تبیین رویکرد تئوری تلاش در بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1397]
  • خیری.بهرام بازاریابی اصالی - بازاریابی پراگماتیک (مؤلفه‌ها، پیشایندها، پیامدها): تعامل‌ها، تقابل‌ها [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1397]

د

  • دشتی.جهانگیر بررسی اثرات بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر رفتار مشتریان آنلاین بانک صادرات شهرستان بوشهر [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • دینی.بهروز تحلیل ریسک‌های ادراک شده مشتریان بلیط اینترنتی شرکت‌های هواپیمایی بر اساس مدل پذیرش فناوری (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی ایران ایر) [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1397]

ر

  • راه چمنی.احمد تأثیر تداعی کننده‌ها بر ارزش ویژه برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1397]
  • رستم پور.یوسف رابطه بین تعهد رابطه‌مند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • رمضانی.مجتبی بررسی تأثیر برند شخصی مدیران بر ایجاد رهبران سطح پنجم (مطالعه موردی: بانک‌های دولتی) [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]

س

  • سعیدنیا.حمیدرضا بررسی عوامل تأثیرگذار بر مدیریت تجربه مشتری با تأکید بر شاخص‌های بانکی (مطالعه موردی: بانک مسکن شهر کرمانشاه) [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • سعیدنیا.حمیدرضا ارائه مدل مفهومی مدیریت تجربه مشتریان از وابستگی به برند براساس نظریه داده بنیاد [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]

ش

  • شاهین فر.الهه تأثیر ابعاد خبرگی بازار بر خرید لذت جویانه [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1397]
  • شرفی.حسین رابطه بین تعهد رابطه‌مند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]

ط

  • طهماسبی.داریوش رابطه بین بازاریابی بازی‌های رایانه‌ای و تمایل به خرید با نقش میانجی فرهنگ سازی [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]

ع

  • عابدینی.علی رابطه بین بازاریابی بازی‌های رایانه‌ای و تمایل به خرید با نقش میانجی فرهنگ سازی [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • عادل.حسین شناسایی نقش مؤثر میانجی گرایش اعتماد و جنسیت مصرف‌کننده در قصد خرید مجدد و بازاریابی آنلاین با رویکرد آینده‌نگاری (مطالعه موردی: مجتمع سینا اسکان غرب) [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1397]
  • عباسپور.باقر بررسی تأثیر کیفیت وب‌سایت، هیجان و رضایت بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در وب‌سایت‌های رزرو سفر [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • عبدالوند.مهری تأثیر نگرش مشتریان در مورد هتل‌های سبز بر تمایل آنها به پرداخت و نیت مراجعه مجدد [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • علی اسماعیلی.زهره بازاریابی اصالی - بازاریابی پراگماتیک (مؤلفه‌ها، پیشایندها، پیامدها): تعامل‌ها، تقابل‌ها [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1397]
  • علیرضایی.ابوتراب شناسایی نقش مؤثر میانجی گرایش اعتماد و جنسیت مصرف‌کننده در قصد خرید مجدد و بازاریابی آنلاین با رویکرد آینده‌نگاری (مطالعه موردی: مجتمع سینا اسکان غرب) [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1397]
  • عموئی اوجاکی.علی از ویژگی‌های حائز اهمیت در خرید تا ارزش‌های شخصی مصرف‌کنندگان: مروری بر تکنیک نردبانی و چگونگی اجرای آن در تحقیقات بازاریابی [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1397]
  • عوض زاده.فریبرز ارائه مدل مفهومی مدیریت تجربه مشتریان از وابستگی به برند براساس نظریه داده بنیاد [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]

غ

  • غفاری آشتیانی.پیمان بررسی تأثیر محتوای رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید با توجه به نقش میانجی نفوذ اجتماعی هنجاری و اطلاعاتی و ارتباط با مشتری (مشتریان فروشگاه نوین چرم از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام) [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1397]

ف

  • فتاحی.راهله تأثیر خدمات ارزش افزوده بر کیفیت و ارزش ویژه‌ی برند در صنعت نوشابه‌سازی (مطالعه‌ی موردی: کارخانه نوشابه‌سازی زمزم اصفهان) [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • فتحی.هانیه سنجش ارزش ویژه برند مکان و تأثیر آن بر دلبستگی شهروندان؛ تحلیل نقش میانجی رضایت از مکان [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • فخاریان.میثم تحلیل ریسک‌های ادراک شده مشتریان بلیط اینترنتی شرکت‌های هواپیمایی بر اساس مدل پذیرش فناوری (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی ایران ایر) [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1397]
  • فردی پور.رضا اثر فاکتورهای اجتماعی سازمانی بر دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی برند ورزشی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • فریدچهر.الهام تأثیر ابعاد خصوصیات کارآفرین، بازارگرایی و ارتباطات بر بازاریابی کارآفرینانه (مطالعه موردی: داروسازی‌های استان تهران) [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1397]
  • فیضی.زهرا بررسی تأثیر محتوای رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید با توجه به نقش میانجی نفوذ اجتماعی هنجاری و اطلاعاتی و ارتباط با مشتری (مشتریان فروشگاه نوین چرم از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام) [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1397]

ق

  • قبادی.بهروز بررسی تأثیر تبلیغات نوستالژیک بر قصد خرید با توجه به نقش میانجی خود تداومی ادراک شده، نگرش به برند و پاسخ عاطفی به نام تجاری (مورد مطالعه: محصولات پاک) [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1397]
  • قربانی آسیابر.مجتبی تأثیر تداعی کننده‌ها بر ارزش ویژه برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1397]
  • قربانی دینانی.حسن تأثیر خدمات ارزش افزوده بر کیفیت و ارزش ویژه‌ی برند در صنعت نوشابه‌سازی (مطالعه‌ی موردی: کارخانه نوشابه‌سازی زمزم اصفهان) [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]

ک

  • کریمی دهکردی.مریم تأثیر هویت برند مصرف‌کنندگان جوان بر وفاداری برند با میانجی‌گری رضایت مشتری در صنعت تلفن همراه [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • کوزه گر.غلامرضا تأثیر ابعاد خصوصیات کارآفرین، بازارگرایی و ارتباطات بر بازاریابی کارآفرینانه (مطالعه موردی: داروسازی‌های استان تهران) [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1397]
  • کیماسی.مسعود از ویژگی‌های حائز اهمیت در خرید تا ارزش‌های شخصی مصرف‌کنندگان: مروری بر تکنیک نردبانی و چگونگی اجرای آن در تحقیقات بازاریابی [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1397]

گ

  • گلکاران مقدم.سمیرا تحلیل ریسک‌های ادراک شده مشتریان بلیط اینترنتی شرکت‌های هواپیمایی بر اساس مدل پذیرش فناوری (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی ایران ایر) [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1397]
  • گلی.سمانه بررسی تأثیر برند شخصی مدیران بر ایجاد رهبران سطح پنجم (مطالعه موردی: بانک‌های دولتی) [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]

م

  • محمدزاده.علی تأثیر نگرش مشتریان در مورد هتل‌های سبز بر تمایل آنها به پرداخت و نیت مراجعه مجدد [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • مرادی موگویی.محمدرضا نگاه چند بعدی به نگرش: تبیین رویکرد تئوری تلاش در بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1397]
  • مشکل گشا.الهام اثر فاکتورهای اجتماعی سازمانی بر دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی برند ورزشی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • مصلحی.فاطمه شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی در یکی از شعب بانک تجارت با استفاده از تکنیک‌های داده‌کاوی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • معصوم زاده.ابالفضل تحلیل ریسک‌های ادراک شده مشتریان بلیط اینترنتی شرکت‌های هواپیمایی بر اساس مدل پذیرش فناوری (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی ایران ایر) [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1397]
  • موسوی.سید علیرضا بررسی نقش جذابیت نام تجاری (مطالعه موردی: هواپیمایی آسمان) [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • میرزایی.علی اکبر بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش‌های درک شده، رضایت و نیات رفتاری مشتری در رستوران [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • میرزایی.علی اکبر بررسی تأثیر کیفیت وب‌سایت، هیجان و رضایت بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در وب‌سایت‌های رزرو سفر [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • میرزایی.علی اکبر بررسی اثرات بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر رفتار مشتریان آنلاین بانک صادرات شهرستان بوشهر [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]

ن

  • نادری نسب.مهدی تأثیر تداعی کننده‌ها بر ارزش ویژه برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1397]
  • نجفی زاده.نادره السادات بررسی تأثیر سرمایه‌گذاری بر روی تاکتیک‌های بازاریابی رابطه‌مند بر قدردانی و وفاداری مشتریان در خرده‌فروشی (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای هاکوپیان) [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1397]
  • نجفی زاده.نادره السادات بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش‌های درک شده، رضایت و نیات رفتاری مشتری در رستوران [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • نجفی زاده.نادره السادات بررسی تأثیر کیفیت وب‌سایت، هیجان و رضایت بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در وب‌سایت‌های رزرو سفر [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • نصیر.ملیکا از ویژگی‌های حائز اهمیت در خرید تا ارزش‌های شخصی مصرف‌کنندگان: مروری بر تکنیک نردبانی و چگونگی اجرای آن در تحقیقات بازاریابی [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1397]
  • نظری.رسول اثر فاکتورهای اجتماعی سازمانی بر دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی برند ورزشی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • نعیمی مجد.آرزو تأثیر نگرش مشتریان در مورد هتل‌های سبز بر تمایل آنها به پرداخت و نیت مراجعه مجدد [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1397]