اسگندری.کریم
بررسی تأثیر برند شخصی مدیران بر ایجاد رهبران سطح پنجم (مطالعه موردی: بانکهای دولتی)
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1397]
اسماعیل پور.حسن
ارائه مدل مفهومی مدیریت تجربه مشتریان از وابستگی به برند براساس نظریه داده بنیاد
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1397]
امیدی نجف آبادی.مریم
بررسی تأثیرات اقدامات عوامل بازاریابی در توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی خرما در استان کرمان
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1397]
امیر حسینی.زهرا
تأثیر هویت برند مصرفکنندگان جوان بر وفاداری برند با میانجیگری رضایت مشتری در صنعت تلفن همراه
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
امیرخانی.فرشته
سنجش ارزش ویژه برند مکان و تأثیر آن بر دلبستگی شهروندان؛ تحلیل نقش میانجی رضایت از مکان
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
آ
آزاد.ناصر
تأثیر ابعاد خبرگی بازار بر خرید لذت جویانه
[
دوره13,
شماره
3
- پاییزسال
1397]
ب
بدیعی.اقدس
شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی در یکی از شعب بانک تجارت با استفاده از تکنیکهای دادهکاوی
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
برخورداری.علی
تأثیر ابعاد خصوصیات کارآفرین، بازارگرایی و ارتباطات بر بازاریابی کارآفرینانه (مطالعه موردی: داروسازیهای استان تهران)
[
دوره13,
شماره
3
- پاییزسال
1397]
برقی مقدم.جعفر
رابطه بین تعهد رابطهمند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
بنی اسدی.ندا
بررسی تأثیرات اقدامات عوامل بازاریابی در توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی خرما در استان کرمان
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1397]
بهرامی.سوسن
نگاه چند بعدی به نگرش: تبیین رویکرد تئوری تلاش در بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1397]
ت
تابزر.افسانه
بررسی تأثیر سرمایهگذاری بر روی تاکتیکهای بازاریابی رابطهمند بر قدردانی و وفاداری مشتریان در خردهفروشی (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاههای زنجیرهای هاکوپیان)
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1397]
ث
ثمری.داوود
بررسی تأثیرات اقدامات عوامل بازاریابی در توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی خرما در استان کرمان
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1397]
ج
جلالی.سید مهدی
شناسایی نقش مؤثر میانجی گرایش اعتماد و جنسیت مصرفکننده در قصد خرید مجدد و بازاریابی آنلاین با رویکرد آیندهنگاری (مطالعه موردی: مجتمع سینا اسکان غرب)
[
دوره13,
شماره
3
- پاییزسال
1397]
جوزدانی.مریم
تأثیر خدمات ارزش افزوده بر کیفیت و ارزش ویژهی برند در صنعت نوشابهسازی (مطالعهی موردی: کارخانه نوشابهسازی زمزم اصفهان)
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1397]
ح
حشمتی.ابراهیم
بررسی عوامل تأثیرگذار بر مدیریت تجربه مشتری با تأکید بر شاخصهای بانکی (مطالعه موردی: بانک مسکن شهر کرمانشاه)
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
حق شناس.فریده
ارائه مدل مفهومی مدیریت تجربه مشتریان از وابستگی به برند براساس نظریه داده بنیاد
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1397]
خ
خادمی.مهدی
سنجش ارزش ویژه برند مکان و تأثیر آن بر دلبستگی شهروندان؛ تحلیل نقش میانجی رضایت از مکان
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
خانی.ناصر
نگاه چند بعدی به نگرش: تبیین رویکرد تئوری تلاش در بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1397]
دشتی.جهانگیر
بررسی اثرات بازاریابی رسانههای اجتماعی بر رفتار مشتریان آنلاین بانک صادرات شهرستان بوشهر
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
دینی.بهروز
تحلیل ریسکهای ادراک شده مشتریان بلیط اینترنتی شرکتهای هواپیمایی بر اساس مدل پذیرش فناوری (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی ایران ایر)
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1397]
ر
راه چمنی.احمد
تأثیر تداعی کنندهها بر ارزش ویژه برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1397]
رستم پور.یوسف
رابطه بین تعهد رابطهمند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
رمضانی.مجتبی
بررسی تأثیر برند شخصی مدیران بر ایجاد رهبران سطح پنجم (مطالعه موردی: بانکهای دولتی)
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1397]
س
سعیدنیا.حمیدرضا
بررسی عوامل تأثیرگذار بر مدیریت تجربه مشتری با تأکید بر شاخصهای بانکی (مطالعه موردی: بانک مسکن شهر کرمانشاه)
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
سعیدنیا.حمیدرضا
ارائه مدل مفهومی مدیریت تجربه مشتریان از وابستگی به برند براساس نظریه داده بنیاد
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1397]
ش
شاهین فر.الهه
تأثیر ابعاد خبرگی بازار بر خرید لذت جویانه
[
دوره13,
شماره
3
- پاییزسال
1397]
شرفی.حسین
رابطه بین تعهد رابطهمند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
ط
طهماسبی.داریوش
رابطه بین بازاریابی بازیهای رایانهای و تمایل به خرید با نقش میانجی فرهنگ سازی
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1397]
ع
عابدینی.علی
رابطه بین بازاریابی بازیهای رایانهای و تمایل به خرید با نقش میانجی فرهنگ سازی
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1397]
عادل.حسین
شناسایی نقش مؤثر میانجی گرایش اعتماد و جنسیت مصرفکننده در قصد خرید مجدد و بازاریابی آنلاین با رویکرد آیندهنگاری (مطالعه موردی: مجتمع سینا اسکان غرب)
[
دوره13,
شماره
3
- پاییزسال
1397]
عباسپور.باقر
بررسی تأثیر کیفیت وبسایت، هیجان و رضایت بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در وبسایتهای رزرو سفر
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
عبدالوند.مهری
تأثیر نگرش مشتریان در مورد هتلهای سبز بر تمایل آنها به پرداخت و نیت مراجعه مجدد
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1397]
علیرضایی.ابوتراب
شناسایی نقش مؤثر میانجی گرایش اعتماد و جنسیت مصرفکننده در قصد خرید مجدد و بازاریابی آنلاین با رویکرد آیندهنگاری (مطالعه موردی: مجتمع سینا اسکان غرب)
[
دوره13,
شماره
3
- پاییزسال
1397]
عموئی اوجاکی.علی
از ویژگیهای حائز اهمیت در خرید تا ارزشهای شخصی مصرفکنندگان: مروری بر تکنیک نردبانی و چگونگی اجرای آن در تحقیقات بازاریابی
[
دوره13,
شماره
3
- پاییزسال
1397]
عوض زاده.فریبرز
ارائه مدل مفهومی مدیریت تجربه مشتریان از وابستگی به برند براساس نظریه داده بنیاد
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1397]
غ
غفاری آشتیانی.پیمان
بررسی تأثیر محتوای رسانههای اجتماعی بر قصد خرید با توجه به نقش میانجی نفوذ اجتماعی هنجاری و اطلاعاتی و ارتباط با مشتری (مشتریان فروشگاه نوین چرم از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام)
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1397]
ف
فتاحی.راهله
تأثیر خدمات ارزش افزوده بر کیفیت و ارزش ویژهی برند در صنعت نوشابهسازی (مطالعهی موردی: کارخانه نوشابهسازی زمزم اصفهان)
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1397]
فتحی.هانیه
سنجش ارزش ویژه برند مکان و تأثیر آن بر دلبستگی شهروندان؛ تحلیل نقش میانجی رضایت از مکان
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
فخاریان.میثم
تحلیل ریسکهای ادراک شده مشتریان بلیط اینترنتی شرکتهای هواپیمایی بر اساس مدل پذیرش فناوری (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی ایران ایر)
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1397]
فردی پور.رضا
اثر فاکتورهای اجتماعی سازمانی بر دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی برند ورزشی
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
فریدچهر.الهام
تأثیر ابعاد خصوصیات کارآفرین، بازارگرایی و ارتباطات بر بازاریابی کارآفرینانه (مطالعه موردی: داروسازیهای استان تهران)
[
دوره13,
شماره
3
- پاییزسال
1397]
فیضی.زهرا
بررسی تأثیر محتوای رسانههای اجتماعی بر قصد خرید با توجه به نقش میانجی نفوذ اجتماعی هنجاری و اطلاعاتی و ارتباط با مشتری (مشتریان فروشگاه نوین چرم از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام)
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1397]
ق
قبادی.بهروز
بررسی تأثیر تبلیغات نوستالژیک بر قصد خرید با توجه به نقش میانجی خود تداومی ادراک شده، نگرش به برند و پاسخ عاطفی به نام تجاری (مورد مطالعه: محصولات پاک)
[
دوره13,
شماره
3
- پاییزسال
1397]
قربانی آسیابر.مجتبی
تأثیر تداعی کنندهها بر ارزش ویژه برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1397]
قربانی دینانی.حسن
تأثیر خدمات ارزش افزوده بر کیفیت و ارزش ویژهی برند در صنعت نوشابهسازی (مطالعهی موردی: کارخانه نوشابهسازی زمزم اصفهان)
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1397]
ک
کریمی دهکردی.مریم
تأثیر هویت برند مصرفکنندگان جوان بر وفاداری برند با میانجیگری رضایت مشتری در صنعت تلفن همراه
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
کوزه گر.غلامرضا
تأثیر ابعاد خصوصیات کارآفرین، بازارگرایی و ارتباطات بر بازاریابی کارآفرینانه (مطالعه موردی: داروسازیهای استان تهران)
[
دوره13,
شماره
3
- پاییزسال
1397]
کیماسی.مسعود
از ویژگیهای حائز اهمیت در خرید تا ارزشهای شخصی مصرفکنندگان: مروری بر تکنیک نردبانی و چگونگی اجرای آن در تحقیقات بازاریابی
[
دوره13,
شماره
3
- پاییزسال
1397]
گ
گلکاران مقدم.سمیرا
تحلیل ریسکهای ادراک شده مشتریان بلیط اینترنتی شرکتهای هواپیمایی بر اساس مدل پذیرش فناوری (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی ایران ایر)
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1397]
گلی.سمانه
بررسی تأثیر برند شخصی مدیران بر ایجاد رهبران سطح پنجم (مطالعه موردی: بانکهای دولتی)
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1397]
م
محمدزاده.علی
تأثیر نگرش مشتریان در مورد هتلهای سبز بر تمایل آنها به پرداخت و نیت مراجعه مجدد
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1397]
مرادی موگویی.محمدرضا
نگاه چند بعدی به نگرش: تبیین رویکرد تئوری تلاش در بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1397]
مشکل گشا.الهام
اثر فاکتورهای اجتماعی سازمانی بر دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی برند ورزشی
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
مصلحی.فاطمه
شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی در یکی از شعب بانک تجارت با استفاده از تکنیکهای دادهکاوی
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
معصوم زاده.ابالفضل
تحلیل ریسکهای ادراک شده مشتریان بلیط اینترنتی شرکتهای هواپیمایی بر اساس مدل پذیرش فناوری (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی ایران ایر)
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1397]
موسوی.سید علیرضا
بررسی نقش جذابیت نام تجاری (مطالعه موردی: هواپیمایی آسمان)
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1397]
میرزایی.علی اکبر
بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزشهای درک شده، رضایت و نیات رفتاری مشتری در رستوران
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1397]
میرزایی.علی اکبر
بررسی تأثیر کیفیت وبسایت، هیجان و رضایت بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در وبسایتهای رزرو سفر
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
میرزایی.علی اکبر
بررسی اثرات بازاریابی رسانههای اجتماعی بر رفتار مشتریان آنلاین بانک صادرات شهرستان بوشهر
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
ن
نادری نسب.مهدی
تأثیر تداعی کنندهها بر ارزش ویژه برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1397]
نجفی زاده.نادره السادات
بررسی تأثیر سرمایهگذاری بر روی تاکتیکهای بازاریابی رابطهمند بر قدردانی و وفاداری مشتریان در خردهفروشی (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاههای زنجیرهای هاکوپیان)
[
دوره13,
شماره
4
- زمستانسال
1397]
نجفی زاده.نادره السادات
بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزشهای درک شده، رضایت و نیات رفتاری مشتری در رستوران
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1397]
نجفی زاده.نادره السادات
بررسی تأثیر کیفیت وبسایت، هیجان و رضایت بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در وبسایتهای رزرو سفر
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
نصیر.ملیکا
از ویژگیهای حائز اهمیت در خرید تا ارزشهای شخصی مصرفکنندگان: مروری بر تکنیک نردبانی و چگونگی اجرای آن در تحقیقات بازاریابی
[
دوره13,
شماره
3
- پاییزسال
1397]
نظری.رسول
اثر فاکتورهای اجتماعی سازمانی بر دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی برند ورزشی
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1397]
نعیمی مجد.آرزو
تأثیر نگرش مشتریان در مورد هتلهای سبز بر تمایل آنها به پرداخت و نیت مراجعه مجدد
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1397]