اکبرپور گنجه.بهرام
بررسی رابطه بین رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در صنعت بانکداری خصوصی ایران (تجزیه و تحلیل بر اساس مدل تلفیقی سروکوآل)
[
دوره9,
شماره
4
- زمستانسال
1393]
آ
آل مجتبی.زهرا
تغییرات رفتار مصرف کننده در پی تحریم اقتصادی
[
دوره9,
شماره
3
- پاییزسال
1393]
ب
باجلان.اصغر
بررسی رابطه اعتماد و اطمینان مصرف کننده بر پذیرش برندهای خرده فروشی (مطالعه موردی: هاکوپیان)
[
دوره9,
شماره
2
- تابستانسال
1393]
بازآیی.قاسمعلی
بررسی و ارزیابی عوامل موثر بر مدیریت بازاریابی جذب نقدینگی با استفاده از تکنیک TOPSIS و AHP (مطالعه موردی: بانک تجارت)
[
دوره9,
شماره
1
- بهارسال
1393]
بخشش.مقصود
بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی و حمایتی در وفاداری مشتریان
[
دوره9,
شماره
3
- پاییزسال
1393]
بنیادی نائینی.علی
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی: یک شرکت خدماتی)
[
دوره9,
شماره
4
- زمستانسال
1393]
پ
پناهی وانانی.ماندانا
بررسی تاثیر خدمات لذت بخش و اعتماد بر وفاداری مشتریان
[
دوره9,
شماره
4
- زمستانسال
1393]
پوراشرف.یاساناله
بررسی رابطه بین برند و مصرف کننده (مورد مطالعه لوازم خانگی برقی)
[
دوره9,
شماره
2
- تابستانسال
1393]
ج
جعفری فر.شیوا
ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان (خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران)
[
دوره9,
شماره
4
- زمستانسال
1393]
جلالی.مریم
بررسی رابطه عزت نفس، نفوذ اجتماعی و رضایت از زندگی با تمایل به خرید تفننی
[
دوره9,
شماره
2
- تابستانسال
1393]
ح
حاجی احمدی.الهام
توسعه یک مدل جهت استقرار نرم افزار به عنوان خدمت
[
دوره9,
شماره
1
- بهارسال
1393]
حسین زاده امام.علی
ارزیابی و اولویت بندی مولفه های موثر در پذیرش شخصیتهای مشهور در برنامه های تبلیغاتی از دیدگاه مصرف کننده
[
دوره9,
شماره
2
- تابستانسال
1393]
حمدی.کریم
رابطه نقش کارمندان در تشویق رفتارهای شهروندی مشتریان (مورد مطالعه بانک تجارت شعب ممتاز و درجه یک شهر تهران)
[
دوره9,
شماره
2
- تابستانسال
1393]
حمدی.کریم
بررسی رابطه بین رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در صنعت بانکداری خصوصی ایران (تجزیه و تحلیل بر اساس مدل تلفیقی سروکوآل)
[
دوره9,
شماره
4
- زمستانسال
1393]
خ
خالقی بایگی.مریم
تعیین عوامل اصلی تاثیرگذار بر شکست پروژههای مدیریت ارتباط با مشتریان CRM (مورد کاوی: گروه پیاده سازی فرایند مدیریت ارتباط با مشتریان دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر)
[
دوره9,
شماره
3
- پاییزسال
1393]
خیری.بهرام
توسعه یک مدل جهت استقرار نرم افزار به عنوان خدمت
[
دوره9,
شماره
1
- بهارسال
1393]
خیری.بهرام
بررسی تاثیر بسته بندی محصول و الگوهای ارتباطی خانواده بر رفتار خرید کودکان و والدین (کودکان و والدین مراجعه کننده به مراکز تفریحی و خرید)
[
دوره9,
شماره
3
- پاییزسال
1393]
د
درزیان عزیزی.عبدالهادی
بررسی تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان به وفاداری مشتریان (بانک پاسارگاد اهواز)
[
دوره9,
شماره
1
- بهارسال
1393]
ر
رضائی ملک.محمد
ارزیابی مدیریت خدمات بانکی با استفاده از مدیریت دانش و بانکداری همراه در بانک ملت
[
دوره9,
شماره
4
- زمستانسال
1393]
ز
زرگران.محمد
بررسی هوشمندی رقابتی از منظر کار آفرینان (برمبنای مدل سازی معادلات ساختاری)
[
دوره9,
شماره
1
- بهارسال
1393]
زمانی مقدم.افسانه
ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان (خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران)
[
دوره9,
شماره
4
- زمستانسال
1393]
زمانی.فرزام
نقش حوزههای سازمانی در مدیریت تکوین محصول جدید (با رویکرد صنایع خودرو سازی ایران)
[
دوره9,
شماره
3
- پاییزسال
1393]
س
ستاک.مصطفی
رتبه بندی روش های ارزش گذاری نام تجاری از دید مشتریان صنعت مالی
[
دوره9,
شماره
4
- زمستانسال
1393]
سید حسینی.سید محمد
نقش حوزههای سازمانی در مدیریت تکوین محصول جدید (با رویکرد صنایع خودرو سازی ایران)
[
دوره9,
شماره
3
- پاییزسال
1393]
ش
شافعی.رضا
بررسی عوامل موثر بر افزایش اعتماد مشتریان در خرید کالا و خدمات اینترنتی
[
دوره9,
شماره
1
- بهارسال
1393]
شبگو منصف.سید محمود
تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان از دیدگاه خریداران لوازم خانگی
[
دوره9,
شماره
2
- تابستانسال
1393]
شعبانی.رضا
بررسی رابطه اعتماد و اطمینان مصرف کننده بر پذیرش برندهای خرده فروشی (مطالعه موردی: هاکوپیان)
[
دوره9,
شماره
2
- تابستانسال
1393]
شعبانی.رضا
بررسی تاثیر خدمات لذت بخش و اعتماد بر وفاداری مشتریان
[
دوره9,
شماره
4
- زمستانسال
1393]
شیخی.آزاده
بررسی عوامل موثر بر افزایش اعتماد مشتریان در خرید کالا و خدمات اینترنتی
[
دوره9,
شماره
1
- بهارسال
1393]
ص
صمدی پور.راضیه
بررسی و ارزیابی عوامل موثر بر مدیریت بازاریابی جذب نقدینگی با استفاده از تکنیک TOPSIS و AHP (مطالعه موردی: بانک تجارت)
[
دوره9,
شماره
1
- بهارسال
1393]
صمدی.رقیه
شناسایی و اولویت بندی موانع استفاده از پایانه های فروش بانک صادرات شهرستان بندرعباس
[
دوره9,
شماره
3
- پاییزسال
1393]
صمدی.سعید
بررسی رابطه بین برند و مصرف کننده (مورد مطالعه لوازم خانگی برقی)
[
دوره9,
شماره
2
- تابستانسال
1393]
ط
طولابی.زینب
بررسی رابطه بین برند و مصرف کننده (مورد مطالعه لوازم خانگی برقی)
[
دوره9,
شماره
2
- تابستانسال
1393]
ع
عباسی.علی
نقش سن شناختی در مصرف منزلت گرای مصرف کنندگان میانسال تحصیلکرده ایرانی
[
دوره9,
شماره
3
- پاییزسال
1393]
عبدالوند.مهری
ارزیابی و اولویت بندی مولفه های موثر در پذیرش شخصیتهای مشهور در برنامه های تبلیغاتی از دیدگاه مصرف کننده
[
دوره9,
شماره
2
- تابستانسال
1393]
عماری.حسین
شناسایی عوامل موثر بر رضایت مشتریان پردرآمد (مورد مطالعه: خریداران آپارتمان در شهر تبریز)
[
دوره9,
شماره
1
- بهارسال
1393]
غ
غفاری آشتیانی.پیمان
بررسی هوشمندی رقابتی از منظر کار آفرینان (برمبنای مدل سازی معادلات ساختاری)
[
دوره9,
شماره
1
- بهارسال
1393]
غفاری آشتیانی.پیمان
تغییرات رفتار مصرف کننده در پی تحریم اقتصادی
[
دوره9,
شماره
3
- پاییزسال
1393]
ف
فاروقی.هیوا
بررسی عوامل موثر بر افزایش اعتماد مشتریان در خرید کالا و خدمات اینترنتی
[
دوره9,
شماره
1
- بهارسال
1393]
فاریابی.محمد
بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی و حمایتی در وفاداری مشتریان
[
دوره9,
شماره
3
- پاییزسال
1393]
فضل زاده.علیرضا
بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی و حمایتی در وفاداری مشتریان
[
دوره9,
شماره
3
- پاییزسال
1393]
ق
قاسمی.پریا
بررسی تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان به وفاداری مشتریان (بانک پاسارگاد اهواز)
[
دوره9,
شماره
1
- بهارسال
1393]
قربانی قویدل.سهیل
تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان از دیدگاه خریداران لوازم خانگی
[
دوره9,
شماره
2
- تابستانسال
1393]
قربانی.حسن
بررسی تاثیر همسویی استراتژی های بازاریابی بر زنجیره تامین و عملکرد سازمان (مطالعه موردی: گروه صنعتی انتخاب)
[
دوره9,
شماره
2
- تابستانسال
1393]
ک
کرمی.ندا
رابطه نقش کارمندان در تشویق رفتارهای شهروندی مشتریان (مورد مطالعه بانک تجارت شعب ممتاز و درجه یک شهر تهران)
[
دوره9,
شماره
2
- تابستانسال
1393]
کناره فرد.مریم
تاثیر رسانه های اجتماعی بر شاخصه های جامعه برندی، شیوه های ارزش آفرینی، اعتماد و وفاداری به برند (مطالعه موردی مقایسه گوشی موبایل اَپل)آیفون( و سامسونگ (گلکسی))
[
دوره9,
شماره
4
- زمستانسال
1393]
م
محمدزاده رستمی.جمشید
بررسی رابطه بین رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در صنعت بانکداری خصوصی ایران (تجزیه و تحلیل بر اساس مدل تلفیقی سروکوآل)
[
دوره9,
شماره
4
- زمستانسال
1393]
محمدی پور.سیامک
شناسایی و اولویت بندی موانع استفاده از پایانه های فروش بانک صادرات شهرستان بندرعباس
[
دوره9,
شماره
3
- پاییزسال
1393]
محمودی میمند.محمد
تبیین نقش رفتار شهروندی سازمانی در ارزش ویژه برند مبتنی مشتری
[
دوره9,
شماره
2
- تابستانسال
1393]
مطهری نژاد.فاطمه
بررسی رابطه بین برند و مصرف کننده (مورد مطالعه لوازم خانگی برقی)
[
دوره9,
شماره
2
- تابستانسال
1393]
مظفری.امین
تغییرات رفتار مصرف کننده در پی تحریم اقتصادی
[
دوره9,
شماره
3
- پاییزسال
1393]
موجودی.امین
بررسی تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان به وفاداری مشتریان (بانک پاسارگاد اهواز)
[
دوره9,
شماره
1
- بهارسال
1393]
موسوی.سید علیرضا
تاثیر رسانه های اجتماعی بر شاخصه های جامعه برندی، شیوه های ارزش آفرینی، اعتماد و وفاداری به برند (مطالعه موردی مقایسه گوشی موبایل اَپل)آیفون( و سامسونگ (گلکسی))
[
دوره9,
شماره
4
- زمستانسال
1393]
مهدیه.امید
درگیری ذهنی مصرف کننده و تصمیمگیری خرید (مطالعه موردی: تلفن همراه)
[
دوره9,
شماره
1
- بهارسال
1393]
میاررستمی.مائده
بررسی تاثیر بسته بندی محصول و الگوهای ارتباطی خانواده بر رفتار خرید کودکان و والدین (کودکان و والدین مراجعه کننده به مراکز تفریحی و خرید)
[
دوره9,
شماره
3
- پاییزسال
1393]
ن
نایب زاده.شهناز
بررسی رابطه عزت نفس، نفوذ اجتماعی و رضایت از زندگی با تمایل به خرید تفننی
[
دوره9,
شماره
2
- تابستانسال
1393]
نجفی.امیرعباس
رتبه بندی روش های ارزش گذاری نام تجاری از دید مشتریان صنعت مالی
[
دوره9,
شماره
4
- زمستانسال
1393]
و
وظیفه دوست.حسین
شناسایی عوامل موثر بر رضایت مشتریان پردرآمد (مورد مطالعه: خریداران آپارتمان در شهر تبریز)
[
دوره9,
شماره
1
- بهارسال
1393]
وظیفه دوست.حسین
بررسی رابطه بین رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در صنعت بانکداری خصوصی ایران (تجزیه و تحلیل بر اساس مدل تلفیقی سروکوآل)
[
دوره9,
شماره
4
- زمستانسال
1393]
ه
هاشمنیا.شهرام
تاثیر ابعاد جو سازمانی بر تحقق قول برند (مطالعه موردی: بانک مسکن)
[
دوره9,
شماره
1
- بهارسال
1393]
هرندی.عطاءاله
تبیین نقش رفتار شهروندی سازمانی در ارزش ویژه برند مبتنی مشتری
[
دوره9,
شماره
2
- تابستانسال
1393]
ی
یوسفی دارستانی.سمیه
رتبه بندی روش های ارزش گذاری نام تجاری از دید مشتریان صنعت مالی
[
دوره9,
شماره
4
- زمستانسال
1393]