امامی.لطیف
ارائه مدلی برای رویگردانی مشتریان از بانک ملی با استفاده از معادلات ساختاریافته (مطالعه موردی: شعب بانک ملی استان ایلام)
[
دوره10,
شماره
1
- بهارسال
1394]
پ
پژمان.رضیه
ارائه و تحلیل الگویی برای تاثیر رفتار اخلاقی فروش بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بیمه پارسیان در شهر شیراز)
[
دوره10,
شماره
4
- زمستانسال
1394]
پوراشرف.یاسان اله
ارائه مدلی برای رویگردانی مشتریان از بانک ملی با استفاده از معادلات ساختاریافته (مطالعه موردی: شعب بانک ملی استان ایلام)
[
دوره10,
شماره
1
- بهارسال
1394]
پورناصرانی.امیر
تاثیر تبلیغات شفاهی بر تمایل به استفاده از خدمات بیمه در میان مشتریان شرکت های بیمه شهر رشت
[
دوره10,
شماره
1
- بهارسال
1394]
ت
تابان.محمد
بررسی ارتباطات دهان به دهان در خرید گوشی GLX G5 از نمایندگی های مربوطه در سطح شهر اصفهان
[
دوره10,
شماره
4
- زمستانسال
1394]
ترکمان.مهدی
شناسایی عوامل تاثیرگذار برپذیرش خدمات دولت الکترونیک از دیدگاه شهروندان (مورد پژوهی: دفاتر پیشخوان دولت در شهر تهران)
[
دوره10,
شماره
2
- تابستانسال
1394]
ج
جمشیدیان.محمد امین
بررسی تاثیر رضایتمندی و اعتماد بر وفاداری مشتریان در سازمان های خدماتی (مطالعه موردی شعب بانک ملی در شهر اراک)
[
دوره10,
شماره
3
- پاییزسال
1394]
جنانی.حمید
بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق افزایش سرمایههای فکری گروه خودروسازی سایپا
[
دوره10,
شماره
4
- زمستانسال
1394]
جوان بخت.آرزو
بررسی تاثیر ادراکات محیط خرید بر هیجانات مصرفی، ارزش درک شده و تمایلات رفتاری گردشگران
[
دوره10,
شماره
2
- تابستانسال
1394]
ح
حق شناس کاشانی.فریده
بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری از طریق تلفن همراه
[
دوره10,
شماره
3
- پاییزسال
1394]
حقیقی نسب.منیژه
شناسایی عوامل تاثیرگذار برپذیرش خدمات دولت الکترونیک از دیدگاه شهروندان (مورد پژوهی: دفاتر پیشخوان دولت در شهر تهران)
[
دوره10,
شماره
2
- تابستانسال
1394]
حمیدپور.مهسا
نگرش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تهران نسبت به خرید اینترنتی بر اساس توسعه مدل پذیرش تکنولوژی و تعیین تاثیر جنسیت بر آن
[
دوره10,
شماره
4
- زمستانسال
1394]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
بررسی تاثیر ادراکات محیط خرید بر هیجانات مصرفی، ارزش درک شده و تمایلات رفتاری گردشگران
[
دوره10,
شماره
2
- تابستانسال
1394]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق افزایش سرمایههای فکری گروه خودروسازی سایپا
[
دوره10,
شماره
4
- زمستانسال
1394]
خ
خانی.الهام
بررسی تاثیر ابعاد عینی پرداخت الکترونیک بر استفاده از سیستم های پرداخت الکترونیک با نقش میانجی امنیت ادراک شده و اعتماد ادراک شده پرداخت الکترونیک در شعب بانک ملت شهرستان ساری
[
دوره10,
شماره
4
- زمستانسال
1394]
خیری.بهرام
بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس
[
دوره10,
شماره
1
- بهارسال
1394]
د
داوری.علی
تاثیر تبلیغات شفاهی بر تمایل به استفاده از خدمات بیمه در میان مشتریان شرکت های بیمه شهر رشت
[
دوره10,
شماره
1
- بهارسال
1394]
درستی.علی
بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری از طریق تلفن همراه
[
دوره10,
شماره
3
- پاییزسال
1394]
دهقان دهنوی.حسن
بررسی تاثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرف کننده بر قصد خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران)
[
دوره10,
شماره
2
- تابستانسال
1394]
ر
رادفر.رضا
تحلیل تاثیر تبلیغات اینترنتی بر بازار صنعتی در ایران با تکنیک دیماتل فازی و رویکرد سیستمی: مطالعه موردی سایت های تبلیغاتی ایران
[
دوره10,
شماره
3
- پاییزسال
1394]
راه چمنی.احمد
بررسی تاثیر مدل ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان شرکتهای لیزینگ مورد مطالعه (شرکت لیزینگ خودرو غدیر)
[
دوره10,
شماره
2
- تابستانسال
1394]
رحیمی کلور.حسین
بررسی اثر کیفیت خدمات و دانش بانک از مشتریان بر وفاداری مشتریان (با تاکید بر تصویر ذهنی، کیفیت ارتباط با مشتری و رضایتمندی به عنوان متغیرهای واسطهگر)
[
دوره10,
شماره
2
- تابستانسال
1394]
رحیمی.فرج اله
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی
[
دوره10,
شماره
3
- پاییزسال
1394]
رهنما قره خان بیگلو.افشین
بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری از طریق تلفن همراه
[
دوره10,
شماره
3
- پاییزسال
1394]
ریسمانکارزاده.ریحانه
بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند مواد شوینده از دیدگاه بانوان شهر اصفهان
[
دوره10,
شماره
2
- تابستانسال
1394]
ز
زارع زاده مهریزی.محبوبه
بررسی تاثیر بازارگرایی بر موفقیت محصول جدید با توجه به نقش میانجی متغیرهای سرمایه فکری و قابلیت یادگیری سازمانی
[
دوره10,
شماره
2
- تابستانسال
1394]
س
سرمدسعیدی.سهیل
شناسایی و اولویت بندی ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در صنایع غذایی با استفاده از تکنیکAHP- FUZZY (صنایع غذایی دینا)
[
دوره10,
شماره
4
- زمستانسال
1394]
سعیدنیا.حمیدرضا
نگرش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تهران نسبت به خرید اینترنتی بر اساس توسعه مدل پذیرش تکنولوژی و تعیین تاثیر جنسیت بر آن
[
دوره10,
شماره
4
- زمستانسال
1394]
ش
شاه طهماسبی.اسماعیل
راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتری؛ محصولات لپ تاپ، گوشی همراه و خودرو
[
دوره10,
شماره
3
- پاییزسال
1394]
شکاری.سمیه
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی
[
دوره10,
شماره
3
- پاییزسال
1394]
شهابی.علی
تحلیل تاثیر تبلیغات اینترنتی بر بازار صنعتی در ایران با تکنیک دیماتل فازی و رویکرد سیستمی: مطالعه موردی سایت های تبلیغاتی ایران
[
دوره10,
شماره
3
- پاییزسال
1394]
ص
صادقی آذر هریس.فرشته
بررسی تاثیر مدل ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان شرکتهای لیزینگ مورد مطالعه (شرکت لیزینگ خودرو غدیر)
[
دوره10,
شماره
2
- تابستانسال
1394]
صالحی.سید علیرضا
عوامل موثر بر رفتار انتخابی مصرف کننده با توجه به محصولات سبز مبتنی برتئوری ارزش مصرف
[
دوره10,
شماره
1
- بهارسال
1394]
ط
طولابی.زینب
ارائه مدلی برای رویگردانی مشتریان از بانک ملی با استفاده از معادلات ساختاریافته (مطالعه موردی: شعب بانک ملی استان ایلام)
[
دوره10,
شماره
1
- بهارسال
1394]
ع
عابدینی.راضیه
تاثیر عناصر آمیخته رسانه بر ارزش ویژه برند خدمات (مطالعه موردی بانک سینا)
[
دوره10,
شماره
1
- بهارسال
1394]
عبدالوند.مهری
ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران
[
دوره10,
شماره
4
- زمستانسال
1394]
عبدالهی بجستانی.امیر
شناسایی و اولویت بندی ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در صنایع غذایی با استفاده از تکنیکAHP- FUZZY (صنایع غذایی دینا)
[
دوره10,
شماره
4
- زمستانسال
1394]
علیزاده.روح اله
بررسی تاثیر ابعاد عینی پرداخت الکترونیک بر استفاده از سیستم های پرداخت الکترونیک با نقش میانجی امنیت ادراک شده و اعتماد ادراک شده پرداخت الکترونیک در شعب بانک ملت شهرستان ساری
[
دوره10,
شماره
4
- زمستانسال
1394]
غ
غفاری آشتیانی.پیمان
بررسی تاثیر ابعاد ادراک قیمت بر خبرگی قیمت و میزان لذت بخشی خرید
[
دوره10,
شماره
3
- پاییزسال
1394]
ف
فتحعلی.متینه
بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس
[
دوره10,
شماره
1
- بهارسال
1394]
فرهنگی.علی اکبر
تاثیر عناصر آمیخته رسانه بر ارزش ویژه برند خدمات (مطالعه موردی بانک سینا)
[
دوره10,
شماره
1
- بهارسال
1394]
فلاح اصل.زهرا
ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران
[
دوره10,
شماره
4
- زمستانسال
1394]
ق
قاسمی.سمیرا
شناسایی عوامل تاثیرگذار برپذیرش خدمات دولت الکترونیک از دیدگاه شهروندان (مورد پژوهی: دفاتر پیشخوان دولت در شهر تهران)
[
دوره10,
شماره
2
- تابستانسال
1394]
قاسمی.علی
شناسایی عوامل تاثیرگذار برپذیرش خدمات دولت الکترونیک از دیدگاه شهروندان (مورد پژوهی: دفاتر پیشخوان دولت در شهر تهران)
[
دوره10,
شماره
2
- تابستانسال
1394]
ک
کاظمی مهیاری.حمزه
ارائه و تحلیل الگویی برای تاثیر رفتار اخلاقی فروش بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بیمه پارسیان در شهر شیراز)
[
دوره10,
شماره
4
- زمستانسال
1394]
کاظمی.مهناز
عوامل موثر بر رفتار انتخابی مصرف کننده با توجه به محصولات سبز مبتنی برتئوری ارزش مصرف
[
دوره10,
شماره
1
- بهارسال
1394]
کرراهی مقدم.سیروس
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی
[
دوره10,
شماره
3
- پاییزسال
1394]
کرمیان.حامد
بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند مواد شوینده از دیدگاه بانوان شهر اصفهان
[
دوره10,
شماره
2
- تابستانسال
1394]
م
محمدی آلمانی.امین
تاثیر تبلیغات شفاهی بر تمایل به استفاده از خدمات بیمه در میان مشتریان شرکت های بیمه شهر رشت
[
دوره10,
شماره
1
- بهارسال
1394]
محمدی.عادله
بررسی تاثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرف کننده بر قصد خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران)
[
دوره10,
شماره
2
- تابستانسال
1394]
میرمحمدی صدرآبادی.محمد
بررسی تاثیر بازارگرایی بر موفقیت محصول جدید با توجه به نقش میانجی متغیرهای سرمایه فکری و قابلیت یادگیری سازمانی
[
دوره10,
شماره
2
- تابستانسال
1394]
ن
نامدار جویمی.احسان
بررسی ارتباطات دهان به دهان در خرید گوشی GLX G5 از نمایندگی های مربوطه در سطح شهر اصفهان
[
دوره10,
شماره
4
- زمستانسال
1394]
نایب زاده.شهناز
بررسی تاثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرف کننده بر قصد خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران)
[
دوره10,
شماره
2
- تابستانسال
1394]
نسائی.خبات
راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتری؛ محصولات لپ تاپ، گوشی همراه و خودرو
[
دوره10,
شماره
3
- پاییزسال
1394]