ا

  • ابوالحسنی.سلامه پیشگیری از فعالیت مجرمانه مرتبط با ارزهای مجازی در سیاست جنایی ایران در راستای مدیریت بازارهای ارزهای مجازی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • احمدی موسی آباد.ایوب طراحی یک مدل عامل بنیان مدیریت بهای تمام شده تولیدات با استفاده از تصمیمات درون و برون سازمانی در بازاریابی اسلامی محصولات صنعتی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • احمدی.جاوید مدلسازی فاکتورها و عوامل زمینه ای تاثیرگذار در فرآیند بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM) با تاکید بر مبانی اسلامی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • اسدی کوه باد.هرمز بررسی فقهی سماع در مکتب عرفا و متصوفه از منظر فقهای امامیه و اسلام [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • اکبر زاده.جعفر طراحی و تبیین مدل پیشایندها و پیامدهای تنفر از برندهای خدماتی (مورد مطالعه صنعت بانکداری ایران) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • انتظار.الناز تأثیر جهانی شدن و تورم بر توسعه مالی اسلامی در ایران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]

آ

ب

  • بافقی.پرستو ارائه الگوی حکمرانی خوب در سازمانهای دولتی ایران با تاکید بر مسائل اخلاقی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • بهزادنیا.مهرداد تبلیغات اخلاقی: ترسیم نقشه علمی پژوهش‌های بین‌المللی در پایگاه استنادی SCOPUS [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]

پ

  • پاکدل.مسعود بررسی فقهی سماع در مکتب عرفا و متصوفه از منظر فقهای امامیه و اسلام [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

ت

  • تاری وردی.ید اله الگوی مدیریت سود و اجتناب مالیاتی با استفاده از راهبردهای سیاست مالیاتی متهورانه، دارایی مالیات انتقالی و بدهی مالیات انتقالی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • توسلی.وحید الگوی مدیریت سود و اجتناب مالیاتی با استفاده از راهبردهای سیاست مالیاتی متهورانه، دارایی مالیات انتقالی و بدهی مالیات انتقالی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ج

  • جلیلی.مهدی تأثیر جهانی شدن و تورم بر توسعه مالی اسلامی در ایران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ح

  • حاجی علی اکبری.فیروزه تقلید و انگیزه: بررسی رفتار خرید مصرف‌کننده در تجارت اجتماعی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • حسین زاده.علی طراحی و تبیین مدل پیشایندها و پیامدهای تنفر از برندهای خدماتی (مورد مطالعه صنعت بانکداری ایران) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • حیدر پور.فرزانه الگوی مدیریت سود و اجتناب مالیاتی با استفاده از راهبردهای سیاست مالیاتی متهورانه، دارایی مالیات انتقالی و بدهی مالیات انتقالی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • حیدری گوجانی.محمد ارائه الگوی حکمرانی خوب در سازمانهای دولتی ایران با تاکید بر مسائل اخلاقی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • حیدری.حسن اصول تفسیرقراردادها درحقوق ایران، اسلام وکنوانسیون بیع بین المللی کالا [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]

خ

  • خوئینی.الهه تقلید و انگیزه: بررسی رفتار خرید مصرف‌کننده در تجارت اجتماعی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]

د

  • داودی.سید محمد رضا بررسی تأثیر اخلاق بازاریابی اسلامی و بازاریابی همگرایی بر عملکرد بانک با نقش میانجی فرهنگ خدمتگزاری [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • دائی کریم زاده. سعید اصول تفسیرقراردادها درحقوق ایران، اسلام وکنوانسیون بیع بین المللی کالا [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • دلوی.محمدرضا بررسی تأثیر اخلاق بازاریابی اسلامی و بازاریابی همگرایی بر عملکرد بانک با نقش میانجی فرهنگ خدمتگزاری [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

ر

  • رحیم خانی.عبدالله تبیین استقرار مالکیت موقت از منظر فقه اسلامی و حقوق موضوعه ایران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ز

  • زکی پور.مهدی مدلسازی فاکتورها و عوامل زمینه ای تاثیرگذار در فرآیند بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM) با تاکید بر مبانی اسلامی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]

س

  • سالاری مهر.حسین بررسی تأثیر اخلاق بازاریابی اسلامی و بازاریابی همگرایی بر عملکرد بانک با نقش میانجی فرهنگ خدمتگزاری [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • سخنور.محمد تأثیر جهانی شدن و تورم بر توسعه مالی اسلامی در ایران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • سعیدا اردکانی.سعید بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر توسعه محصول جدید [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • سلیمی.فرید ارائه الگوی حکمرانی خوب در سازمانهای دولتی ایران با تاکید بر مسائل اخلاقی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • سیاح.رحیم تبیین استقرار مالکیت موقت از منظر فقه اسلامی و حقوق موضوعه ایران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • سیاحی.مریم بررسی فقهی سماع در مکتب عرفا و متصوفه از منظر فقهای امامیه و اسلام [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

ش

  • شکوری.محمدحسین بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر توسعه محصول جدید [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

ط

  • طالقانی.محمد طراحی یک مدل عامل بنیان مدیریت بهای تمام شده تولیدات با استفاده از تصمیمات درون و برون سازمانی در بازاریابی اسلامی محصولات صنعتی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • طاهری.یاشار نگاهی به ماهیت قرارداد تجاری مهندسی، تأمین و ساخت ازدیدگاه فقه اسلامی، سند یکنواخت بین المللی فیدیک و حقوق ایران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

ع

  • عبدالهی.محبوبه اصول تفسیرقراردادها درحقوق ایران، اسلام وکنوانسیون بیع بین المللی کالا [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • عبدالهی.مهدی سیر توحیدی انسان در اندیشه علامه طهرانی و نقش آن در اخلاق اسلامی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • عسکری.حکمت الله نگاهی به ماهیت قرارداد تجاری مهندسی، تأمین و ساخت ازدیدگاه فقه اسلامی، سند یکنواخت بین المللی فیدیک و حقوق ایران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

غ

  • غفاری.محمد طراحی و تبیین مدل پیشایندها و پیامدهای تنفر از برندهای خدماتی (مورد مطالعه صنعت بانکداری ایران) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ف

  • فرهود.نغمه پیشگیری از فعالیت مجرمانه مرتبط با ارزهای مجازی در سیاست جنایی ایران در راستای مدیریت بازارهای ارزهای مجازی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • فلاح زاده.ابوذر سیر توحیدی انسان در اندیشه علامه طهرانی و نقش آن در اخلاق اسلامی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ق

  • قائمی.علیرضا پیشگیری از فعالیت مجرمانه مرتبط با ارزهای مجازی در سیاست جنایی ایران در راستای مدیریت بازارهای ارزهای مجازی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • قشقائی.محمدتقی طراحی یک مدل عامل بنیان مدیریت بهای تمام شده تولیدات با استفاده از تصمیمات درون و برون سازمانی در بازاریابی اسلامی محصولات صنعتی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]

م

  • موالی زاده.سید باسم نگاهی به ماهیت قرارداد تجاری مهندسی، تأمین و ساخت ازدیدگاه فقه اسلامی، سند یکنواخت بین المللی فیدیک و حقوق ایران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • موسوی زاده.سید مجتبی بررسی کارکردهای بازاریابی اخلاقی در اقتصاد دایره ای [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

ن

  • نیکخواه.نیلوفر مدلسازی فاکتورها و عوامل زمینه ای تاثیرگذار در فرآیند بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM) با تاکید بر مبانی اسلامی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]

و

  • واحد یاریجان.یونس تبیین استقرار مالکیت موقت از منظر فقه اسلامی و حقوق موضوعه ایران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • واسعی.هادی سیر توحیدی انسان در اندیشه علامه طهرانی و نقش آن در اخلاق اسلامی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]