ابوالحسنی.سلامه
پیشگیری از فعالیت مجرمانه مرتبط با ارزهای مجازی در سیاست جنایی ایران در راستای مدیریت بازارهای ارزهای مجازی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
احمدی موسی آباد.ایوب
طراحی یک مدل عامل بنیان مدیریت بهای تمام شده تولیدات با استفاده از تصمیمات درون و برون سازمانی در بازاریابی اسلامی محصولات صنعتی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
احمدی.جاوید
مدلسازی فاکتورها و عوامل زمینه ای تاثیرگذار در فرآیند بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM) با تاکید بر مبانی اسلامی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
اسدی کوه باد.هرمز
بررسی فقهی سماع در مکتب عرفا و متصوفه از منظر فقهای امامیه و اسلام
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
اکبر زاده.جعفر
طراحی و تبیین مدل پیشایندها و پیامدهای تنفر از برندهای خدماتی (مورد مطالعه صنعت بانکداری ایران)
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
انتظار.الناز
تأثیر جهانی شدن و تورم بر توسعه مالی اسلامی در ایران
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
آ
آخوندزاده یوسفی.طاهره
تأثیر جهانی شدن و تورم بر توسعه مالی اسلامی در ایران
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ب
بافقی.پرستو
ارائه الگوی حکمرانی خوب در سازمانهای دولتی ایران با تاکید بر مسائل اخلاقی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
بهزادنیا.مهرداد
تبلیغات اخلاقی: ترسیم نقشه علمی پژوهشهای بینالمللی در پایگاه استنادی SCOPUS
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
پ
پاکدل.مسعود
بررسی فقهی سماع در مکتب عرفا و متصوفه از منظر فقهای امامیه و اسلام
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ت
تاری وردی.ید اله
الگوی مدیریت سود و اجتناب مالیاتی با استفاده از راهبردهای سیاست مالیاتی متهورانه، دارایی مالیات انتقالی و بدهی مالیات انتقالی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
توسلی.وحید
الگوی مدیریت سود و اجتناب مالیاتی با استفاده از راهبردهای سیاست مالیاتی متهورانه، دارایی مالیات انتقالی و بدهی مالیات انتقالی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ج
جلیلی.مهدی
تأثیر جهانی شدن و تورم بر توسعه مالی اسلامی در ایران
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ح
حاجی علی اکبری.فیروزه
تقلید و انگیزه: بررسی رفتار خرید مصرفکننده در تجارت اجتماعی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
حسین زاده.علی
طراحی و تبیین مدل پیشایندها و پیامدهای تنفر از برندهای خدماتی (مورد مطالعه صنعت بانکداری ایران)
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
حیدر پور.فرزانه
الگوی مدیریت سود و اجتناب مالیاتی با استفاده از راهبردهای سیاست مالیاتی متهورانه، دارایی مالیات انتقالی و بدهی مالیات انتقالی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
حیدری گوجانی.محمد
ارائه الگوی حکمرانی خوب در سازمانهای دولتی ایران با تاکید بر مسائل اخلاقی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
حیدری.حسن
اصول تفسیرقراردادها درحقوق ایران، اسلام وکنوانسیون بیع بین المللی کالا
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
خ
خوئینی.الهه
تقلید و انگیزه: بررسی رفتار خرید مصرفکننده در تجارت اجتماعی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
د
داودی.سید محمد رضا
بررسی تأثیر اخلاق بازاریابی اسلامی و بازاریابی همگرایی بر عملکرد بانک با نقش میانجی فرهنگ خدمتگزاری
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
دائی کریم زاده. سعید
اصول تفسیرقراردادها درحقوق ایران، اسلام وکنوانسیون بیع بین المللی کالا
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
دلوی.محمدرضا
بررسی تأثیر اخلاق بازاریابی اسلامی و بازاریابی همگرایی بر عملکرد بانک با نقش میانجی فرهنگ خدمتگزاری
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ر
رحیم خانی.عبدالله
تبیین استقرار مالکیت موقت از منظر فقه اسلامی و حقوق موضوعه ایران
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
ز
زکی پور.مهدی
مدلسازی فاکتورها و عوامل زمینه ای تاثیرگذار در فرآیند بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM) با تاکید بر مبانی اسلامی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
س
سالاری مهر.حسین
بررسی تأثیر اخلاق بازاریابی اسلامی و بازاریابی همگرایی بر عملکرد بانک با نقش میانجی فرهنگ خدمتگزاری
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
سخنور.محمد
تأثیر جهانی شدن و تورم بر توسعه مالی اسلامی در ایران
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
سعیدا اردکانی.سعید
بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر توسعه محصول جدید
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
سلیمی.فرید
ارائه الگوی حکمرانی خوب در سازمانهای دولتی ایران با تاکید بر مسائل اخلاقی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
سیاح.رحیم
تبیین استقرار مالکیت موقت از منظر فقه اسلامی و حقوق موضوعه ایران
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
سیاحی.مریم
بررسی فقهی سماع در مکتب عرفا و متصوفه از منظر فقهای امامیه و اسلام
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ش
شکوری.محمدحسین
بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر توسعه محصول جدید
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ط
طالقانی.محمد
طراحی یک مدل عامل بنیان مدیریت بهای تمام شده تولیدات با استفاده از تصمیمات درون و برون سازمانی در بازاریابی اسلامی محصولات صنعتی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
طاهری.یاشار
نگاهی به ماهیت قرارداد تجاری مهندسی، تأمین و ساخت ازدیدگاه فقه اسلامی، سند یکنواخت بین المللی فیدیک و حقوق ایران
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ع
عبدالهی.محبوبه
اصول تفسیرقراردادها درحقوق ایران، اسلام وکنوانسیون بیع بین المللی کالا
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
عبدالهی.مهدی
سیر توحیدی انسان در اندیشه علامه طهرانی و نقش آن در اخلاق اسلامی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
عسکری.حکمت الله
نگاهی به ماهیت قرارداد تجاری مهندسی، تأمین و ساخت ازدیدگاه فقه اسلامی، سند یکنواخت بین المللی فیدیک و حقوق ایران
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
غ
غفاری.محمد
طراحی و تبیین مدل پیشایندها و پیامدهای تنفر از برندهای خدماتی (مورد مطالعه صنعت بانکداری ایران)
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ف
فرهود.نغمه
پیشگیری از فعالیت مجرمانه مرتبط با ارزهای مجازی در سیاست جنایی ایران در راستای مدیریت بازارهای ارزهای مجازی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
فلاح زاده.ابوذر
سیر توحیدی انسان در اندیشه علامه طهرانی و نقش آن در اخلاق اسلامی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ق
قائمی.علیرضا
پیشگیری از فعالیت مجرمانه مرتبط با ارزهای مجازی در سیاست جنایی ایران در راستای مدیریت بازارهای ارزهای مجازی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
قشقائی.محمدتقی
طراحی یک مدل عامل بنیان مدیریت بهای تمام شده تولیدات با استفاده از تصمیمات درون و برون سازمانی در بازاریابی اسلامی محصولات صنعتی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
م
موالی زاده.سید باسم
نگاهی به ماهیت قرارداد تجاری مهندسی، تأمین و ساخت ازدیدگاه فقه اسلامی، سند یکنواخت بین المللی فیدیک و حقوق ایران
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
موسوی زاده.سید مجتبی
بررسی کارکردهای بازاریابی اخلاقی در اقتصاد دایره ای
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ن
نیکخواه.نیلوفر
مدلسازی فاکتورها و عوامل زمینه ای تاثیرگذار در فرآیند بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM) با تاکید بر مبانی اسلامی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
و
واحد یاریجان.یونس
تبیین استقرار مالکیت موقت از منظر فقه اسلامی و حقوق موضوعه ایران
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
واسعی.هادی
سیر توحیدی انسان در اندیشه علامه طهرانی و نقش آن در اخلاق اسلامی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]