ا

  • احمدی چهره برق.سیاوش الگوی بازاریابی سبز مبتنی بر توسعه پایدار: رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • اخوان ژیان.زینب شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر چابکی زنجیره تأمین [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • اسماعیل پور.حسن طراحی و اعتباریابی‌ مدل بازاریابی اجتماعی با نقش مسئولیت اجتماعی و نگرش مشتریان به برند با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی کشور) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • اسودی.غزاله نقش فینتک در تحول مشتری مداری در صنعت بانکداری ایران [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • اکاتی.حمید طراحی مدل اجرای خط مشی های عمومی مبتنی بر مدیریت دانش و کارآفرینی با رویکرد بهره وری و بازاریابی سازمانی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • الماسی تبار.حمیدرضا ارائه الگوی راهبردی شخصیت برند: رهیافت فراترکیب [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • امیدی.فریدون تدوین مدل باندلینگ محصولات کشاورزی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • امینی.محمد تقی طراحی و تبیین الگوی سیاست گذاری برای انطباق با شرایط نامطمئن محیطی در صنعت لوازم خانگی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • انجم شعاع.زهرا طراحی مدل اجرای خط مشی های عمومی مبتنی بر مدیریت دانش و کارآفرینی با رویکرد بهره وری و بازاریابی سازمانی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • انصاری.محمد الگوی فضای کالبدی تجاری و کارآفرینی برای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • اوضاعی.افسانه تاثیر تحول دیجیتال بر عملکرد بانک‌های بورسی ایران [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • ایران زاده.سلیمان شناسایی ابعاد مختلف تخلف برند در صنعت بانکداری ایران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • ایمان خان.نیلوفر بررسی فراترکیب نقش نوآوری بر مزیت رقابتی شرکت‌های دانش‌بنیان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

آ

  • آزاد.ناصر طراحی مدل تفسیری- ساختاری ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • آزادی ریکنده.حمید ارائه مدل حکمرانی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • آزما.فریدون الگوی فضای کالبدی تجاری و کارآفرینی برای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • آقاسی.سعید طراحی مدل ارتباطات دیجیتال بازاریابی در صنعت تله‌کام با رویکرد آمیخته اکتشافی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • آندرواژ.لیلا طراحی و اعتباریابی‌ مدل بازاریابی اجتماعی با نقش مسئولیت اجتماعی و نگرش مشتریان به برند با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی کشور) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ب

  • باقرزاده.محمدرضا بررسی عوامل موثر بر توسعه عملکرد روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدیریت استراتژیک [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • بلوچی. مجتبی طراحی مدل اجرای خط مشی های عمومی مبتنی بر مدیریت دانش و کارآفرینی با رویکرد بهره وری و بازاریابی سازمانی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • بوداقی خواجه نوبر.حسین ارائه مدل پیش بینی رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات چرمی با رویکرد NLP [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]

پ

  • پاپی.عباس تدوین مدل باندلینگ محصولات کشاورزی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

ت

  • تجری.طیبه الگوی فضای کالبدی تجاری و کارآفرینی برای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • تیزفهم فرد.غلامرضا طراحی و اعتباریابی‌ مدل بازاریابی اجتماعی با نقش مسئولیت اجتماعی و نگرش مشتریان به برند با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی کشور) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ح

  • حدادی.محمدحسن بررسی تاثیر رفتار کارآفرینانه بر کارآفرینی درون سازمانی در شرکت تکدانه مرند [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • حسینی.مریم ارائه الگوی بازاریابی دوستدار محیط زیست در حوزه انرژی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • حکیم پور.حسین طراحی مدل توسعه نگرش به برند ایرانی در صنعت لوازم خانگی با تاکید بر ارزش های ملی و باورهای دینی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • حیدری.سید عباس ارائه مدل برندسازی احساسی در تصمیم خرید مصرف‌کننده با رویکرد بر بسته‌بندی سبز [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]

خ

  • خادمی.سید موسی طراحی و تبیین الگوی سیاست گذاری برای انطباق با شرایط نامطمئن محیطی در صنعت لوازم خانگی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • خدامی.سهیلا اولویت‌بندی ابعاد و مؤلفه‌های کا‌رآفرینی‌اخلاقی از منظر ارزش‌های اسلامی با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکه‌ای [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

ر

  • رحیمیان.مهرداد فراتحلیل رابطه ارزش ویژه برند بر وفاداری ورزشکاران ایرانی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • رسول رویسی.مصطفی تعیین وضعیت استارت آپ های خدماتی مجازی ایران از نظر مولفه های مدل بازاریابی بین الملل استارت آپ های خدماتی مجازی ایران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • رسولی آذر.سلیمان بررسی نقش آمیخته‌های بازاریابی بر بهبود فروش محصولات کشاورزی در شهرستان سقز [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • رشیدپور.لقمان بررسی نقش آمیخته‌های بازاریابی بر بهبود فروش محصولات کشاورزی در شهرستان سقز [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • رضاشاطری.عباس اولویت‌بندی ابعاد و مؤلفه‌های کا‌رآفرینی‌اخلاقی از منظر ارزش‌های اسلامی با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکه‌ای [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • رضوانی.مجتبی بررسی عوامل موثر بر توسعه عملکرد روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدیریت استراتژیک [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • روح الامینی.مهدی شناسایی مولفه های موثر بر بازاریابی گردشگری تندرستی با استفاده از روش فراترکیب [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • روستا.علیرضا نقش فینتک در تحول مشتری مداری در صنعت بانکداری ایران [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]

ز

  • زرین جوی الوار.سهیلا تدوین مدل باندلینگ محصولات کشاورزی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • زرین نگار.ندا شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر چابکی زنجیره تأمین [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • زنگنه.امید طراحی مدل توسعه نگرش به برند ایرانی در صنعت لوازم خانگی با تاکید بر ارزش های ملی و باورهای دینی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]

س

  • سعیدی.پرویز اولویت‌بندی ابعاد و مؤلفه‌های کا‌رآفرینی‌اخلاقی از منظر ارزش‌های اسلامی با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکه‌ای [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • سلیم پور.یعقوب طراحی مدل تفسیری- ساختاری ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • سمیعی.روح اله الگوی فضای کالبدی تجاری و کارآفرینی برای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • سیفی شجاعی.حمیده ارائه مدل پیش بینی رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات چرمی با رویکرد NLP [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]

ش

  • شبابی.مریم شناسایی و ارزیابی مدل کمپین ارتباطی با تکیه بر تبلیغات [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • شرفی.شهین طراحی مدل اجرای خط مشی های عمومی مبتنی بر مدیریت دانش و کارآفرینی با رویکرد بهره وری و بازاریابی سازمانی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • شریفی.حسین بررسی نقش آمیخته‌های بازاریابی بر بهبود فروش محصولات کشاورزی در شهرستان سقز [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • شهبازی.غلامرضا شناسایی ابعاد مختلف تخلف برند در صنعت بانکداری ایران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

ص

  • صابری مجد.احمد ارائه مدل برندسازی احساسی در تصمیم خرید مصرف‌کننده با رویکرد بر بسته‌بندی سبز [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • صبوری نیا.میرزاعلی بررسی تاثیر رفتار کارآفرینانه بر کارآفرینی درون سازمانی در شرکت تکدانه مرند [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

ط

  • طالبی.حجت طراحی مدل اجرای خط مشی های عمومی مبتنی بر مدیریت دانش و کارآفرینی با رویکرد بهره وری و بازاریابی سازمانی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • طاهری کیا.فرید الگوی بازاریابی سبز مبتنی بر توسعه پایدار: رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ظ

  • ظریف.ظریف طراحی و تبیین الگوی سیاست گذاری برای انطباق با شرایط نامطمئن محیطی در صنعت لوازم خانگی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ع

  • عسگر نژاد.باقر شناسایی ابعاد مختلف تخلف برند در صنعت بانکداری ایران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

غ

  • غفاری.بهرام شناسایی مولفه های موثر بر بازاریابی گردشگری تندرستی با استفاده از روش فراترکیب [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ف

  • فرهادی کوتنایی.علیرضا ارائه مدل حکمرانی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • فقهی فرهمند.ناصر ارائه مدل پیش بینی رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات چرمی با رویکرد NLP [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • فلاح.علی بررسی عوامل موثر بر توسعه عملکرد روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدیریت استراتژیک [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • فیضی.یاسر ارائه الگوی بازاریابی دوستدار محیط زیست در حوزه انرژی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]

ق

  • قارداشی.بهمن فراتحلیل رابطه ارزش ویژه برند بر وفاداری ورزشکاران ایرانی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]

ک

  • کریمیان.لیلا طراحی مدل تفسیری- ساختاری ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • کوهی.حسن تاثیر تحول دیجیتال بر عملکرد بانک‌های بورسی ایران [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • کی لانی.علی تاثیر تحول دیجیتال بر عملکرد بانک‌های بورسی ایران [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]

ل

  • لطفی زاده.فرشته الگوی بازاریابی سبز مبتنی بر توسعه پایدار: رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]

م

  • متانی.مهرداد بررسی عوامل موثر بر توسعه عملکرد روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدیریت استراتژیک [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • محمدیان.محمود طراحی مدل مدیریت تجربه دیجیتال مشتریان در صنعت بانکداری با رویکرد تئوری داده‌بنیاد [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • محمودزاده واشان.مهدی طراحی مدل توسعه نگرش به برند ایرانی در صنعت لوازم خانگی با تاکید بر ارزش های ملی و باورهای دینی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • محمودزاده.مرتضی ارائه مدل پیش بینی رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات چرمی با رویکرد NLP [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • محمودی.ادریس تعیین وضعیت استارت آپ های خدماتی مجازی ایران از نظر مولفه های مدل بازاریابی بین الملل استارت آپ های خدماتی مجازی ایران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • مختارپور.مهرداد الگوی بازاریابی سبز مبتنی بر توسعه پایدار: رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • مرزی علمداری.جبرئیل بررسی تاثیر رفتار کارآفرینانه بر کارآفرینی درون سازمانی در شرکت تکدانه مرند [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • مشایخ.محمد رضا طراحی و تبیین الگوی سیاست گذاری برای انطباق با شرایط نامطمئن محیطی در صنعت لوازم خانگی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • مولادوست.کیومرث شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر چابکی زنجیره تأمین [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • مهرارا.اسدالله ارائه مدل حکمرانی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • مهری. کاظم فراتحلیل رابطه ارزش ویژه برند بر وفاداری ورزشکاران ایرانی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • میلانلو.خان محمد طراحی مدل مدیریت تجربه دیجیتال مشتریان در صنعت بانکداری با رویکرد تئوری داده‌بنیاد [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]

ن

  • نجفی.محسن شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر چابکی زنجیره تأمین [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • نشاطی.زهرا بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر حفظ مشتری بر اساس نقش میانجی کیفیت خدمات (مطالعه موردی: شرکت ترب) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • نعامی.عبداله طراحی مدل تفسیری- ساختاری ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • نعمتی زاده. سینا ارائه مدل برندسازی احساسی در تصمیم خرید مصرف‌کننده با رویکرد بر بسته‌بندی سبز [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • نعمتی زاده.سینا شناسایی و ارزیابی مدل کمپین ارتباطی با تکیه بر تبلیغات [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • نعمتی زاده.نسیم شناسایی و ارزیابی مدل کمپین ارتباطی با تکیه بر تبلیغات [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • نعیمی نظام‌آباد.مهدی طراحی مدل مدیریت تجربه دیجیتال مشتریان در صنعت بانکداری با رویکرد تئوری داده‌بنیاد [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • نمامیان.فرشید ارائه الگوی راهبردی شخصیت برند: رهیافت فراترکیب [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]

و

  • واردی.شایسته ارائه مدل حکمرانی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • وظیفه دوست.حسین نقش فینتک در تحول مشتری مداری در صنعت بانکداری ایران [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]

ی

  • یگانگی.سید کامران بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر حفظ مشتری بر اساس نقش میانجی کیفیت خدمات (مطالعه موردی: شرکت ترب) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • یوسفی.همایون تعیین وضعیت استارت آپ های خدماتی مجازی ایران از نظر مولفه های مدل بازاریابی بین الملل استارت آپ های خدماتی مجازی ایران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]